«Kαθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη για το 2017 η Toyota

Toyota_CHR1

  • Στο 38% η αύξηση στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών oχημάτων (Hybrid-Electric Vehicles - HEV) της εταιρείας το 2017, φτάνοντας τις 406.300 μονάδες

Η Toyota είναι η «καθαρότερη» μάρκα αυτοκινήτων στην Ευρώπη μεταξύ των 20 κορυφαίων εταιρειών, με τον Μ.Ο των εκπομπών CO2 των οχημάτων της, να μειώνεται κατά 2,7γρ/χλμ, φτάνοντας τα 101,2 γρ/χλμ, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Jato Dynamics σε 23 διαφορετικές αγορές της Ευρώπης.  Το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται στις ιδιαίτερα αυξημένες ταξινομήσεις υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία αντιπροσωπεύουν το 50% των συνολικών πωλήσεων της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα βενζίνης καλύπτουν το 42% και τα ντίζελ το 7,5%.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 38% στις πωλήσεις των υβριδικών-ηλεκτρικών της Toyota το 2017, φτάνοντας συνολικά τις 406.300 μονάδες.  Την ίδια στιγμή, το ποσοστό ηλεκτρικής κίνησης των υβριδικών οχημάτων της ΤΟΥΟΤΑ αυξήθηκε σημαντικά, φτάνοντας σε ένα πανευρωπαϊκό ποσοστό της τάξης του 50%.      Εντωμεταξύ, στην ελληνική αγορά, αξιοσημείωτο είναι πως το ποσοστό αυτό είναι κατά πολύ αυξημένο.   Πιο αναλυτικά, 3.336 έλληνες οδηγοί δοκίμασαν υβριδικά οχήματα σε συνολικές διαδρομές των 38.441χλμ., μέσω του συστήματος Toyota Hybrid Proof Drive και ο μέσος όρος διάρκειας των διαδρομών με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας, ανήλθε στο ποσοστό του 58%.  Αναλυτικές λεπτομέρειες των αποτελεσμάτων αυτών ‘’επί ελληνικού εδάφους’’, αναφέρονται εδώ: https://www.toyota.gr/hybrid/proof-drive.json

Παράλληλα, όπως αναφέρει η έρευνα της Jato Dynamics, η εστίαση της Toyota στα υβριδικά-ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και η ευρύτερη στρατηγική στόχευση της εταιρείας, υποδηλώνουν ότι αυτά αποτελούν την καλύτερη εναλλακτική λύση μετακίνησης.

 

Στην ίδια έρευνα αναφέρεται, πως τα οχήματα εναλλακτικών καυσίμων παρουσίασαν άνοδο στις πωλήσεις, καθώς αύξησαν το μερίδιο αγοράς του από το 3% για το 2016 στο 5% μέσα στο 2017. Η άνοδος αυτή θα μπορούσε να ήταν μεγαλύτερη αν δεν υπήρχε ο περιορισμένος αριθμός των σημείων ανατροφοδότησης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στους αυτοκινητόδρομους.

Για την περαιτέρω επίτευξη των στόχων της, η Toyota πρόκειται να έχει στη διάθεση των πελατών της σε όλο τον κόσμο 10 μοντέλα ΗEV μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2020, ενώ από το 2025 περίπου, σχεδιάζει να έχει από μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση, σε κάθε σειρά μοντέλου της παγκόσμιας γκάμας της.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

George

Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία από την επικράτηση των ηλεκτρικών οχημάτων στις πωλήσεις, είναι ο συνολικός αριθμός των "ηλεκτρικών" διανυόμενων χιλιομέτρων. Επειδή ο στόλος των υπαρχόντων θερμικών θα αργήσει να αποσυρθεί, ειδικά στην Ελλάδα και σε άλλες τριτοκοσμικές χώρες, πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες ώστε τα "ηλεκτρικά" χιλιόμετρα ως ποσοστό του στόλου να αυξηθούν με μεγαλύτερο ρυθμό. Αυτό σημαίνει ότι από εδώ και στο εξής, θα πρέπει όλα τα νέα οχήματα να έχουν ηλεκτροκινητήρα και μάλιστα όχι απλώς για υποβοήθηση της κίνησης αλλά για να κινούνται αποκλειστικά από αυτόν, ακόμη κι αν χρειαστεί να υπάρχει βενζινοκίνητη ή αεριοκίνητη γεννήτρια για φόρτιση μπαταριών. Ακόμη και στα ταξίδια, η κατανάλωση καυσίμου θα έπεφτε κάτω από το μισό, λόγω της ασύγκριτης αποδοτικότητας της γεννήτριας σε σχέση με έναν θερμικό κινητήρα. Το i3 REx έχει γεννήτρια 650 cc μόνο. Αυτό θα ανέβαζε το ποσοστό των "ηλεκτρικών" χιλιομέτρων στο 90% έως σχεδόν 100%. στα συγκεκριμένα οχήματα. Ταυτόχρονα, δεν θα απαιτούνταν μεγάλες μπαταρίες, κρατώντας έτσι την τιμή χαμηλά. Μια αυτονομία των 100 μπαταριο-ηλεκτρικών χιλιομέτρων θα ήταν αρκετή για την καθημερινή χρήση. Έτσι θα μπορέσουν οι κατασκευαστές να φτιάξουν πολύ περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα και θα ξεπεράσουν πιο ανώδυνα τη φάση μη επαρκούς παραγωγής μπαταριών για μαζική παραγωγή long range ηλεκτρικών οχημάτων, μέχρι η παραγωγή μπαταριών να αυξηθεί.

Μετά το 2050 και αν...

Ρε σαχλαμαράκια δεν υπάρχει περίπτωση να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα πριν το 2050, ιδίως στις μεταφορές! Δεν μπορεί να μένει από ρεύμα το βυτίο στην Ανεμούτσα Πηλίου το καλοκαίρι με 30 τόνους καύσιμα που θα πρέπει να παραδώσει στα πρατήρια της Μακρυράχης και της Ζαγοράς!

@13:30

Ρε μπαγλαμά, στην Αγγλία ΗΔΗ υπάρχουν υβριδικά λεωφορεία...

George

Χαχαχα. Ιδίως στις μεταφορές, είναι ο πρώτος τομέας που θα επικρατήσουν. Σε προ-παραγγελίες είναι η πρώτη επιλογή από όλους τους μεγάλους ομίλους. Μόνο η περιορισμένη ακόμη παραγωγή τους κρατάει από το να τα αντικαταστήσουν όλα με μιας. "UPS UK Says it will Soon Go All-Electric Vehicles in Central London". Όσο για τα καύσιμα που θα έχει να παραδώσει... ποια καύσιμα για ποιον? Δεν έχει ρεύμα εκεί? Ξέρεις, το ρεύμα μεταφέρεται χωρίς φορτηγά και βυτία, πανεύκολα και υπάρχει παντού. Θα γλιτώσουμε κι από τα βυτία καυσίμων στους δρόμους. Ακόμη και αυτά που θα υπάρχουν για λίγα χρόνια ακόμη, ηλεκτρικά θα γίνουν. Το 2050 δεν θα υπάρχουν καν ορυκτά καύσιμα, μόνο κάποια συνθετικά, μηδενικών ρύπων, για πολύ περιορισμένη και εξειδικευμένη χρήση. Η πλειοψηφία των λεωφορείων της Κίνας είναι ήδη ηλεκτρικά. Μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες. Άντε να κάνεις ένα κρύο ντους να ξυπνήσεις τώρα. ΥΓ. Είμαι σίγουρος ότι το έχαψες το πρωταπριλιάτικο για την παύση των ηλεκτρικών.

@07:32

Toκογλύφε βάλτο καλά στο μυαλό σου ότι μέχρι το 2100 το 99% των οχημάτων του πλανήτη θα έχουν Μηχανές Εσωτερικής Καύσης. Μετά, ίσως δώσουμε άλλα 50 χρόνια παράταση... θα δούμε. Πάντως τα ηλεκτρικά θα "ξεμυτίσουν" μετά το 2130 και αν...

GT-R

και ολο κλαινεεεε τα ναζιστακιαααα

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

nissan-micra

Όπως κάθε μήνα, έτσι και τον Ιούνιο το γκαράζ του NewsAuto και του περιοδικού CAR αποτελούσε καταφύγιο για πολλά μοντέλα της αγοράς. Κάποια για σύντομες πρώτες επαφές, κάποια δοκιμές μακράς διάρκειας.

Nano-1000

Το Nano παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2008 από την Tata ως η απτή απόδειξη ενός πραγματικά φθηνού αυτοκινήτου (το αυτοκίνητο των 2.500 ευρώ όπως έγινε γνωστό), το οποίο συγκέντρωσε πάνω του παγκοσμίως τα φώτα της δημοσιότητας ιδίως σε μια εποχή κρίσης για την αυτοκίνηση στην Ευρώπη.

1
T-Cross

H VW δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το επερχόμενο μικρό SUV μοντέλο της, το οποίο θα αποκαλυφθεί το Φθινόπωρο.

portofino1

Το entry level μοντέλο της Ferrari επανέρχεται στο προσκήνιο πιο ισχυρό, πιο όμορφο και πιο ακριβό. Μπορεί πλέον να προσδιοριστεί ως μία πραγματική all around Ferrari και όχι απλά ως ένα μοντέλο περιορισμένης χρήσης;

Tucson-Trip-1000a

To Tucson ανανεώνεται σε αρκετούς τομείς της υπόστασής του και βάζει ακόμη πιο υψηλούς στόχους, έχοντας ήδη επιτύχει να είναι το best-seller μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη.