Αποκλειστικά ηλεκτρικό το νέο Audi Q6

Αποκλειστικά ηλεκτρικό το νέο Audi Q6

Η Audi θα προσθέσει στην γκάμα των SUV της και νέα μοντέλα, με τις νεότερες πληροφορίες να αναφέρουν πως το ένα από αυτά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.

Προϊοντική επίθεση στην κατηγορία των SUV θα εξαπολύσει μέσα στο επόμενο διάστημα η Audi. Με βάση τα τελευταία δεδομένα, εκτός των επερχόμενων Q8 & Q4, η γερμανική φίρμα θα κατασκευάσει ακόμη ένα μοντέλο με τον κωδικό Q6. 

Βάση για το μοντέλο παραγωγής θα αποτελέσει το εικονιζόμενο καμουφλαρισμένο πρωτότυπο E-Tron που κυκλοφόρησε στους δρόμους της Γενεύης, κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Το 4θυρο κουπε SUV αναμένεται να αποκαλυφθεί στις Βρυξέλλες στις 30 Αυγούστου και μέχρι τότε η γερμανική εταιρεία θα δοκιμάσει ένα στόλο 250 πρωτοτύπων που θα φορούν αυτό το «camo wrap» στους δημόσιους δρόμους. Ο συνολικός σχεδιασμός φαίνεται να είναι πολύ πιο σπορ από το Audi Q5, με το ηλεκτρικό SUV να υιοθετεί πιο επιθετικά φώτα LED και ένα νέο σχήμα για το μπροστινό πλέγμα της μάσκας, το οποίο τώρα είναι, ως επί το πλείστον, σφραγισμένο για αεροδυναμικούς λόγους. 

Τέλος, να σημειώσουμε πως για την κίνηση του E-Tron χρησιμοποιούνται δύο ηλεκτροκινητήρες 430 ίππων συνολικά. Το 0-100 km/h έρχεται σε 4,6 sec και το συνολικό εύρος αυτονομίας του πρωτότυπου υπολογίζεται σε περισσότερα από 500 km.


ΣΧΟΛΙΑ (23)

ΚΟΜ

Οσοι αγοράζουν σήμερα ηλεκτρικά είναι πειραματόζωα.Βασικά οι εταιρίες είναι κατα κύριο λόγο που τα αγοράζουν για διαφημιστικούς σκοπούς,να δείξουν περιβαλλοντική ευαισθησία και τέτοια.

George

Ναι, για διαφημιστικούς σκοπούς ολόκληρη μεγαλούπολη της Κίνας άλλαξε όλα τα λεωφορεία της με ηλεκτρικά. Πάνω από 16.000 λεωφορεία. Όσα έχει ολόκληρη η Αμερική στις πόλεις της. Και οι άλλες πόλεις της Κίνας τα αντικαθιστούν με ταχείς ρυθμούς. Επίσης, τα ταξί στην Ολλανδία και σε άλλες χώρες γίνονται ηλεκτρικά. Τα φορτηγά πολλών εταιριών το ίδιο. Παραγγέλνουν σαν τρελοί. Πήγαινε πες τώρα στους οικονομικούς διευθυντές τους ότι είναι πειραματόζωα, όταν σε 2 χρόνια κάνουν απόσβεση και μετά κερδίζουν πολύ περισσότερα από ότι με ένα diesel.

Ετσι

E το ιδιο λέμε.ΕΤΑΙΡΙΕΣ taxi,φορτηγά πολλών ΕΤΑΙΡΙΩΝ, οικονομικοί διευθυντές ΕΤΑΙΡΙΩΝ,ολόκληρη μεγαλούπολη της Κίνας άλλαξε όλα τα λεωφορεία της με ηλεκτρικά(προφανώς η ΕΤΑΙΡΙΑ που εχει την ιδιωτική σύμβαση).Αυτό ακριβώς λέω κ εγώ.Αυτό λές και εσύ.Η φάση είναι πείραμα από όποια πλευρά και αν το δείς.

George

@10:13 Κανένα πείραμα. Αποφασισμένα είναι όλα. 100.000 ηλεκτρικά λεωφορεία το χρόνο ρίχνει η Κίνα στους δρόμους της. Σου φαίνεται για πείραμα? Και είναι κρατικά, όχι ιδιωτικές εταιρίες. Επίσης, οι περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας έχουν δεσμευτεί ότι μέχρι το 2025 θα σταματήσουν να παράγουν θερμικά και θα παράγουν μόνο ηλεκτρικά οχήματα. Μιλάμε για το 30% της παγκόσμιας αγοράς ΙΧ οχημάτων που σχεδόν αποκλειστικά καλύπτεται από αυτοκίνητα που φτιάχνονται εντός Κίνας.

@George

Δεν τα ξέρεις πολύ καλά.Ή μάλλον πιο σωστά ακουσες κάτι ψιλές και τις προσάρμoσες στην ελληνική επαρχιώτικη κουλτούρα.

@

E,το ίδιο πράμα λέμε.EΤΑΙΡΙΕΣ taxi,EΤΑΙΡΙΕΣ λεωφορείων,EΤΑΙΡΙΕΣ φορτηγών,οικονομικοί διευθυντές ΕΤΑΙΡΙΩΝ.Αυτό λέω κ εγώ.Πειράματα κάνουν σε συνεργασία με τις αυτοκ/νίες.

Μεταφορές Μετακομίσεις ο Μπάμπης

Eπαγγελματικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δίχως 2.500 km αυτονομία δεν πρόκειται να αγοράσει κανείς επαγγελματίας για ευνόητους λόγους. Φανταστείτε φορτηγό 8 μεικτόβαρο πηγαίνοντας Ζαγοροχώρια να μείνει στην Κατάρα από ρεύμα, ή νταλίκα με τρεις 10τονες πέτρες μάρμαρο να ψάχνει στην μέση του πουθενά να πριζώσει για να τσουλήσει. Όλα αυτά θα είναι με ΜΕΚ όσο και να χτυπιέται ο Geοrge και ο κάθε @@ρας!

George

"Swedish Copper Mine Converting Monster Trucks To Run On Electricity"

@16:06

Οχι κύριε,κάνεις ένα μεγάλο λάθος:Κανείς δεν είπε οτι δεν θα καταργηθούν τα diesel,αντιθέτως όλοι γνωρίζουμε οτι το μέλλον είναι ηλεκτρικό.Το θέμα μας με τον George είναι το πότε.Αυτό το "πότε" είναι το πρόβλημα.Ο George υποστήριζε πως το 2017..μετά το '18..το '19...μετά το '23 τα diesel(αλλά και βενζίνης) τέλος!.Και μάλιστα μας έλεγε οτι μέχρι τότε θα επικρατήσει η tesla και οι γερμανοι(συγκεκριμένα αυτοί) θα κλείσουν γιατί, λέει,πιάστικαν στον ύπνο!Από ποιον πιάστηκαν στον ύπνο?Και από που?Ξέρεις εσύ μήπως?!!Μα είναι δυνατόν να μήν κοροϊδέύεις αυτό τον άνθρωπο;Είναι;

...

...Κατ'αρχάς αυτό που προσπάθησε να προωθήσει εδώ μέσα ο George(για οποιους λόγους)είναι καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων!Δεν μπορείς να επιβάλεις στον κόσμο να αγοράζει αυτά τα 3-4 ηλεκτρικά μοντέλα που υπάρχουν μόνο!Μέχρι να δημιουργηθεί στην αγορά μια υπερπλήρης γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων διαφόρων τύπων και κατηγοριών,τα οποία φυσικά θα είναι αποδεδειγμένα ανθεκτικά, αξιόπιστα,ασφαλή και ικανά να αντικαταστήσουν τις μ.ε.κ,μόνο τότε θα εκλείψει το diesel και η βενζίνη.Αυτή τη στιγμή οι επιλογές σε ηλεκτρικά μοντέλα ειναι απειροελάχιστες και δεν μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες της αγοράς.Η μετάβαση θα είναι αργή.Αυτά τα πράγματα δεν γίνονται μπάμ και κάτω.Εγώ πιστεύω οτι για αρκετά χρόνια θα επικρατήσει η υβριδική τεχνολογία(όλοι έχουν στη γκάμα τους υβριδικά διαφόρων τύπων) πριν την ολική επικράτηση των ηλεκτρικών.Σε κάθε περίπτωση μ.ε.κ. με τη σημερινή τους μορφή θα έχουμε σίγουρα μεχρι το 2030.

George

Ωραίο ανέκδοτο αυτό με τα ανθρώπινα δικαιώματα. Θα το διηγούμαι μια μέρα στα εγγόνια μου και θα γελάνε. Μήπως ξεχνάς το ανθρώπινο δικαίωμα του να αναπνέει κανείς καθαρό αέρα? Το να οδηγεί κάποιος ότι γουστάρει και να ρυπαίνει ΔΕΝ είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Είναι παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων. ΥΓ. Τα 30 χρόνια και βάλε έγιναν 2030? Καλά το πας, σε λίγο θα πέσεις μέσα.

George

1000 ψέμματα δεν κάνουν μια αλήθεια ξέρεις. Και τώρα που είπαμε για αλήθεια, εσύ δεν έλεγες πριν 2 χρόνια ότι τα ηλεκτρικά θα μπουν για καλά στην αγορά σε 30 χρόνια και βλέπουμε?

@George

Για πλήρη επικράτηση των ηλεκτρικών,αν και εγώ δεν είπα ποτέ για το 2050,ναί μου φαίνεται μια λογική χρονολογία.Κάπου στο 2030 τα συμβατικά μ.ε.κ ίσως εξαλειφθούν,θα υπάρχουν όμως σε συνδιασμό με υβριδικά συστήματα μέχρι και το 2040-50.Αυτή δείχνει να είναι η τάση της αγοράς.Οταν ο άλλος ρε 'σύ σου παρουσιάσει αύριο ή σε 6 ή 8 ή 12 μήνες νέο μοντέλο βενζίνης ή ντίζελ τι σημαίνει αυτό?Σημαίνει οτι αυτό θα κυκλοφορεί χαλαρά για την επόμενη δεκαετία.Δλδ με τα σημερινά δεδομένα,μέχρι το 2028!

George

@20:45 Επικράτηση λέγεται το να ξεπεράσουν τα ηλεκτρικά σε πωλήσεις τα θερμικά. Στα ηλεκτρικά, συμπεριλαμβάνω και τα ηλεκτρικά με range extender, όπως το Volt και το i3 και τα plug-in υβριδικά με ηλεκτρική αυτονομία άνω των 50 χλμ., όχι όμως τα απλά υβριδικά των 48V. Αυτό θα συμβεί το 2023 (κατά άλλους το 2025). Στη Νορβηγία συνέβη ήδη από το 2017. Τα τελευταία μοντέλα είναι αυτά που βγαίνουν τώρα σε βενζίνη και diesel. Έχουν σχεδιαστεί πριν από χρόνια, έχουν κάνει δοκιμές επίσης πριν από χρόνια και μπήκαν στην παραγωγή ή μπαίνουν τώρα. Και ίσως μπαίνουν για μερικά χρόνια ακόμη τα πιο καθυστερημένα. Κανείς δεν επενδύει σε εξέλιξη θερμικών κινητήρων πλέον. Ότι βγαίνει από εδώ και πέρα είναι τεχνολογικό απομεινάρι. Επειδή όμως η διάρκεια ζωής του παγκόσμιου στόλου είναι 20 χρόνια κατά μέσο όρο, πιθανότατα θα φτάσουμε μέχρι το 2050 μέχρι να εξαφανιστεί και το τελευταίο θερμικό από τους δρόμους. Η πορεία τους όμως θα είναι διαρκώς καθοδική.

Dr Παλάβραs

Geοrge σε περιμένω από το ιατρείο στις 21:00 για την ένεση. Ξέρεις εσύ.

George

Την άλλη φορά που ήρθα να σε επισκεφτώ την ώρα που μου είπες, δεν σε βρήκα εκεί. Μου είπαν ότι σου είχαν αλλάξει θάλαμο γιατί ήσουν πολύ ανήσυχος.

Dr Παλάβραs

@19:58: Δεν βρήκε τον εαυτό του... όταν σας λέω εγώ ότι έχει τριχασμένη σχιζοφρενή προσωπικότητα.

Βαγγελης

Εδώ είναι το μέλλον.

George

Θεός σχωρέσ' τη tesla.

George

Θεός σχωρέσ' τα diesel.

Θα στα κάνω τούμπανο τα πόδια από το πάνω κάτω

Έχεις να φας ξεπρizωμα εσύ τοκoγλύφε... 25 φορές στην φόρτιση θα κατεβαίvεις από τον 3ο για να ξαvαβάλεις την πρίzα!!!

@

....και τι σε κάνει να πιστεύεις οτι μπορεί να πάρει ηλεκτρικό? Εχεις δει πολλούς τέτοιους εμμονικούς γραφικούς να έχουν λεφτά?....

@anti-george

Παρακολουθώ εδώ και χρόνια αλλά παίζει να είναι η πρώτη φορά που γράφω στα σχόλια του C+S. Τόσα χρόνια κράζετε τον George (και δικαίως γιατί είναι εμμονικός) ότι "τα ντίζελ δεν θα καταργηθούν" και "ποιά τέσλα;". Και τώρα που το VAG βγάζει ηλεκτροκίνητο ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ σιγά σιγά τα ντίζελ πανηγυρίζετε. Αυτά για την ιστορία, και επειδή γράφετε και συμπεριφέρεστε σαν να κατέχετε το αλάθητο, τη στιγμή που μάλλον τείνετε στο άλλο άκρο....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Tesla

Σύμφωνα με όλα όσα ξέρουμε για το νέο μοντέλο της Tesla, το Pickup με το οποίο η εταιρεία θα κάνει την είσοδό της στην κατηγορία των επαγγελματικών αυτοκινήτων θα είναι πραγματικά επαναστατικό.

CAR

Μετά την βενζινοκίνητη version, το newsauto δοκιμάζει το μικρομεσαίο μοντέλο της Mercedes στη ντίζελ εκδοχή του.

Kona-Trip-1000

Παρά την υψηλότερη φορολόγηση του αυτοκίνητου στη χώρα μας, ο Έλληνας συνεχίζει να αγοράζει φθηνότερα καινούργιο αυτοκίνητο από τους Ευρωπαίους. Εμείς, κάναμε την έρευνά μας στην πλέον hot κατηγορία των μικρών SUV και σας παρουσιάζουμε τις διαφορές τιμής σε 5 περιπτώσεις.

karshan

 Η τούρκικη κατασκευάστρια εταιρία λεωφορείων Karsan όχι μόνο έχει στις τάξεις της ένα μικρό σε διαστάσεις ηλεκτρικό μοντέλο, ονόματι Jest Electric, αλλά τόσο το μοτέρ όσο και οι μπαταρίες του προέρχονται από την BMW!

Peugeot

Φέτος τον Νοέμβριο, η Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το  θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μοναδικές προσφορές.