Η BMW ετοιμάζει το i4 με αυτονομία 600 χιλιομέτρων

Η BMW ετοιμάζει το i4 με αυτονομία 600 χιλιομέτρων

Οι Γερμανοί επιβεβαιώνουν την άφιξη του ηλεκτρικού i4, ενός τετράθυρο μοντέλου που θα επιδιώξει να ανταγωνιστεί το Tesla Model S.

Η οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων “i” θα αποκτήσει ακόμη ένα μέλος μέσα στο 2020, το οποίο θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα i3 & i8 και θα ενταχθεί στο ευρύτερο «πράσινο» πλάνο της BMW που περιλαμβάνει 25 νέα υβριδικά & ηλεκτρικά μοντέλα για την επόμενη δεκαετία.

Πρακτικά θα έχουμε να κάνουμε με ένα τετράθυρο αυτοκίνητο με κουπέ σχεδιαστικά στοιχεία και γονίδια από το εικονιζόμενο πρωτότυπο iVision Dynamics. Έτσι αναμένουμε ένα ιδιαίτερα δυναμικό σύνολο, με φουτουριστικό εσωτερικό στα πρότυπα του i3 και χώρους ικανούς να καλύψουν τις ανάγκες μιας οικογένειας. 

 Για την κίνησή του θα φροντίζει ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ κοντά στους 300 ίππους και αυτονομία κίνησης με μια φόρτιση στα 600 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με πληροφορίες η τελική του ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 Km/h και η επιτάχυνση 0-100 θα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5 sec.

Επίσης, η BMW θα δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα και στις τεχνολογικές καινοτομίες του i4 και έτσι δεν αποκλείεται να διαθέτει κάποια στοιχεία αυτόνομης οδήγησης. Η βάση του μοντέλου παραγωγής θα είναι μια νέα πλατφόρμα της BMW που θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά ηλεκτρικά & plug in υβριδικά αυτοκίνητα της φίρμας. 

Δείτε Επίσης

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.

Citroen-C3-2017-1600-06

Το δημοφιλές γαλλικό μικρό μοντέλο συμπληρώνει 400.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά! Δείτε τι επιλέγουν οι αγοραστές του Citroen C3.

mercedes-a35

Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει μια ισχυρότερη έκδοση της νέας A-Class, η οποία φέρει το DNA της Mercedes-AMG και αποδίδει 306 άλογα.

mtx

Γραμμάτια, τοκογλυφικά επιτόκια, εκβιασμοί και πολύ «μαύρο» χρήμα αποτελούν μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν σήμερα την ελληνική αγορά αυτοκινήτου έπειτα από 9 χρόνια κρίσης και εν μέσω capital controls.