Αlfa Romeo: Nέο SUV στα πλάνα της φίρμας

Αlfa Romeo: Nέο SUV στα πλάνα της φίρμας

Όπως συνήθως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, ήταν να μη γίνει η αρχή. Έτσι αφού η Alfa Romeo τόλμησε για πρώτη φορά στην ιστορία της να δημιουργήσει ένα SUV, τη Stelvio, έπεται και συνέχεια!

Το ρεπορτάζ από τη γειτονική χώρα κάνει λόγο για πρεμιέρα εντός τριετίας και χαρακτηριστικά ακόμα μεγαλύτερου SUV. Όπως αναφέρει το AutoExpress επικαλούμενο ανώνυμες πηγές εντός του FCA Group, θα είναι και επταθέσιο.

Λογικά θα πατάει στην ίδια πλατφόρμα με την ήδη δημοφιλή Stelvio (φωτό) αν και με μεγαλύτερο μεταξόνιο ενώ φημολογείται πως μπορεί να φέρει και υβριδική τεχνολογία. Όλα αυτά βέβαια, πρέπει πρώτα να επισημοποιηθούν από επίσημα χείλη.

Τότε θα έχουμε και ένα πιο σαφές χρονοδιάγραμμα για το πότε θα δούμε τον ορμώμενο εξ Ιταλίας αντίπαλο των Audi Q7, Volvo XC90, BMW X5 και Mercedes GLE. Πάντως είναι σαφές πως όλα θα κριθούην από την εμπορική πορεία της Stelvio, καθώς αν η πρόβλεψη μιλάει για κερδοφορία, ο Sergio Marchionne θα έδινε το πράσινο φως ακόμα και για pick up. 

ΣΧΟΛΙΑ (91)

89 κ συνεχίζουμε!!

χιλιάδες όσοι ερωτεύτηκαν τη νέα AR!! Αυτό το κομψοτέχνημα ανεβάζει την αδρεναλίνη μας! Αυτή η εταιρία έχει μόνο φανατικούς φίλους ή ζηλιάρηδες που τη φθονούν! Διαλέξτε πλευρά...

Που'σαι εσύ; Χάθηκες βρε παιδί

Γεια σου ρε Αldebaνιάρη!

76 σχολια

Και μόνο το πλήθος των σχολίων στα άρθρα για την AR, δείχνει ότι οι Ιταλοί κάνουν κάτι πολύ καλά και ότι κάποιοι αντικατάστησαν το νερό με ξυδάκι...

Ω ναί!

Μιλάμε για τις πρωτιές της...

83 και συνεχίζουμε...

Αν ειρωνεύεσαι μία μάρκα σαν την AR για τις πρωτιές της, τότε δείχνεις πόσο άσχετος είσαι από αυτοκίνηση. Αλλά είπαμε, εδώ είναι Βαλκάνια. Δώσε ΕΣΠΑ και μερτσεντέ στο τσιφτετέλληνα και πάρτου και την ψυχή.

Δεν την ειρωνεύομαι...

Την αλήθεια έγραψα!Αν θές δες τα αποτελέσματα στο ίντερνετ.

88+

Φίλτατε... Η AR (όπως άλλωστε και η Mercedes, BMW και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες) είναι ιστορική μάρκα. Η Giulia, αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, ΟΜΟΦΩΝΩΣ, και ανεξαρτήτου έκδοσης (όχι μόνο η QV). Το αν πουλάει ή όχι πλην του ότι δε σημαίνει απολύτως τίποτα, δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο έχει γίνει ψωμοτύρι εδώ μέσα λες και ξαφνικά εδώ μέσα όλοι γίναμε αυτοκινηβιομήχανοι ή αντιπρόσωποι και καιγόμαστε για τα νούμερα των ..πωλήσεων! Έχεις τα λεφτά; Τέλεια! Σου άρεσει και θες να πάρεις νέο αυτοκίνητο; Την αγοράζεις. Δε σου αρέσει; Υπάρχουν άλλες τόσες εξαιρετικές λύσεις και επιλογές! Το υποκειμενικό κριτήριο του καθένος παρά ταύτα, δεν αναιρεί, το ότι οι Ιταλοί αυτή τη στιγμή, έχουν το πιο σπορ (και παιχνιδιάρικο και γρήγορο), καλοστημένο και ασφαλές σεντάν.- Ευκαιρία για του Γερμανούς να στρωθούν και να βγαλουν ένα εξίσου (ή και καλύτερο) αυτοκίνητο.

