Με 500+ ίππους οι νέες BMW M3 και M4

Με 500+ ίππους οι νέες BMW M3 και M4

Οι νέες BMW M3 και M4 είναι σχεδόν έτοιμες και προορίζονται για επίσημη παρουσίαση μέσα στο επόμενο έτος, με απόδοση που θα ξεπερνάει τους 500 ίππους και θα μεγιστοποιεί την οδηγική ευχαρίστηση.

BMW_M3_2020_boi_1

Η ρουτίνα στην παρουσίαση των εκδόσεων αλλά και των μοντέλων της BMW, έχει μια συνέχεια αρκετά χρόνια τώρα. Με τη Σειρά 3 και την «Μ» εκδοχή της, η παράδοση δεν έχει διαταραχθεί σε κάποια από τις 7 προηγούμενες γενιές. Πρώτα παρουσιάζονται οι «απλές» εκδόσεις του μοντέλου και μετά έρχεται στο προσκήνιο η διαδικασία της εξέλιξης για την κορυφαία έκδοση από την άποψη των επιδόσεων.

Μέχρι στιγμής λοιπόν, οι πληροφορίες θέλουν τις M3 και Μ4 να παρουσιάζονται μέσα στο 2020 και να αποτελούν επιλογές για αγορά, προς τα τέλη του ίδιου έτους. Η παράδοση έχει διατηρηθεί, με τις «διαρροές» εικόνων αλλά και στοιχείων για τα αυτοκίνητα και τώρα είμαστε στη φάση που κυκλοφορούν τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, στο πλαίσιο των δοκιμών που κάνουν οι τεχνικοί της εταιρείας για να καταλήξουν στην τελική μορφή των πραγμάτων.

Απαραιτήτως, κατά τη διάρκεια των δοκιμών, τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα εμφανίζονται και στην πίστα του Nurburgring, δίνοντας πολύ πλούσιο υλικά για φωτογραφίες και σπέκουλα αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις ικανότητες του αυτοκινήτου στο δρόμο. Από τις εικόνες που έχουμε τώρα, οι 19άρες ζάντες είναι ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν. Για τις Μ3 και Μ4, πρέπει να περιμένουμε πως θα υπάρχει ξεχωριστό πακέτο εξοπλισμού, ενώ θα προσφέρεται και με ιδιαίτερες επιλογές σε ότι έχει να κάνει με το χρωματισμό, τόσο του αμαξώματος, όσο και της καμπίνας.

Ο κινητήρας των δύο εκδόσεων, είναι η εξέλιξη αυτού που συναντάμε στη BMW X3 M (6κύλινδρος σε σειρά turbo με χωρητικότητα 3,0 λίτρων) και θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης. Η «βασική» Μ3 θα προσφέρει 473 ίππους για τον ενθουσιασμό του οδηγού της, ενώ στην ακόμα πιο δυνατή έκδοση, η απόδοση θα φτάνει τους 503 ίππους. Δεν αποκλείεται να δούμε το μοντέλο να προσφέρεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, παρά το γεγονός πως θεωρείται βέβαιο πως η βασική επιλογή θα είναι αυτή του αυτόματου με διπλό συμπλέκτη και 7 σχέσεις. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης