Ηonda: Ετοιμάζει μικρό ηλεκτρικό

190214110001_Honda-EV-Urban-boi-1_2

Η Honda δίνει μία πρώτη γεύση από το εσωτερικό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα παρουσιαστεί στη Γενεύη.

Η Honda δημοσίευσε μία φωτογραφία από το εσωτερικό του νέου compact ηλεκτρικού πρωτοτύπου της. Στόχος των σχεδιαστών ήταν να δημιουργήσουν ένα φιλόξενο και ελκυστικό περιβάλλον, εμπνευσμένο από το Urban EV Concept που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017. Η πρώτη εικόνα πριν τα αποκαλυπτήρια, δείχνει το ταμπλό του πρωτοτύπου, με τον πολύ ενδιαφέροντα συνδυασμό παραδοσιακών υλικών όπως είναι το ξύλο στην επένδυση, με την προηγμένη τεχνολογία έτσι όπως αυτή εκφράζεται μέσα στις μεγάλες οθόνες- και ιδιαίτερα σε αυτή που δεσπόζει στο μέσο.

Σε αυτή συγκεντρώνονται τα χειριστήρια για τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών του αυτοκινήτου, μια και όπως φαίνεται και στις εικόνες, κάτω από την οθόνη υπάρχει και μια σειρά από πραγματικούς διακόπτες για κάποιες από τις λειτουργίες. Σε ότι έχει να κάνει με τη σχεδίαση, σε αντίθεση με αυτό που είχαμε δει το 2017, η νέα εκδοχή έχει πέντε πόρτες (και όχι τρεις) με αυτές για τους πίσω επιβάτες να έχουν τους μεντεσέδες εμπρός. Αυτό σημαίνει πως δεν διατηρήθηκε η σχεδιαστική ιδιαιτερότητα του πρωτοτύπου που ήθελε τις πίσω πόρτες να ανοίγουν «ανάποδα». Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο περιμένουμε στις 5 Μαρτίου, όταν και θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι πληροφορίες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής, θέλουν την παραγωγή του μικρού ηλεκτρικού να αρχίζει αμέσως μετά την παρουσίαση και να υπάρχει πρόβλεψη για διάθεσή του στις Ευρωπαϊκές αγορές έως το τέλος του 2019.

 

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Ευτυχώς που δεν προχώρησαν με τις "πόρτες αυτοκτονίας" που είχε το concept. Κατά τα άλλα το ξύλο στο ταμπλό, θυμίζει λίγο Tesla Model 3. Αυτή η σκούρα επίπεδη επιφάνεια που φαίνεται αριστερά σε κάπως λοξή διάταξη σε σχέση με τις οθόνες, είναι επίσης οθόνη και παίζει τον ρόλο του καθρέπτη που λειτουργεί με κάμερα έξω από το αμάξι που αντικαθιστά τον καθρέπτη για βελτίωση της αεροδυναμικής. Για να πετύχει ως μοντέλο πρέπει να έχει πάνω από 300 χιλιόμετρα πραγματική αυτονομία σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου και να κοστίζει κάτω από 20 χιλιάρικα. Επίσης να μπορεί να δεχθεί ταχυφόρτιση DC > 100 KW και να φορτίζει από 0 σε 80% το πολύ σε μισή ώρα (αν και δεν το βλέπω καθώς το προωθούν σαν αυτοκίνητο πόλης, οπότε το πολύ να δέχεται τριφασικό φορτιστή AC 22 KW). Μένει να δούμε αν θα είναι άλλο ένα compliance car η αν θα είναι σε μαζική παραγωγή και διάθεση σε όλες τις χώρες. Αν κυκλοφορήσει πραγματικά μέχρι το τέλος του χρόνου θα το διαπιστώσουμε σύντομα λοιπόν.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

audi-a8-chariatis-1000a

Για πρώτη φορά η Audi δημιουργεί μία plug-in υβριδική έκδοση της ναυαρχίδας Α8, που έχει ξεκινήσει ήδη τις παραγγελίες της στην ευρωπαϊκή αγορά και διατίθεται με μακρύ μεταξόνιο.

191016134030_SKODA_Octavia_Combi_updated1000x600

Στις 11 Νοεμβρίου η Skoda θα αποκαλύψει στην Πράγα τη νέα Octavia, όμως εμείς, μέσω του κατασκόπου μας, σας δείχνουμε αποκλειστικά από σήμερα το πώς θα είναι το νέο μοντέλο.

191014123128_renault-zoe-e-sport-chariatis-1000a

Λόγω των συνεχόμενων και αυστηρότερων περιορισμών διοξειδίου του άνθρακα (CO2), το μέλλον του Renault Clio RS φαντάζει δυσοίωνο.

Toyota-sales-Europe-tsiro-1000x600

Η Toyota αύξησε το τελευταίο χρονικό διάστημα το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, χάρη στην εμμονή της στα υβριδικά συστήματα κίνησης που υιοθετούν αρκετά μοντέλα της και φαίνεται πως προσελκύουν ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

1