Οι Ιταλοί κάνουν κάτι πολύ καλά...

@12:53: Aλλά πωλήσεις δεν έχουν!

Είπε η αρκούδα στον κυνηγό...

George, έλα πες την αλήθεια... δεν έρχεσαι εδώ για τα σχόλια υπέρ της Τesla.

htc

Χαχαχαχαχαχαααααα!!!!!!!!!!

Φαααααααααππππππππππππ

Πάλι τον κοκκίνισαν από πίσω τον τοκογλύφο Geοrge!

Dr Ψυχολογίας

Παρακολουθώντας εδώ και λίγο καιρό τον Αldebaran ή Geοrge έχω να πω ότι μάλλον του αρέσει να του τον κοκκινίζουν από πίσω... τον σβέρκο.

Δόκτορα...

Πονάει αλλά του αρέσει...

Γελάστε με τον Ελληνάρα!!!

Απο 'δώ το γυρόφερες,από 'κεί το γυρόφερες,κατέληξες για άλλη μια φορά στη Vw!Ενα όνομα που δεν τέθηκε στα 65+σχόλια από κάτω.Αλλά όταν ο άλλος είναι καρα-κολλημένος τι να πείς!Λοιπόν,η ουσία είναι μία και ο μπακλαβας γωνία:Η alfa σας,ΔΕΝ πουλάει!Η καραμέλα της Αμερικής έλιωσε.Και 2ον,για άλλη μια χρονιά η Tesla σας,πάλι δεν κατάφερε-οχι να να πλήξει,αλλά ούτε κάν να πλησιάσει έστω και στο ελάχιστο τους γερμανικούς κολοσσούς!Τόσο πληκτρολόγιο χήθηκε την προηγούμενη χρονιά για την ασύλληπτη επιτυχία και των δύο στην Αμερική και πιο το αποτέλεσμα; 12000alfa και 26000 tesla...Χαμένη υπόθεση

@20:54

Ελληναρακο μου εγω απαντησα σε αυτα που ελεγες για μικροτερους και αποδοτικοτερους κινητηρες που εχουν οι Ευρωπαιοι. Τα γεγονοτα λοιπον (σκανδαλο dieselgate, τελος σε downsizing) σε διαψευδουν. Δεν φταιω εγω που η VW εξαπατουσε καταναλωτες και αγοραστες με τις μαιμου μετρησεις και τα πειραγμενα λογισμικα. Δεν σου φταιω εγω αν η VW πηγε να τα βαλει εναντια στους νομους της μηχανικης και της φυσικης επιχειρωντας τρελο downsizing στα κυβικα των κινητηρων που στο τελος ομως αναγκαστηκε να φρεναρει. Eιδικα οσο αφορα τα Diesel o ιδιος ο διευθύνων σύμβουλος Herbert Diess παραδεχτηκε την ανεδαφικοτητα του εγχειρηματος και δηλωσε..."Για τις πόλεις και τα υπερ-μίνι τα συστήματα υβριδοποίησης στα 48V θα αντικαταστήσουν τους diesel προσφέροντας την ίδια απόδοση με μικρότερο κόστος. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους, αλλά θερμοδυναμικά έχουν φτάσει στο όριο τους και το κόστος της υβριδοποίησής τους είναι προτιμότερο από οτιδήποτε άλλο". Προσεξε το δευτερο κομματι της προτασης εκει ειναι ολο το ζουμι. Σορυ φιλαρακο αλλα ακομα και οι ιδιοι οι πολυαγαπημενοι σου Γερμανοι εχουν αρχισει να σε εγκαταλειπουν και ακολουθουν το παραδειγμα της Tesla. Καλιο αργα παρα ποτε που λενε και στο χωριο σου.

ΧχΧχΧ

Και εγώ δεν φταίω που σας αρέσει ή σας βολεύει το χόρτο και δεν βλέπετε ότι,τόσο το 'σκάνδαλο' Vw(που τελικά δεν πέτυχε τον στόχο του),όσο και το κατασκεύασμα tesla είναι ένας πόλεμος των Η.Π.Α. εναντίον της Ευρώπης!Το να παλεύεις να επιβάλεις ηλεκτροκίνηση σε μια συγκεκριμένη χώρα και μια συγκεκριμενη κατηγορία αυτοκινήτων(που αποτελεί την κορωνίδα της Ευρωπαϊκής βιομηχανίας αλλά και οικονομίας)όταν οι δικοί σου,μέσα στο ίδιο το σπίτι σου δεν χαμπαριάζουν ντίπ για ντίπ και εξακολουθούν να αγοράζουν ακάθεκτοι βενζινοβόρες μαούνες των 4-5-6 χιλιάδων κυβικών είναι τουλάχιστον καραγκιοζιλίκι!Εχεις μια εταιρία(start up) που ζορίζετε άγρια,έχουν διαρρεύσει διάφορα(παρά τις προσπάθειες ..βουλώματος),έχει προβλήματα στην παραγωγή,αλλά εξακολουθεί(!!!) να έχει χρήμα(;) για προβολή και διαφήμιση!Πολύ διαφήμιση,πολύ 'θα'..Για μια καλύτερη ...Ευρώπη!!!!!Οποιος δεν τα καταλαβαίνει αυτά είναι τουλάχιστον βλάκας.Και μάλλον και εσύ είσαι ένας απ'αυτούς.

George

@10:06 Ούτε σεντ δεν έχει ρίξει σε διαφήμιση η Tesla, αντίθετα με τα φιλαράκια σου που μόνο εκεί ξοδεύουν, γιατί κατά τα άλλα είναι σπάγγοι. Λεφτά για να περάσουν στην τεχνολογία του 21ου αιώνα δεν βάζουν. Θεωρούν ότι με την απαρχαιωμένη τεχνολογία κινητήρων και μια καλή διαφήμιση, όλα θα πάνε καλά. Η πραγματικότητα όμως είναι "bitch" και θα τους ξυπνήσει απότομα από τον ύπνο. Γιατί ακόμη κι αν έχουν αρχίσει να βγάζουν κάποια κομμάτια ηλεκτρικά, το κάνουν μόνο επειδή έχουν υποχρέωση να το κάνουν για κάποιες χώρες ώστε να τους επιτρέπεται να πουλάνε τα συμβατικά. Και φυσικά το κάνουν με ζημιά γι αυτό σκούζουν.

@George

Ναι ρε συ,τυχαία την παίζουνε παντού!Καθαρά επειδή τη γουστάρουν.Οπως και με την Αlfa,εντελώς τυχαία τα έβρισκαν όλα τα site του πλανήτη τα σκίτσα(εκ των έσω-πάντα.."διέρρεαν" σκίτσα σε όλο τον πλανήτη,κατα λάθος!Κάθε μήνα και μια διαρροή!) και μας τα παρουσίαζαν με το τσουβάλι για μια 6ετία!Καθαρα γούστα.Φατε χόρτο!Εχει μπόλικο..

Αινσταιν @10:06

Ενω εσυ εισαι ιδιοφυα με ολα αυτα τα σεναρια επιστημονικης φαντασιας που εχεις κατασκευασει στο μυαλουδακι σου. Ρε διανοια αν οι Αμερικανοι ηθελαν να χτυπησουν τους Γερμανους σε οικονομικο πολεμο οπως λες θα μπορουσαν να το κανουν με ενα εκατομμυριο περισσοτερο αποτελεσματικοτερους τροπους απο το να "φτιαξουν" και να βρισκονται πισω απο την TESLA. Θες παραδειγματα? Ταριφες, φοροι, προστατευτισμος, περιορισμους η μεχρι και μερικη απογορευση εισαγωγων απο Γερμανια. Αλλα γιατι να το κανουν? Αλλωστε, ετσι κι αλλιως πρωτη παγκοσμια δυναμη η ΗΠΑ ειναι, απο την TESLA θα περιμεναν να παρουν τα πανω τους? Αιντε, ουτε τα πιο στοιχειωδη δεν μπορεις να καταλαβεις...

@Αϊνστάιν

Ε δεν είναι όλα ίσωμα...Πρέπει να υπάρχει και ένα τακτ.Διπλωματικές σχέσεις/γεωπολιτικά συμφέροντα.

@ΧχΧχΧ

Καραγκιοζιλικια ειναι οι κουβαδες που οδηγατε και καμαρωνετε σαν γυφτικα σκεπαρνια. Οσον αφορα τα περι ΗΠΑ vs Ευρωπη και οικονομικους πολεμους, ειναι μυθολογιες του καφενειου. Εχουμε ελευθερη αγορα και ο καλυτερος κερδιζει. Στα παπαρια μας εαν ειναι απο Γερμανια, Ιταλια η Ιαπωνια. Σε αντιθεση με την Σοβιετια που ζεις, εμεις μπορουμε να αγορασουμε οτι θελουμε οταν το θελουμε και χωρις πολυ κοπο. Εαν γουσταρω ενα V8 με 6.2 λιτρα βενζινη 4χ4 για τα φαραγγια του Μανχατταν το παιρνω και ας πληρωνω $1.400 τον μηνα για παρκινκ. Δεν θα ρωτησω ουτε εσενα ουτε τον Γαλλο, ουτε τον Γερμανο. Οταν οι Αμερικανοι ειχαν καταλυτες στα αυτοκινητα εσεις ακομη ειχατε Ζαζ και Lada. Αστω. Ασχολησου με Ατος, τους γαλλικους κουβαδες και τα Σκοδα σου.

@17:29 Εσυ διαλεξες τι θελεις.

Καθαρους κινητηρες με diesel και αποδοση? Εαν θες αυτο εχασες. Το σκανδαλο της VW απεδειξε οτι και diesel κινητηρας και καθαρος και με μεγαλη αποδοση δεν συμβαδιζει. Εαν παλι θελεις βενζινη με αποδοση και λιγα κυβικα και χαμηλους ρυπους και εκει μαλλον εχασες. H VW εμμεσα παραδεχεται κατι τετοιο αφου ανεβασε τα κυβικα του παλιοτερου 1.4 TSI σε 1.5 με αλλα λογια το downsizing πηγε περιπατο και εκει. Οπως καταλαβες και στις 2 περιπτωσεις επαιξες και εχασες. Αυτα δεν τα λεω εγω τα λενε οι ειδικοι στα τεκταινομενα της αυτοκινητοβιομηχανιας, πανε γκουγκλαρε "Carmakers forced back to bigger engines in new emissions era".

