H BMW X5 M που βάζει κάτω την Urus

H BMW X5 M που βάζει κάτω την Urus

Ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος G-Power βάζει στο «στόχαστρο» τη νέα Lamborghini Urus και με τις προτάσεις για την αναβάθμιση της BMW X5 M θέλει να μας κάνει να την ξεχάσουμε. Βασικό συστατικό για την προσπάθεια αυτή, είναι οι 750 ίπποι του κινητήρα μετά τις σχετικές περιποιήσεις.

Πολύς ο «θόρυβος» γύρω από τη Lamborghini Urus που με τον 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα της Audi
, προσφέρει 650 ίππους για έντονες συγκινήσεις στον οδηγό. Επισήμως, η Urus είναι το ταχύτερο πολυτελές SUV, μια και χρειάζεται μόλις 3,6” για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ έχει και τελική ταχύτητα που φτάνει τα 307 χλμ./ώρα.

BMW-X5_GPOWER-boi-530

Για να «σταθούν απέναντι» σε αυτά τα νούμερα, οι βελτιωτές της BMW X5 Μ έχουν πολλά να προτείνουν. Από το 2014 όταν και παρουσιάστηκε το μεγάλο SUV της BMW που έχει έτσι και αλλιώς τις φροντίδες του M- Division, προσφέρει έντονες συγκινήσεις σε ότι έχει να κάνει με τις επιδόσεις. Οι βελτιωτές όμως δεν αρκούνται σε αυτά.

BMW-X5_GPOWER-boi-640

 Από τους 575 ίππους της εργοστασιακής έκδοσης, το πρώτο στάδιο που προτείνει η G-Power είναι 650 ίππων. Δεν τελειώνει όμως εκεί. Στο δεύτερο στάδιο, η απόδοση ανεβαίνει στους 700 ίππους, ενώ το τρίτο –και τελευταίο- στάδιο για την Χ5 Μ είναι οι 750 ίπποι. Από εκεί και πέρα, το λόγο παίρνουν οι σχεδιαστές της εταιρείας, που έχουν να προτείνουν πολλές αλλαγές στην εμφάνιση προκειμένου να γίνει το μεγάλο SUV της BMW ακόμα πιο ξεχωριστό.

BMW-X5_GPOWER-boi-640b

ΣΧΟΛΙΑ (65)

@P100d

Καλή ξεκούραση φίλε!Πρέπει να έπλυνες πολύ πιάτο ε;Πάλι καλά που είσουν στα υπόγεια,γιατί αν είσουν επάνω(παρκαδόρος ντέ!)θα 'χες φλομώσει στις S class!

@

Πάλι κόβονται τα σχόλια;;;;

P100D owner

Ότι νάναι-ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.. Μπαίνει ο κάθε πικραμένος ή απλά βλαμμένος και γράφει ότι του κατέβει για κάτι που δεν το έχει δει (και ούτε πρόκειται) και το πολύ πολύ να έχει διαβάσει κάτι στοΝ ιντερνετε ή όπως αλλοίως το λέτε εκεί κάτω. Η δε πιο τραγική περίπτωση στα όριο της γελοιότητας είναι αυτό το τρολάκι ο George

Punto GT

@15:31: O τoκoγλύφos ο Geοrge έχει άνοια. Την κληρονόμησε από την γιαγιά του -κατά δήλωσή του!

George

Πλύνε κανα πιάτο εσύ εκεί "πάνω" κι άσε εμάς εδώ κάτω. Αν σου περίσσευαν έστω και λίγα φράγκα τώρα θα έκανες διακοπές στην Ελλάδα που κάνεις κρα για να έρθεις αλλά δε σου περισσεύουν ούτε για εισιτήρια. Ο μόνος τρόπος να απέκτησες P100D είναι ή στο όνειρό σου ή να ήταν τρακαρισμένο με τόση ζημιά που να το έδιναν μόνο για ανταλλακτικά με 2 χιλιάρικα. Οι πετυχημένοι Έλληνες του εξωτερικού που γνωρίζω εγώ βρίσκονται όλοι στην Ελλάδα από χθες. Και κάνουν και 3 μήνες διακοπές το καλοκαίρι επίσης εδώ. Στο ενδιάμεσο ταξιδεύουν σε άλλα μέρη του πλανήτη.

