FCA: Κανένα νέο Alfa Romeo, Fiat έως το 2020 και βλέπουμε...

FIAT500X

Το πρόβλημα στην  Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία πλέον απεικονίζεται και στους αριθμούς, η οποία στο πρώτο τρίμηνο του 2019 σημείωσε ζημιές 19 εκατ. ευρώ πριν από τους τόκους και τους φόρους στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Παρόλα αυτά αισιόδοξος εμφανίζεται ο διευθύνων σύμβουλος της FCA Mike Manley για τα αποτελέσματα του ομίλου το… τέταρτο τρίμηνο καθώς αναμένει να επιστρέψει στην κερδοφορία παρά τις απώλειες που καταγράφει η εταιρεία από τις αρχές του 2019.

Ο Mike Manley ανέφερε στους αναλυτές ότι αναμένει να επιστρέψουν στην κερδοφορία τα επόμενα τρίμηνα με ποσοστό 3% από το τέταρτο τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ FIAT-ALFA ROMEO - ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ

 

Να υπενθυμίσουμε πως το 2018 το περιθώριο κέρδους της FCA στην Ευρώπη ήταν 1,8% ενώ το υψηλότερο ποσοστό το σημείωσε ο όμιλος το 2017 όπου και ήταν 3,23% που οι πωλήσεις της Alfa Romeo ήταν αρκετά υψηλές.

Πάντως στο πρώτο τρίμηνο η FCA σημείωσε ζημιές 19 εκατ. ευρώ πριν από τους τόκους και τους φόρους στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ).

Τα έσοδα της FCA στις παραπάνω περιοχές μειώθηκαν κατά 10% λόγω χαμηλότερων πωλήσεων κατά 12% με τις μάρκες Alfa Romeo και Fiat να έχουν αναλάβει την ευθύνη της πτώσης επισήμανε ο Manley.

 

Οι πωλήσεις της Alfa μειώνονται

Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, οι πωλήσεις της Alfa Romeo Giulietta μειώθηκαν κατά 42% στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις της Giulia μειώθηκαν κατά 45% και της Stelvio σημείωσαν πτώση 16%.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της Giulia μειώθηκαν κατά 34% στο τρίμηνο, ενώ της Stelvio μειώθηκε κατά 16%.

Και τα τρία μοντέλα της Alfa Romeo παράγονται στο Cassino της Ιταλίας. Η FCA έχει μειώσει την παραγωγή εκεί για να ευθυγραμμιστεί με τη μείωση της ζήτησης.

Σύμφωνα με πηγές συνδικάτων, το εργοστάσιο Cassino λειτούργησε μόλις 10 ημέρες από τις 21 το Μάρτιο και μόλις 9 ημέρες από τις 20 τον Απρίλιο.

Μεταξύ των προβολών στην περιοχή του EMEA, η Manley ανέφερε επίσης την αρνητική τιμολόγηση της αγοράς, τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες και το υψηλότερο κόστος συμμόρφωσης, συμπεριλαμβανομένης της ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών κίνησης.

Το εμπορικό σήμα Maserati, το οποίο αναφέρεται ξεχωριστά από την περιοχή του EMEA, είχε επίσης ένα δύσκολο πρώτο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν 87% στα 11 εκατ. ευρώ, με περιθώριο 2,3%. Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 41% σε 5.500 μονάδες, το χαμηλότερο τρίμηνο από το τρίτο τρίμηνο του 2013.

  

Δεν υπάρχουν νέα μοντέλα μέχρι το 2020 

Οι τρεις βασικές μάρκες της FCA – Fiat, Alfa Romeo και Maserati – δεν έχουν ξεκινήσει νέα μοντέλα από τότε που η Stelvio παρουσιάστηκε στο Auto Show του Λος Άντζελες το Νοέμβριο του 2016. Το Fiat 500 αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγή το 2020.

Όσον αφορά την Alfa Romeo, το επιχειρηματικό σχέδιο 2018-22 της FCA, που παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, οραματίστηκε η κυκλοφορία επτά νέων ή ανανεωμένων μοντέλων.

Στη Γενεύη, η Alfa έδειξε μια ιδέα εκδοχή ενός συμπαγούς crossover, του Tonale. Δεν έχει δοθεί κανένα χρονοδιάγραμμα για την πιθανή εκκίνηση μιας έκδοσης παραγωγής.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι πωλήσεις της Alfa Romeo στις χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα μειωθούν κατά 17% σε 68.900 οχήματα φέτος ενώ αμφίβολη θεωρείται η εμπορική πορεία της Tonale.

ΣΧΟΛΙΑ (41)

ΜΜ

Τα νούμερα είναι νούμερα και η Fiat καταρρέει

Have a nice day

H RENAULT έσωσε την MERSEDES με τους κινητήρες ντήζελ της, όλοι οι τρίλιτροι κινητήρες είναι αξιόπιστοι, είναι όμως αρχαίοι και δεν καλύπτουν την οδηγία EURO6 όπως οι σημερινοί κινητήρες της VW, RENAULT, PSA και FIAT. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ Αντί για 3000 κυβικά και 2700 η JEEP έχει κινητήρες με τα μισα κυβικά EURO 6, αξιόπιστους και οικονομικούς, η MERSEDES δεν έχει σύγχρονους μικρούς κινητήρες ντήζελ, για τον λόγο αυτό φοράει κινητήρες RENAULT. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΣΑΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.

@

Αστο σου λέω,δεν το'χεις.Αφού δεν το 'χεις.Αδιάβαστος,αδιάβαστος,αδιάβαστος.Αστο!H Mercedes χρησιμοποίΗΣΕ έναν(1) και μόνο μικρό κινητήρα ντιζελ της ρενώ(1400cc),για τα φθηνά-βασικά μοντέλα της,γιατί όντως δεν είχε δικό της, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.Γκε;.Ομως πάει αυτό.Τελείωσε.Οι μικροί ντιζελ είναι παρελθόν.Στους μεγαλους ντιζελ 2000cc+ η mercedes είναι άπιαστη.

Tι φωστήρας είσαι εσύ ρε

Ασχετάρα μου, EURO 6 έχουν ολοι οι κατασκευαστές,όχι γιατί την έχουν μακρύτερη,αλλά γιατί αυτό τους επιβάλλουν οι κανονισμοί της Ε.Ε..Επίσης πολύ μεγάλη ιδέα έχεις για τη ρενώ.Το τοπ της ρενώ είναι η βάση της mercedes και εσύ λές οτι η ρενώ την έσωσε.Δηλαδή για να καταλάβω,τα θηρία Eclass/Sclass/CLS/ML/GLC/GL κτλ είχαν μοτόρια της .....ρενώ;Απ'αυτά που φοράνε τα κλιώ,καπτούρ και μεγκάν;Ααααααααχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα!Μιλάμε για μεσάνυχτα έτσι;

Μ.Γ

ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ "ΕΔΩΣΕ" ΑΠ ΟΤΙ ΞΕΡΩ. ΤΟΝ 1,500. Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΟΤΕΡ.ΑΠ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ 1,6 ΤΙΣ HONDA KAI TON 1.6 ΤΙΣ HYUNDAI (OXI ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΤΑ 115hp, ΑΥΤΟΝ ΜΕ ΤΑ 136hp) ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΕΙ. (ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ. "ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ")

@

H mercedes δεν κινδυνευε ποτε για να χρειαστει να τη σωσει καποιος.