@14:39

Ακου Βαλκανακο στην Αμερικη στα 20 πρωτα σε πωλησεις σμαξια δεν εχει ουτε ενα ευρωπαικο. Ιαπωνικα πουλουνται και καλως κανουν γιατι ειναι αξιοπιστα σε σχεση με τους Ευρωπαικους κουβαδες. Τα οσα Ευρωπαικα πουλιουνται ειναι παντα με μεγαλους σε κυβισμο κινητηρες και οχι με πιεσμενους και ζημιαρικους 3 κυλινδρους και 4 κυλινδρους τουρμπατους . Ειπαμε αυτα ειναι για τα στενοσοκακα της Ευρωπης και οχι για τα γιγαντια inerstate των ΗΠΑ. Οσο για ρυπους αστο καλυτερα εισαι πολυ πισω, η μαλλον πολυ πανω απο ΗΠΑ σε αυτο. Δες τις ερευευνες τους παγκοσμιου οργανισμου υγειας και τι λεει για τους Ευρωπαιους "οικολογους"...Europe Trails U.S. in Cutting Air Pollution, W.H.O. Says, πανε και διαβαστο ασχετακο και κοιτα να ξεστραβωθεις γιατι μας φλομωσες στο παπατζιλικι.

@Διχασμένο

Ρε μεγάλε διάλεξε τι θές τελικα:V8-25 λίτρα κατανάλωση βενζίνη/100 στους φαρδιούς δρόμους ή μικρούς καθαρους οικονομικούς κινητήρες;Ολα μαζί δεν γίνετε.Εκτος αυτού οι ρύποι μιας χώρας δεν προέρχονται αποκλειστικά από τα αυτοκίνητα.

@17:29

Η συντριπτικη πλειοψηφια των ατμοσφαιρικων ρυπων προερχεται απο τα οχηματα. Πιο συγκεκριμενα το 75% των CO (μονοξείδιο του άνθρακα) ρυπων ειναι απο αυτοκινητα.

@

Ενα αεροπλάνο μολύνει όσο 1000 αυτοκίνητα μαζί.Ενα καράβι επίσης...ίσως και περισσότερο.Τα εργοστάσια;Αλλά επειδή εκεί τα συμφέροντα είναι πολλαπλά μούγκα όλοι.

George

@11:23 Γι αυτό θα γίνουν τα πάντα ηλεκτρικά. Ακόμη κι αν η παραγωγή ηλ. ενέργειας προέρχεται από ορυκτά καύσιμα, η συνολική ρύπανση είναι μικρότερη λόγω υψηλότερης αποδοτικότητας. Πόσο μάλλον αν προέρχεται από ΑΠΕ. Το 2050 δεν θα υπάρχουν ορυκτά καύσιμα.

George

@16:12 Δεν χρειάζεται λινκ. Αρκεί να γράψεις tsla στο google και να πατήσεις enter. Θα δεις κατω από διάγραμμα και τη χρηματιστηριακή αξία. Δεν μπορώ να καταλάβω πού νομίζετε ότι απευθύνεστε.

@george

Συνεχίζεις να λες ανακριβείς στο είπα και στο ξανάλεω στη παγκόσμια αυτή λίστα του 2017 με τις αξίες των εταιριών no1 εταιρία παγκόσμια ειναι η Apple με 184δις πρώτη εταιρία αυτοκινήτων στη λίστα ειναι η Toyota με 50 δις ακολουθούν bmw με 43 δις στο πάτο της λίστας η tesla με 4δις (καθόλου άσχημα για νεοσύστατη εταιρία )και μάντεψε η γλυκιά σου ιστορική παμπάλαια εταιρία σου Alfa Romeo δεν ειναι καν στην λίστα. Η παραπληροφόρηση και ψεύτικη προπαγάνδα σου πρέπει να σταματήσει εντός του δικουσας fun club να έχετε να λέτε ιστορίες να σας φτιάχνει η διάθεση.

George

Δεν ξέρω που βρίσκεις τα στοιχεία αλλά η Apple έχει 900 δισ. χρηματιστηριακή αξία. Αυτά που γράφεις μπορεί να αφορούν και τα ταμειακά διαθέσιμα, ιδέα δεν έχω. Όταν γράφεις αριθμούς πρέπει να αναφέρεις τι αφορούν. Η λέξη αξία χωρίς ένα επίθετο που να τη προσδιορίζει δεν έχει νόημα. Εγώ όπως είδες αναφέρθηκα σε χρηματιστηριακή αξία που σημαίνει ο αριθμός των μετοχών επί την τιμή της μετοχής.

@George

Έχεις πολύ ωραίο τρόπο να ξεφεύγεις από το θέμα της κουβέντας και να παίζεις με τις λέξεις όταν τελειώνει η αλήθεια.γκουγκλαρεις αξία Apple Toyota samsung Mercedes 2017 και το Google σου προσφέρει απλόχερα σε πάμπολλα site τα γραφόμενα μου.μπορω να σου απαντήσω και για το φαινομενο του θερμοκηπίου αν θες

George

Μάλλον εσύ πας να ξεφύγεις όταν εξακολουθείς να μιλάς αορίστως για αξία παρότι ήδη σε ρώτησα σε ποια αξία αναφέρεσαι, προσπαθώντας μάλιστα να πείσεις ότι λες αλήθεια. Και να γκουγκλάρεις αξία Apple, πάλι 900 δισ. θα δεις στο πρώτο αποτέλεσμα. Και αφορά χρηματιστηριακή αξία. H Tesla είναι η 4η σε χρηματιστηριακή αξία αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, έχοντας ξεπεράσει πολύ μεγαλύτερες σε όγκο εταιρίες του κλάδου. Δεν είναι στοιχεία που μπορούν να αμφισβητηθούν γιατί είναι στο χρηματιστήριο που είναι σε κοινή θέα όλων.

@Ακου να μαθαίνεις 19:40

1) Περισσοτερικα ηλεκτρικα σαφως πουλιουνται σε ΗΠΑ απο Ευρωπη 2) περισσοτερο μολυσμενες πολεις ειναι οι Ευρωπαικες σε σχεση με τις Αμερικανικες 3) Ποια ειναι τα καθαροτερα και δυνατοτερα μοτερ των Ευρωπαιων? Τα ντιζελομαζουτ με τις μαιμου τιμες στους ρυπους και τα πειραγμενα λογισμικα? χαχαχα ξυπνα Τσιφτετεληνα μου και κοιτα περα απο το Βαλκανικο καβουκι σου, αιντε..

@Ελληνάρα

Κοιτα τσιφτετέλο,σας έριξα μαύρη πέτρα εδώ και χρόνια!Από κεί κ πέρα βλέπω ότι στην Ευρώπη,αλλά και Ασία,αμερικανιές δεν κυκλοφορούν.Ολο ευρωπαικά και ιαπωνικά.Ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο στην Αμερική,όπου πωλούνται πάρα πολλά Ευρωπαικά και ιαπωνικά!Τα οποία πλέον 'χτυπάνε' 400άρια από μόλις 2λίτρα(mercedes,σύντομα και η honda)Οσο για τους Αμερικάνους και τις ...οικολογικές ευαίσθησίες τους,τα είδαμε τα αποτελέσματα των αγορών τους και φέτος!Ανοιξε να τα δείς κ εσύ για να μη γελοιοποιείσε.Αντε μπράβο.Και που 'σαι,φόρεσε και καμια μάσκα,γιατί οι ρύποι είναι πάρα πολλοί και μπορεί να ζαλιστείς!

ΝΥ

Γυφτουλα απο οτι βλεπω μασκα χρειαζεσε εσυ που ζεις Αθηνα και οχι εγω που ζω στην ΝΥ. Οι περισσοτερες Ευρωπαικες πολεις ειναι πολυ πιο μολυσμενες απο πολλες Αμερικανικες. Σε τελικη αναλυση, η ευαίσθησίες των Ευρωπαιων που αναφερεις ειναι μια μπουρδα για να μαζευουν τα κρατοι χρημα να πληρωνουν τους τεμπελχαναδες. Στην Ελλαδα τα πραγματα ειναι χειροτερα απο οτι ηταν πριν απο 10 χρονια. Καπνος, σκουπιδαριο, μολυσμενα ποταμια, βρωμια και δυσοσμια παντου. Δεν μπορεις να παρεις ανασα. Κοιτα τις παραλιες σου που ειναι γεματες αποτσιγαρα, σακουλες και μπουκαλια νερου. Οπου και να κοιταξεις βρωμιες και τιποτε αλλο.

@NY

Αλήθεια;Ωστε εκεί κατάντησε η πατρίδα ε;Εχω χρόνια να κατέβω.Υπομονη!

NY

Δυστυχως φιλε μου. Παω καθε χρονο 2 -3 φορες. Πέρυσι το καλοκαιρι μαζεψαμε μια παρεα 30 σακουλες σκουπιδια απο ερημικη παραλια τηε Μακεδονιας. Μεχρι λαστιχο απο Καναδεζα βρηκαμε. Φεβρουαριο Θεσσαλονικη δεν μπορουσες να παρεις ανασα. Τετοια κατασταση δεν υπηρχε παλια. Φυσικα σε αυτο φταιει πρωτιστως η πολιτεια γιατι η φορολογια στα καυσιμα εχει φτασει στο θεο. Για τα σκουπιδια και την βρωμια its the people stupid. Και που να δεις τα παρατημενα αυτοκινητα, χαμος. Μου θυμιζει ΝΥ το 78-83

@

Και γενικά η συζήτηση εδώ μέσα είναι το πότε θα καταργηθουν τα ορυκτά καύσιμα.Και να επικρατήσουν τα ηλεκτρικά(συγκεκριμένα η Τεσλα!!!)Βλέπεις να έχουν τέτοιες διαθεσεις οι Αμερικάνοι;Καμια επαφή λέμε!Τα κυβικά εκεί έχουν πιάσει Ουρανό.

@George

Tα στοιχεία που σου έγραψα αφορούν πωλήσεις σε Αμερική και Ευρώπη Μ Ο Ν Ο !!!!Σε παγκόσμιο επίπεδο δεν έψαξα πόσα πούλησε,ΑΛΛΑ,ακόμα και αν έχεις δίκιο για τις 100 τόσες χιλιάδες(που δεν έχω καμιά αμφιβολία),για να κάνεις οποιαδήποτε σύγκριση πρέπει να δείς και τις συνολικές πωλήσεις των υπολοίπων.Οχι μόνο αυτού που σε βολεύει!To τρίο Merc-Bmw-Audi πουλησε σε Αμερική-Ευρώπη περίπου 3.200.000.Οι πωλήσεις της Τεσλα στις αντίστοιχες αγορές ηταν μόλις 55000(και πολλά λέω).Απο κεί και πέρα όλοι ξέρουμε οτι πχ η Vag πουλάει πολύ και στην Κίνα,μιάς και έχει κάποιο ή κάποια από τα πολλά εργοστάσιά της εκεί.Αυτά τα μέτρησες;Κατάλαβες τώρα τι σου λέω;

George

Όλες αυτές που αναφέρεις, τα 10 πρώτα χρόνια λειτουργίας τους πουλούσαν πολύ λιγότερο από την Tesla. Κανείς δεν είχε 20-30 εργοστάσια με το που ξεκίνησε. H Τεσλα έχει ακόμη μόνο ένα εργοστάσιο που παράγει αυτοκίνητα, άλλο 0,33 εργοστασίου που παράγει τις μπαταρίες (αφού δεν έχει ολοκληρωθεί και του λείπουν τα 2/3) κι άλλο ένα που παράγει τα φωτοβολταϊκά της σε συνεργασία με την Panasonic, που παρεμπιπτόντως, μόλις ξεκίνησε να ανεβάζει παραγωγή κι εκεί. Έχει όμως και αρκετές συνεργασίες και συμβόλαια για μπαταρίες δικτύου που της αποφέρουν κέρδη. Κάνε υπομονή και θα τρίβεις τα μάτια σου. Η χρηματιστηριακή της αξία ενσωματώνει μεγάλες προσδοκίες για τα επόμενα 3-4 χρόνια.

