Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback

Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback

Βρισκόμαστε στη Βαλένθια προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τον δημιουργικό οργασμό της Hyundai, η οποία επεκτείνει προσεκτικά τη γκάμα του i30, αυτή τη φορά με το πολλά υποσχόμενο Fastback, ένα σπορτίφ 5θυρο που θα πάει την εταιρία παρακάτω, δανεισμένο συνήθειες Δυτικοευρωπαίων κατασκευαστών.

Προηγήθηκαν τα hatchback, Tourer και το απόλυτο N. Τώρα σειρά έχει κάτι  διαφορετικό με μία νέα μορφή στην οποία δεν μας έχει συνηθίσει η κορεάτικη φίρμα. Με κουπέ εικόνα στο πίσω τμήμα, χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 5 mm, υπερυψωμένο σπόιλερ και έντονα στοιχεία στο σχεδιασμό, το κουπέ της Hyundai έρχεται να οδηγήσει τη μάρκα σε νέα μονοπάτια. «Το i30 Fastback θα αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού. Είμαστε η πρώτη εταιρία μαζικής παραγωγής που τοποθετεί στην κατηγορία ένα τεχνολογικά προηγμένο 5θυρο κουπέ», τόνισε με στόμφο ο σχεδιαστής της Hyundai, Thomas Burkle.

Στο πρόσθιο μέρος, οι διαστάσεις της χαρακτηριστικής γρίλιας έχουν μειωθεί ενώ έχει προστεθεί μία οριζόντια γραμμή εισαγωγών αέρα προς τα κάτω, ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας. Σε σχέση με το συμβατικό i30, το ύψος έχει μειωθεί κατά 25 mm, ειδικά πίσω προκειμένου να αναδειχθεί ο κουπέ σχεδιασμός. Πίσω ξεχωρίζει το τονισμένο σπόιλερ.

i30 fastback 640

Στα πιο ουσιαστικά τώρα, μειωμένη είναι κατά 30mm η απόσταση από το έδαφος (μέσω σκληρότερων ελατηρίων στην ανάρτηση), ενώ αυξημένη σε ποσοστό 15% είναι πλέον η ακαμψία του πλαισίου, ώστε να βελτιωθεί τόσο ο χειρισμός στο δρόμο, όσο και η ασφάλεια. Το μήκους 4.455 mm Fastback θα φορά δύο υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες: τον 3κύλινδρο 1.0 T-GDI των 130 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο αλλά και τον 1.4 T-GDI των 140 ίππων που μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη παρακαλώ. Σε ότι αφορά στους diesel, συναντάμε τον νέο 1.6 turbodiesel της εταιρίας, με ισχύ 110 και 136 ίππους, ο οποίος δύναται να συνεργαστεί τόσο με 6άρι χειροκίνητο όσο και με 7άρι αυτόματο κιβώτιο.

Hyundai-i30_Fastback-inter-tsiro-640

 Στον τομέα της ασφάλειας θα προσφέρει ηχηρές λύσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχουμε και λέμε, Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist. Προαιρετικά θα διατίθεται οθόνη αφής 8 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto, απ’ όπου θα μπορεί κανείς να χειριστεί τα συστήματα infotainment.

Ουσιαστικά με το Fastback η Hyundai επιχειρεί να τοποθετήσει ένα αυτόνομο μοντέλο, το οποίο στρογγυλοκάθεται ανάμεσα στο αμιγώς 5θυρο i30 αλλά και στο wagon. Προφανώς και το κατάφερε, αφού εκτός από την εκκεντρική εξωτερική εικόνα, έχουμε και ένα καλοστημένο ευρύχωρο οικογενειακό, το οποίο είναι σε θέση να σε ικανοποιήσει σε μια πιο απαιτητική διαδρομή από την κλασική.