Μ.Γ

Euro6d temp. ΟΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΟΛΟΙ ΟΙ DIESEL ΜΕ ADBLUE

Πρώην

Εταιρεία μοντέλο την έκαναν μπουρδ...λο. Κρίμα για μια εταιρεία που κάποτε έβγαζε καλά αυτοκίνητα

ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΕ ΕΙΔΟΣ

Μία αντιπροσωπία σου παραχωρεί επτά αυτοκίνητα για τεστ μακράς διαρκείας, δηλαδή, σου έχει δωρεάν αυτοκίνητο και στο ανανεώνει για πάντα, οι οκτώ στις δέκα διαφημίσεις είναι δικές του, τολμάς να σκεφτείς κατι κακό για το ……. αφεντικό …… Γράφεις ότι θέλεις για τον ανταγωνισμό δίκαια, άδικα, τραβηγμένα και φανταστικά, για ένα 500 που έχασε ο ιδιοκτήτης τα κλειδιά του και το μετέφερε η οδική...….ενώ γνωρίζεις ότι η ίδια οδική βοήθεια υπέφερε με τα 208 που είχε στον στόλο της η AVIS και η SIXT. Όλα τα 208 τα είχαν μεταφέρει δεκάδες φορές, το πρωί τα ενοικίαζαν οι τουρίστες το μεσημέρι τα φόρτωνε η οδική, την άλλη ημέρα το ίδιο κοκ. Εχεις αυτοκίνητο για δήθεν ΤΕΣΤ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ και δεν γράφεις τίποτα, αντί να πάει στην ακρόπολη ο τουρίστας περίμενε την οδική.

True Man

Το οτι τα βγάζουν όλα τα σχόλια είναι η καλύτερη απάντηση σε αυτά που γράφεις. Αυτη είναι η αλήθεια

Νίκος cuore

Η καρδιά λέει Fiat, Alfa Romeo. Η λογική πλέον λέει "μακρια"

Ποιος ήρθε?

Για ποιο ακριβώς φιατ ή alfa χτυπά η καρδιά σου?Γιατί απ'οτι ξέρω σήμερα η φιατ έμεινε με κάτι παλιατζούρες 10ετίας, η δε alfa εχει 2 μοντελα που ειναι mix&match.Φέρνουν λιγο σε bmw,λίγο σε audi,λίγο σε porsche...Γενικώς θυμίζουν μαϊμου γερμανικό.Εκτος κι αν έμεινες κολλημένος στη δεκαετία '90.

Εισπράκτωρ

Δυστυχως σε ΚΑΘΕ κείμενο για την FCA υπάρχει απαξίωση. Αυτό δείχνει 2 πράγματα. Είτε σας έκοψαν την διαφήμιση και του πάτε κόντρα είτε σας πληρλώνει αδρά ο ανταγωνισμός και θέλετε στα δύσκολα να τους αποτελειώσετε. Δημοσιογραφία ΔΕΝ το λες. Ούτε ΑΓΑΠΗ για το αυτοκίνητο...

Ανεξάρτητος

Γραφουν αρνητικά τα παίρνουν. Γραφουν θετικά τα παίρνουν. Τελικά φταίει η φυλή μας ή το κούφιο μας το κεφάλι;;;

Γιώργος Μ

@Εισπράκτωρ, αν ίσχυε αυτό που λές δε θα βλέπαμε τώρα το σχόλιό σου κρεμασμένο δημόσια. Μήπως βλέπεις και UFO στην ατμόσφαιρά; Να το κοιτάξεις

Εκ των έσω

Έχει πέσει σε εμπόρους της Fiat σύρμα γράφουν εναντίον σας. Συνεχίστε εσείς δυνατά και αποκαλυπτικα για όλους...

Κάτοχος Alfa Romeo Giulietta

Καλό, φινετσατο, αξιόπιστο μεχρι στιγμής, εχει σπορ οδηγικη συμπεριφορα. Δεν εχει τρομερους χώρους και δεν κοστιζε φθηνα σε σχεση με τον ανταγωνισμό εκεινης της περιοδου. Αν θα αγοραζα ξανά; Θα συγκρινα με τους ανταγωνιστές τους και βαζοντας κατω τα συν και τα πλην θα το σκεφτομουνα. Συμπερασμα: Σταματηστε δημοσιογράφοι.Γινετε αντικειμενικοί. Μας ζαλίζετε με την χειραγώγηση σας.Ειστε αστείοι πλέον.

Κάτοχος Alfa Romeo Giulietta

Πλάκα κάνεις . Πέρσι το πήρα και ήδη έχω πάει έκτακτο συνεργείο 3 φορές. Κακιστη αξιοπιστία

vg

Αυτή η εμμονή με την αρνητική προβολή της fiat, έχει καταντήσει κουραστική, κακό σε εσάς κάνετε παρά στην εταιρία, αμφιβάλω αν κάποιος που θέλει να αγοράσει ένα 500ράκι θα επηρεαστεί από τέτοια άρθρα.

ΠΕΡΙ FIAT O ΛΟΓΟΣ

Το βλάκα μπορείς να τον καταλάβεις από δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι γι’ αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.

GV

Όλη η Ευρώπη εμμονή έχει με την Fiat; Γιατί όλες αυτές οι ειδήσεις μεταδίδονται από όλα τα ΜΜΕ της Ευρώπης εκτός από τα Ελληνικά που παίρνουν τη διαφημισουλα από την Fiat

theo

ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ......ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ JEEP....

JEEP

Όταν η JEEP φορούσε κινητήρες MERSEDES ήταν από τα πιο ζημιάρικα αυτοκίνητα. χαμηλή αξιοπιστία, πανάκριβη συντήρηση και ανταλλακτικά. Μιλάω για την προσωπική μου εμπειρία. Σήμερα η αξιοπιστία της JEEP είναι, κοινή διαπίστωση, κορυφαία. Προβλήματα με την αλλαγή αντιπροσωπίας ίσως υπάρχουν, θέμα χρόνου να επιλυθούν, οι κραυγές και η καταστροφολογία είναι αδικαιολόγητες. Ο καθένας πουλάει ότι έχει.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

191021140940_Avensis1000

Την εποχή της σταδιακής μετάβασης προς τον ηλεκτρισμό, πολλά ονόματα γνωστών μοντέλων σταματούν οριστικά την πορεία τους, αφού δεν θα αντικατασταθούν. Ας δούμε τα 15 πιο σημαντικά εξ αυτών.

Toyo_Black_Bison_Boi_1

 Με τις επεμβάσεις της Wald που έχει ειδίκευση στις μεταμορφώσεις του είδους, το Toyota Hilux γίνεται τόσο επιβλητικό που αμφισβητεί στα ίσια το σκληροτράχηλο Hummer.

 

mercedes12234

Μπορεί εν έτει 2019 η ασφάλεια να αποτελεί πρώτο μέλημα για τους κατασκευαστές, όμως πριν από 60 χρόνια τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

191021134812_Octavia4

Μία φωτογραφία από την εφαρμογή διαμόρφωσης του οχήματος, που δημοσιεύτηκε κατά λάθος στο site της, η Skoda, διέρρευσε την εικόνα της νέας Octavia.

191018155218_1000x600

Αξίζει να δαπανήσεις ένα ποσόν κοντά στα 10.000 ευρώ για ένα μεταχειρισμένο, όταν μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου και με ένα καινούργιο; Δες εδώ ποια καινούργια μοντέλα μπορείς να αποκτήσεις σε αυτά τα λεφτά.

Autokinisi-2018a

Η έκθεση αυτοκινήτου της Αθήνας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 17 Νοεμβρίου 2019, θα  είναι αναβαθμισμένη σε όλα τα επίπεδα. Ακόμα και στον κατάλογο - οδηγό που θα διανεμηθεί δωρεάν στους επισκέπτες και ηλεκτρονικά σε 2,5 εκ. αναγνώστες, ο οποίος πλέον θα είναι πολυτελής, στα πρότυπα των μεγάλων διεθνών εκθέσεων αυτοκινήτου...

1