Αϊντεεεεεε

Καλά κρασιά μεγάλε..Οταν ξεκίνησαν οι άλλοι,πριν από 100 χρόνια,ο περισσότερος κόσμος δεν είχε φαί να φάει.Τι συγκρίνεις τώρα...Αλλες εποχές τότε,άλλες σήμερα.Ουδεμία σχέση.

Αϊντε αϊντεεεεε

Εκτός αυτού σήμερα,ένας επενδυτής παίρνει μια εταιρία του χαμού,της ρίχνει χρήμα,φτιάχνει 10 εργοστάσια και την εκτοξεύει!πχ Jaguar/Landrover ή Volvo.Ή πιο παλια η skoda/Seat.Αρκεί να υπάρχει και ανταπόκριση,γιατί αλλιώς...

Αλλιώς

No money,no honey!!!

George

@12:22 Εκτός από τον Buffet και ελάχιστους ακόμη στον πλανήτη δεν ξέρω άλλους επενδυτές που να μπορούν να το κάνουν αυτό. Κι αυτοί το έχουν κάνει ήδη σε άλλες εταιρίες. Οπότε μένουν αυτοί που μπορούν να το κάνουν από χαμηλότερα. Κι ο Musk εξαγόρασε μια μικρή εταιρία στην αρχή. Μη μου μιλάς όμως για εταιρίες που είναι ήδη κολοσσοί και εξαγοράζουν πολύ μικρότερες και συνήθως με ανταλλαγή μετοχών, χωρίς να βάλουν το χέρι στην τσέπη.

@George

Μωρε τι μας λές;Εχει καμιά σημασία το μέγεθος αυτού που αγοράζει;Σημασία εχει το αποτέλεσμα.Εγώ αυτό ξέρω και αυτό βλέπω:Πάρε παράδειγμα από jaguar και Volvo.Κοιτα που έχουν φτάσει μέσα σε μια μόνο 10ετία!Και πόσο πολύ πουλάνε!Μιλάμε για άλματα οχι αστεία!

George

@13:42 Προφανώς δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς σημαίνει start up εταιρία.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Test: Kia Rio 1.0 T-GDI 120 PS

Δοκιμάζουμε το Kia Rio στη δημοφιλή έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 120 ίππων. Πόσο καλά τα πήγε το μικρό μοντέλο της Kia;

Peugeot 508: Κάνει τη διαφορά στα μεσαία

Η γαλλική φίρμα φλερταρει όλο και πιο έντονα με τις premium αυτοκινητοβιομηχανία. Για του λόγου το αληθές το ολοκαίνουργιο οικογενειακό της αυτοκίνητο...

mitsubishi-e-evolution-concept

Στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου του Τόκιο η Mitsubishi Motors Corporation παρουσίασε τη νέα στρατηγική της και το εταιρικό μήνυμα που τη συνοδεύει: «Drive Your Ambition».

Daimler-1000

Σύμφωνα με πληροφορίες από το εξωτερικό, η Daimler είναι «ανοιχτή» στο να δώσει στη Volvo κινητήρες και ακόμη και να αγοράσει ένα μικρό μερίδιο της Σουηδικής φίρμας, ως αποτέλεσμα της πρόσφατης εξαγοράς μέρους των μετοχών του Γερμανικού Ομίλου από τον Ιδιοκτήτη της Geely, Li Shufu.

hondasmallrs

Με ένα νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο, η Honda μας αποκαλύπτει τα σχέδιά της σχετικά με τις γρήγορες εκδόσεις των μικρών μοντέλο της. 

GTI_All

H VW μας έδωσε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να δούμε για ακόμη μία φορά από κοντά τα τρία μοντέλα που φέρουν το διακριτικό «GTI», όπως τα up!Polo και Golf, αλλά υπό ένα διαφορετικό πρίσμα.