Hyundai-i30_Fastback-back-tsiro-640

 Στην ισπανική άσφαλτο τώρα, το i30 Fastback έδειξε αξιομνημόνευτη αυτοπεποίθηση για Κορεάτη εκπρόσωπο της κλάσης, ανεβάζοντας μεμιάς τις προσδοκίες όχι μόνο του οδηγού, αλλά πολύ περισσότερο της ίδιας της φίρμας στον τομέα των δυναμικών χαρακτηριστικών, αναθεωρώντας ουσιαστικά όσα γνωρίζαμε μέχρι τώρα γι’ αυτή. Άνετο και ασφαλές, δημιουργήθηκε για να μπει στα ρουθούνια Ευρωπαίων ανταγωνιστών. Στη χώρα μας αναμένεται τον Μάρτιο. Στις τιμές, γίνεται προσπάθεια αυτές να ξεκινούν κάτω από τα 20.000 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ (7)

VG

Μεγάλη παράλειψη από το άρθρο το γεγονός ότι έχει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τη στιγμή που μεγάλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές (vw, renault) δεν την επιλέγουν (η vw μάλιστα την έχει εγκαταλείψει μετά από μια δεκαετία χρήσης στα μοντέλα ευρείας κατανάλωσης). Πρακτικότατη η 5η πόρτα. Λιτό, μοντέρνο και δυναμικό το σχήμα, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Μακάρι να πάει καλά γιατί δείχνει την προσπάθεια των κορεατών να ανέβουν σκαλοπάτι.

GS

Η απόσταση από το έδαφος μειώθηκε κατά 30 mm και το κέντρο βάρους κατά (μόνο) 5 mm??? κάτι δεν μου πάει καλά... κατά τα άλλα, εγώ στις φωτό δεν βλέπω LED ημέρας στα εμπρός φωτιστικά (αλλά από κάτω) ούτε κάποιον 'εκκεντρικό' εξωτερικό σχεδιασμό - ο δημοσιογράφος μάλλον δεν πήρε σωστή μετάφραση από τις μπροσούρες της Hyundai... προσωπικά μου θυμίζει Mazda F (ίσως όχι το ίδιο το σχέδιο αλλά η φιλοσοφία του σχεδιασμού) και αυτό νομίζω είναι καλό διότι ένα τέτοιο μοντέλο λείπει από την αγορά γενικά. Βέβαια, μεταξύ μας, η τιμή είναι μάλλον υψηλή για Hyundai - μπορεί να τα αξίζει αλλά κακά τα ψέματα, καλώς κακώς, όσο ανεβαίνει η τιμή η 'αξία' της μάρκας μετράει περισσότερο

τακης

Οπου και να τα εχει, εχει παντως led ημερας , και τα ρενο τα εχουν στον προφυλακτηρα. O σχεδιασμος ειναι πρωτοτυπος και φαινεται να δειχνει πλεον οτι η χουνται εχει την δικη της εικονα που δειχνει προς τα εξω , αν παρατηρησεις εχει μινιμαλιστικο σχεδιασμο αλλα ωραιες γραμμες οσο μπροστα τοσο και στο πισω μερος που με εχει εντυπωσιασει και εμενα παρολο που ειμαι λατρης των γερμανικων.

Μ.Γ

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ "ενώ προστέθηκαν στα φωτιστικά σώματα, LED φώτα ημέρας" ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΟ. ΤΑ LED ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ HATCHBACK. ΤΟ TOURER (ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ) ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΜΟΡΦΟ. " στον τομέα της ασφάλειας θα προσφέρει ηχηρές λύσεις που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στη συγκεκριμένη κατηγορία. Έχουμε και λέμε, Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Driver Attention Alert, High Beam Assist and Lane Keeping Assist." ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ STANDART ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥ HATCHBACK. Η ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ. ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΥΨΗΛΗ. Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ "ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ".

GS

Dεν είχα σκοπό να θίξω την εικόνα του οχήματος αλλά να δείξω οτι το άρθρο είχε ανακρίβειες, και αυτό σημείωσε και ο/η ΜΓ όπως είδα. Κατά τα άλλα πρόκειται για εμφανισιακά θετική προσπάθεια (πλησιάζει λίγο στη φιλοσοφία του Mazda 3 - μην ξεχνάμε ότι χάσαμε και τα Mazda από την Ελλάδα...) και μακάρι να πετύχει εμπορικά (εκεί κρίνονται όλα). Επίσης θα συμφωνήσω με τον/την ΜΓ στο σχόλιο για την τιμή προσθέτοντας οτι η πολιτική της Hyundai στην Ελλάδα ήταν (επί αντιπροσώπευσης Δάβαρη αλλά και σήμερα) λίγο 'περίεργη', νομίζω οτι θα έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερα (πάντα συγκρίνοντας με την πολιτική τιμών σε άλλες χώρες, συγκριτικά πάντα), αλλά και πάλι θα σημειώσω οτι στις πωλήσεις φαίνεται το σωστό και το λάθος.

Μ.Γ

GS 29/01/2018 20:49 Ο Μ.Γ. ΚΛΙΜΑΚΩΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΤΙΜΕΣ" ΤΩΝ ΑΥΤ/ΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2017. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΘΕΛΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝ ΜΕ ΛΙΑΝΙΚΗ ΑΞΙΑ 17,000ευρω. ΟΚ. ΤΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ- GADTZET ΜΕ ΑΞΙΑ 5 ευρω. Η ΛΙΑΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΓΙΝΕΤΕ 17.005 ευρω. ΤΟ Ε.Τ.Τ ΑΠΟ ΤΟ 8% ΠΑΕΙ ΣΤΟ 16% . ΚΑΝΤΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤ/ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΤΩΝ 5ευρω. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ 24% Φ.Π.Α 4% για Ι.Χ. με αξία λιανικής έως 14.000 ευρώ 8% από 14.001 έως και 17.000 ευρώ 16% από 17.001 - 20.000 ευρώ 24% από 20.001 - 25.000 ευρώ 32% για Ι.Χ. με αξία μεγαλύτερη των 25.001 ευρώ.

ΕVΟ 610ΗΡ

Koιτάχτε Ηyundai όμορφο εργαλείο κούκλα! Και ύστερα μου λένε για MERCEDES και τρίχες κατσαρές.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Mitsubishi Eclipse Cross

Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στη χώρα μας το Eclipse Cross. Δοκιμάζουμε το SUV μοντέλο της Mitsubishi και συμπληρώνουμε πάνω από 500 χιλιόμετρα μαζί του.

baic-ec-best-seller-1000

Το κινέζικο ηλεκτρικό BAIC EC είναι πλέον και επίσημα το πιο μοσχοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παγκοσμίως για τους πρώτους δύο μήνες του 2018, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η αμερικάνικη εταιρία ανάλυσης Jato Dynamics.

Skoda-KodiaqCoupe

Για πρώτη φορά στην ιστορία του VW Group θα δούμε ένα coupe-SUV μοντέλο, στα πρότυπα προτάσεων όπως η BMW X4 και η Mercedes GLC-Coupe, με το νέο αυτοκίνητο να αποτελεί προνόμιο της Skoda και να βασίζεται πάνω στο μεσαίο SUV Kodiaq.

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

mercedesa-classcoupe

Η νέα γενιά της Mercedes A-Class έδωσε το ερέθισμα σε ανεξάρτητους σχεδιαστές, οι οποίοι μας παρουσιάζουν την άποψή τους σχετικά με μελλοντικές εκδόσεις του αυτοκινήτου. 

wedding_mesa3343

Εκτός του χρώματος στο αμάξωμα, έχει ανάγλυφα τα αρχιγράμματα των ονομάτων του Harry και της μέλλουσας συζύγου του, ενώ όταν οι πόρτες ανοίγουν, το φωτεινό στίγμα στο έδαφος δεν είναι το κλασσικό σήμα της εταιρείας αλλά η έκφραση Just Married...