«Kαθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το 2017 η Toyota

«Kαθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το 2017 η Toyota

  • Στο 38% η αύξηση στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών oχημάτων (Hybrid-Electric Vehicles - HEV) της εταιρείας το 2017, φτάνοντας τις 406.300 μονάδες

Toyota_CHR1

Η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, με τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της, να μειώνεται κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης.  Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 38% στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών της Toyota το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 406.300 μονάδες.  Την ίδια στιγμή, το ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης των υβριδικών οχημάτων της ΤΟΥΟΤΑ αυξήθηκε σημαντικά, φτάνοντας σε ένα πανευρωπαϊκό ποσοστό της τάξης του 50%.      Εντωμεταξύ, στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο.   Πιο αναλυτικά, 3.336 έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%.  Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών ‘’επί ελληνικού εδάφους’’, αναφέρονται εδώ: https://www.toyota.gr/hybrid/proof-drive.json

Παράλληλα, όπως αναφέρει η έρευνα της Jato Dynamics, η εστίαση της Toyota στα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και η ευρύτερη στρατηγική στόχευση της εταιρείας, υποδηλώνουν ότι αυτά αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική λύση μετακίνησης.

 

Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους.

Κλείσιμο

Για την περαιτέρω επίτευξη των στόχων της, η Toyota πρόκειται να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα ΗEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης