Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Πέφτει η αυλαία για τις BMW 2 Active Tourer/Gran Tourer
Πέφτει η αυλαία για τις BMW 2 Active Tourer/Gran Tourer
Η BMW, αναμένεται μέσα στο επόμενο διάστημα να αποφασίσει το πότε θα ανακοινώσει το τέλος παραγωγής για τις πολυμορφικές εκδόσεις της Σειράς 2, Active και Gran Tourer.
UPD:
Σε συνέντευξή του σε βρετανικό μέσο, ο αντιπρόεδρος στον τομέα της παραγωγής του γερμανού κατασκευαστή, Peter Henrich, τόνισε πως τα δύο MPV μοντέλα αναμένεται να σταματήσουν την παραγωγή τους, καθώς δεν θα υπάρξει ενδεχόμενο να λανσαριστεί η νέα γενιά τους. Όπως είναι φυσιολογικό, όλα δείχνουν πως η συγκεκριμένη κατηγορία των πολυμορφικών οχημάτων δεν έχει μέλλον, τουλάχιστον για την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ οι ιθύνοντες της BMW επιθυμούν να μετατοπίσουν το ενδιαφέρον των υποψηφίων αγοραστών στα SUV. Επίσης, στην ίδια συνέντευξη, ο Henrich δήλωσε πως και τα δύο προαναφερθέντα μοντέλα είχαν και εξακολοθούν να έχουν μία αρκετά καλή πορεία, σε ότι αφορά τις πωλήσεις τους.
Για τους λάτρεις των αριθμών, σημειώστε ότι οι συνολικές πωλήσεις τόσο της Active Tourer, όσο και της μεγαλύτερης Gran Tourer, το 2016 έφτασαν τις 100.502, μονάχα στην Ευρώπη. Ο αριθμός αυτός όμως μειώθηκε στις 85.255 για το 2017, στις 68.367 το 2018, ενώ για το πρώτο τετράμηνο του 2019 αναμένεται ακόμα χαμηλότερος. Πως όμως η BMW θα πείσει τους υποψηφίους αγοραστές να αλλάξουν κατηγορία και να μετακινηθούν στα SUV; Ίσως η λύση να βρίσκεται στην τοποθέτηση και μίας τρίτης σειράς καθισμάτων στο μικρότερο εκ των SUV μοντέλων της εταιρείας, την X1, η οποία τα επόμενα δύο-τρία χρόνια, πρόκειται να μπει στην 3η γενιά της. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις της εταιρείας.
Για τους λάτρεις των αριθμών, σημειώστε ότι οι συνολικές πωλήσεις τόσο της Active Tourer, όσο και της μεγαλύτερης Gran Tourer, το 2016 έφτασαν τις 100.502, μονάχα στην Ευρώπη. Ο αριθμός αυτός όμως μειώθηκε στις 85.255 για το 2017, στις 68.367 το 2018, ενώ για το πρώτο τετράμηνο του 2019 αναμένεται ακόμα χαμηλότερος. Πως όμως η BMW θα πείσει τους υποψηφίους αγοραστές να αλλάξουν κατηγορία και να μετακινηθούν στα SUV; Ίσως η λύση να βρίσκεται στην τοποθέτηση και μίας τρίτης σειράς καθισμάτων στο μικρότερο εκ των SUV μοντέλων της εταιρείας, την X1, η οποία τα επόμενα δύο-τρία χρόνια, πρόκειται να μπει στην 3η γενιά της. Αναμένουμε με ενδιαφέρον τις επόμενες κινήσεις της εταιρείας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα