Ετοιμη η Peugeot να εξαγοράσει την Fiat...

Peugeot-e-208

Μετά την επιτυχία της αγοράς Vauxhall-Opel η PSA (Peugeot Citroën Société Anonyme) διερευνά περαιτέρω εξαγορές. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Γαλλικού Tύπου πολλοί από τους μετόχους του ομίλου PSA, είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν μια εξαγορά ή συγχώνευση με τη Fiat Chrysler Automobiles.

Ο όμιλος PSA περιλαμβάνει τις εταιρείες Citroën, DS, Peugeot και Vauxhall-Opel και ο διευθύνων σύμβουλος Carlos Tavares έχει ήδη πει ότι ενδιαφέρεται να βάλει στο group περισσότερες μάρκες. Ο Όμιλος FCA, με τα εμπορικά σήματα, Alfa Romeo, Fiat, Maserati και Jeep, αναφέρθηκε ως πιθανός επόμενος «στόχος».

Η οικογένεια Peugeot είναι κύριος μέτοχος στον όμιλο PSA μέσω της εταιρείας χαρτοφυλακίου της FFP (όμιλος Γαλλικών εταιριών). Σε μια συνέντευξη του προέδρου της Robert Peugeot στην εφημερίδα Les Echos, ο CEO ρωτήθηκε για μια πιθανή συγχώνευση με την FCA και είπε: «Με αυτή την εταιρία αλλά και με άλλες πρέπει να ευθυγραμμίσουμε του πλανήτες μας».

Η ομάδα PSA έδειξε ενδιαφέρον επίσης για τις Jaguar Land Rover, οι οποίες ανήκουν στον Ινδικό όμιλο Tata, αλλά η πρόταση δεν είχε θετική αποδοχή.

Ο Robert Peugeot δήλωσε στην συνέντευξή του πως δεν έχει γίνει ακόμη κάποια συμφωνία και υπάρχουν μόνο προτάσεις, όμως ήταν η «εξαιρετική επιτυχία» της αγοράς της Opel από την GM το 2016 έκανε την οικογένεια PSA πρόθυμη να υποστηρίξει μία παρόμοια κίνηση.

«Υποστηρίξαμε το project Opel από την αρχή. Αν έρθει μια άλλη τέτοια ευκαιρία, δεν θα φρενάρουμε».

Το group PSA έχει δηλώσει ενδιαφέρον για μια συμφωνία με την FCA το 2015, όμως τότε ο Carlos Tavares σταμάτησε τις διαδικασίες για να επικεντρωθεί στην ολοκλήρωση της συμφωνίας με τις Vauxhall-Opel.

Οι δύο εταιρείες έχουν ήδη συνεργαστεί στην ανάπτυξη επαγγελματικών οχημάτων και το ενδιαφέρον της PSA για την FCA εν μέρει οφείλεται στην ισχυρή παρουσία της τελευταίας στη Βόρεια Αμερική, κυρίως μέσω της Jeep και της Dodge (για τα ανοιχτά ημιφορτηγά Ram). Η PSA επίσης με την συνεργασία αυτή, θα αποκτήσει πρόσβαση στις ΗΠΑ, όπου θα λανσάρει ξανά την Peugeot. Έτσι μια συμφωνία με την FCA θα της δώσει πρόσβαση σε υποδομές για εξυπηρέτηση και αντιπροσωπείες.

Από την άλλη πλευρά το αφεντικό της FCA Mike Manley δήλωσε στους Ιταλούς δημοσιογράφους στη έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης ότι είναι «πολύ ανοιχτός» σε συνεργασίες με άλλες εταιρείες αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικά είχε δηλώσει: «Είμαστε ανοιχτοί είτε πρόκειται για συνεργασίες, κοινοπραξίες ή βαθύτερα επίπεδα συνεργασίας ή και οικονομικό επίπεδο (μετοχές). Οτιδήποτε, έχει νόημα για εμάς και προοπτική το συζητάμε».

ΣΧΟΛΙΑ (33)

Μ.Γ. βρουουουουομ.

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ. ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕΝΑΡΙΟ 1) ΜΠΑΜΠΟΥΛΗ ΔΩΣΕ ΜΟΥ 50 ΝΑ ΤΣΟΝΤΑΡΟ ΓΙΑ ΤΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΟ GTI ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΠΑΪΔΑΚΙΑ .....ΟΚ ΑΠΟΔΕΚΤΟ (ΑΝ Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΚΑΛΟ Ε9...) ΣΕΝΑΡΙΟ 2) ΠΑΤΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑΝΤΕΖΑ ΝΑ ΦΟΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΜΙΣΗ ΩΡΙΤΣΑ Ο ΚΟΚΟΣ ΤΟ VOLTWAT MODEL GSXRGP003 ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ Η ΤΑΣΗ ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΙΤΣΑ ΠΡΙΝ ΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ? ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ 50euro ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΟ VEGAN VEGETERIAN (ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΛΕΝΕ )ΝΑ ΦΑΜΕ ΦΑΒΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ.......... ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ .ΤΙΣ ΜΑΝΑΣ ΣΟΥ ΤΟ .............

ΙΤΑΛΟΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΟΨΕΤΕ ΠΑΛΙ

Μάλλον σας ξέφυγε στο Πρώτο Θέμα και γράψατε για τη Φιατ μέσω του site σας, ώστε επιτέλους να μπορέσουμε να σχολιάσουμε. Τόσο καιρό στο news auto δεν υπήρχε η δυνατότητα σχολιασμού. Είναι ξεκάθαρο τόσο από τις διαφημίσεις που έχετε από το group της PSA σαν πρώτη είδηση, κυλιόμενα ενοχλητικά baner με ήχο κ.α λες και ενδιαφέρει κανένα οι προσφορές της Peugeot να διαβάζει κάθε μέρα για δήθεν εκπτώσεις. Οκ η αντιπροσωπεία της citroen τα πάει καλά στην Ελλάδα, αφού άλλωστε προμήθευσε με περιπολικά και ασθενοφόρα τόσα χρόνια την Ελλάδα (κανένα σχόλιο για αυτό μόνο τις εταιρικές πωλήσεις της Φιατ σχολιάζετε). Είναι αλήθεια ότι η Φίατ έχει οικονομικά προβλήματα αλλά τέτοιο πόλεμο δεν είδαμε ούτε με την εξαγορά της Opel. Αν με αυτό τον τρόπο προσπαθείτε να προβάλετε τη Citroen, για να αυξήσετε τις πωλήσεις της, δεν θα τα καταφέρετε γιατί στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή θα είναι πάντα Citroen που απευθύνετε σε ένα πιο συντηρητικό κοινό. Οι παλιότεροι θυμούνται τη διαφήμιση της Gsa που την έδειχνε να κινείται με τρεις ρόδες. Δε θα γίνει ποτέ Alfa Romeo όσα ράλι κι αν κερδίσει όσα Ds κι ας φορέσει για ένδυμα. Ούτε φυσικά έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει οχήματα τύπου Jeep όπως ούτε η Φίατ είχε. Πρέπει όμως να τελειώσει στο Π.Θ. και στο news auto αυτή η δυσφήμιση του Group Fiat και η έντονη προβολή του group PSA αν θέλετε να είστε αντικειμενικοί. Διαφορετικά θα πάψει ο κόσμος να σας διαβάζει. Κι αν με το καλό εξαγοραστεί η Φιατ από τη PSA με τόση δυσφήμιση στη Φίατ μπούμερανγκ θα γυρίσει…..

ΔΗΣ

Επιλεκτικά διαλεγμένα τα άρθρα σας. Έχετε κάτι με την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία;

George

Κι έτσι λοιπόν, με διάφορες εξαγορές και συγχωνεύσεις, θα συρρικνωθεί σιγά σιγά η βιομηχανία θερμικών οχημάτων αφήνοντας χώρο για τα ηλεκτρικά. Οι παραδοσιακές βιομηχανίες φαίνεται ότι έχουν πάρει απόφαση ότι θα συρρικνωθούν μέχρι να αφανιστούν. Αυτό φαίνεται από τα ποσοστά ηλεκτρικών που παράγουν τα οποία είναι πολύ μικρότερα από τον μέσο όρο της αγοράς. Δεν έχουν τις δυνάμεις και τη φρεσκάδα να ανταγωνιστούν στη νέα αγορά.

Εϊ ψίτ,ξύπνα!

To gruppo έπρεπε να είχε πουληθεί εδώ και μια 15ετία τουλάχιστον.Από τότε είχε σοβαρά προβλήματα.Απανωτές καταργήσεις μοντέλων,οριστικό κλείσιμο lancia,απαξίωση maserati, καθαρά λόγο της αδιαφορίας του κόσμου.Βάλε μέσα σ'όλα και το μπάχαλο με την εξαγορά της chrysler,μαζί με το νταβατζηλίκι των αμερικανων...Δεν προέκυψαν χθές τα προβλήματα.Οσο για τις συγχωνεύσεις,είναι και αυτό ένα πολύ παλιό σπόρ.Ούτε αυτό προέκυψε ξαφνικά χθές!Συγχωνεύσεις-συνεργασίες-κοινά μοντέλα υπήρχαν ανέκαθεν!Απο τη δεκαετία '70.Ισως και παλαιότερα.Μη λέμε π@π@ριές όλη την ώρα.'Αιντε

wartboourg

τα Φιατ και τα βαρτμπουργκ ειναι το μέλλον , ας το χωνεψουν οι γερμαναρόφιλοι

ΠΡΩΗΝ FIAT PUNTO

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ! ΓΙΑ ΠΕΤΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΙΑΤ. ΑΚΟΜΑ ΚΛΑΙΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΑΛΛΟΥ....

@

Tο θέμα με τη φιατ-αλφα ειναι πως ολα αυτά τα χρόνια ολοι λίγο πολύ ξέραμε τα διαφορα προβλήματα αξιοπιστίας κ ποιότητας,εκτός από τους δημοσιογράφους!Και ξαφνικά κάτι παίχτηκε και "ξύπνησαν"!Ξαφνικά το κατάλαβαν και δεν χορταίνουν να μας το γράφουν νυχθημερόν!

Eντάξει

Δι€υθ€τήθηκε το ζήτημα.Παίζει αρθρο με ρεκόρ Alfa Romeo!!!Ολα καλά!

χαχαχαχα

Αφού κατάλαβαν ότι το τερμάτισαν έβαλαν 1 άρθρο για ξεμπρόστιασμα

ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ

Έτοιμη η FCA να κάνει ΜΠΑΜ με 25δις ευρώ Ίδια Κεφάλαια, 4δις ευρώ κέρδη προ φόρων 2018 και 10δις λειτουργικά κέρδη 2018.... ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...

Μ.Γ

"Μειωμένα κέρδη και έσοδα ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2019 η Fiat Chrysler (FCA), καθώς επιβραδύνθηκαν οι πωλήσεις της στη Βόρεια Αμερική. Ειδικότερα η ιταλο-αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 29%, στα 1,07 δισ. ευρώ, ποσό που είναι πολύ κατώτερο από τις προβλέψεις των αναλυτών που έκαναν λόγο για 1,31 δις. ευρώ. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν σε 508 εκατ. ευρώ καταγράφοντας πτώση 47% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018. Παράλληλα, τα έσοδα της FCA σημείωσαν πτώση 5% και διαμορφώθηκαν σε 24,5 δισ. ευρώ."Η FCA, εφαρμόζει ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιάρθρωσης των δραστηριοτήτων της στην Ασία, όπου έχασε χρήματα για το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο. "Η κινεζική κοινή επιχείρησης της Fiat με την Guangzhou Automobile Group Co. αναδιοργανώνεται από τη νέα ηγεσία της, με άμεσο στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Οι πωλήσεις της Jeep στην Κίνα, κατέγραψαν ένα ισχυρή πτωτική τάση. Η αγορά αυτοκινήτων της Κίνας βιώνει την πρώτη επιβράδυνση της μετά από σχεδόν τρεις δεκαετίες." Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ FCA (οπως αλλωστε και αλλες αυτ/νιες)ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ. ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. Η ΜΟΝΗ "ΣΩΣΤΗ" ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΗΤΑΝ Η ΠΩΛΗΣΗ ΤΙΣ MAGNETI MARELIΣΤΟΥΣ ΙΑΠΩΝΕΣ.

ΝΝ

Ας την πάρει μπας και την σώσει γιατί είναι έτοιμη για ΜΠΑΜ

vg

Όπως σημειώσανε και οι συνσχολιαστές, όντως πολύ περίεργο το "σκάλωμα" και η πολεμική εναντίον της fiat. Και σιγά μη "τρομάξανε" οι κάτοχοι από το δήθεν "ναυάγιο". Ανταλλακτικά υπάρχουν, μηχανικοί πολλοί, κάπου (που αλήθεια;) έχει κολλήσει το newsauto με τον όμιλο. Μέχρι και τη διαφήμιση από την εταιρία οδικής βοήθειας επιστράτευσαν με εκείνον τον απαράδεκτο και ψευδή τίτλο στο άρθρο ως πιο συχνό πελάτη(;;;).

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Fiat_500X_120y_boi_4

Με μια νέα έκδοση με αρκετές μαύρες λεπτομέρειες στο διάκοσμο του 500Χ, η Fiat γιορτάζει τα 120 χρόνια της.

191018133232_T-Roc-R_HM-040

Ενα μικρομεσαίο SUV με τετρακίνηση και 300 PS λίγο θέλει να καταστεί γραφικό. Ευτυχώς, ο Jost Capito και η ομάδα της R μας παρέδωσαν ένα T-Roc ισορροπημένο και απροσδόκητα ευχάριστο.