P100D owner

Άκου μπούφο. Εκτός από το P100 έχω από ένα Chevrolet Tahoe ,Ford Mustang GT και Dodge Grand Caravan το οποίο είναι και το πιο παλιό από τα 4 (2011) ΝΑΙ του 2011 τα θεωρούμε παλιά. Παλιότερα είχα και Ferrari testarosa και viper RT και άλλα από μάρκες που δεν ξέρεις. Το P100 το αγόρασα γιατί μπορώ, δεν τα μάζευα 10άρα-10άρα, δεν θα μου λείψουν, δεν το θεωρό όνειρο ζωής που το απόκτησα. Είμαι δηλαδή αυτό που θεωρεί η Tesla σαν average customer. Περί του Tesla τώρα είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο, έχω οδηγήσει καλύτερα (πολύ), έχω οδηγήσει και χειρότερα. Δεν είναι η αρχή ούτε το τέλος του κόσμου. Έχει τα θέματα του (όπως όλα) και κανείς μα ΚΑΝΕΙΣ δεν το αγοράζει εδώ τουλάχιστον (Manhattan) για να κάνει οικονομία στα καύσιμα. ΘΑ μπορούσα να σου πω και πιο εξειδικευμένα αλλά εσύ το έχεις δει μόνο από φωτογραφίες οπότε τι να σου εξηγώ, κάτσε και ονειρέψου...............

George

Μπούμπη, όλα αυτά μεταχειρισμένα, πιάνουν δεν πιάνουν 10 χιλιάρικα. Εκτός από το P100D που δεν έχεις και μας παραμυθιάζεις, εκτός μόνο αν νοίκιασες κανένα για λίγες μέρες γιατί σε κόβω για πολύ φιγουρατζή. Ζήτα τώρα από τους συγχωριανούς σου να τσοντάρουν για κανα εισιτήριο, αλλιώς δεν πρόκειται να σε ξαναδούν στην Ελλάδα. Κι αν καταφέρεις κι έρθεις ποτέ, μην αρχίσεις να πληρώνεις για επίδειξη με χαρτονομίσματα όπως κάνουν όλοι οι Ελληνάρες εξ Αμερικής. Χρησιμοποιούμε κι εμείς κάρτες εδώ, ακόμη και στα περίπτερα. Πάμε παρακάτω. Το τι είναι η Tesla και τι αντιπροσωπεύει στην αυτοκίνηση άσε με να το ξέρω καλύτερα από σένα. Και ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι είναι καλύτερο ένα Tesla σε επίπεδο εξοπλισμού ή ποιότητας κατασκευής από ένα αντίστοιχης τιμή όχημα. Αντιθέτως, έχω γράψει ότι αντιστοιχεί σε οχήματα με τη μισή τιμή πώλησης, καθώς στα λεφτά που πληρώνεις έχεις προαγοράσει και το καύσιμο. Και σίγουρα θα έχει και κάποια προβλήματα της παιδικής ηλικίας, αφού είναι μόλις λίγα χρόνια κατασκευαστής. Έχει όμως επιδόσεις που ξεπερνάει ακόμη κι ακριβότερα μοντέλα άλλων εταιριών. Επίσης, αυτό που έχω γράψει είναι ότι άλλαξε την ιστορία της αυτοκίνησης δείχνοντας σε όλο τον κόσμο ότι όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές του πούλαγαν σανό τόσα χρόνια λέγοντας ότι δεν μπορεί να υπάρξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο κι ενώ τώρα τρέχουν όλοι να φτιάξουν τα δικά τους. Άντε τώρα γιατί το αφεντικό σου σε ψάχνει για να σκουπίσεις.

P100D owner

Μία απλή ερώτηση θα σου κάνω. Πες που είναι το κεντρικό κλείδωμα του του P100. Μην πας στο site της Tesla δεν το δείχνει. Μια πολύ απλή ερώτηση σου κάνω που ή μάλλον πως είναι το κεντρικό κλείδωμα, όλα τα άλλα που λες είναι ναχαμε να λέγαμε

P100D owner

Τι έγινε ρε βλακάκο ακόμα γκουγκλάρης για να το βρεις

Κοκός

Έλληνες να συζητήσουν normal χωρίς να μαλώσουν, δεν γίνεται. χαχαχαχαχα! Αλαζών ο owner της P100D, αλλαζωνότερος ο φίλος George. Και το από κάτω παρασιτο-troll Punto GT δεν θα μπορούσε να λείψει φυσικά! χαχα! Πέρα από την πλάκα, ο George είναι επιστήμονας και βαθύς γνώστης του αντικειμένου του, σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ βαθμό. Είναι βέβαιο ότι διαρκώς μελετά, ενημερώνεται και μας προσφέρει συμπυκνωμένη γνώση. Να είστε όλοι καλά και καλές γιορτές.

Η χαρά των γύφτων

Ελπίζω George, να έχουν χιλιάδες ταχυφορτιστές στοκ στις αποθήκες γιατί η ευπαθής ομάδα των Ρομά θα κάνει γλέντι πουλώντας τους στην μαύρη!

George

Σε ποιον ακριβώς είπαμε ότι θα μπορεί να πουλήσει στη μαύρη ταχυφορτιστές 150KW ο γύφτος, γιατί μου διαφεύγει? Σε άλλες εταιρίες? Χαχαχα, καλό το παραμύθι σου αλλά δεν έχει δράκο. Τελικά, ή είσαι πολύ μπιιιιιπ ή πιστεύεις ότι όλοι οι άλλοι είναι πολύ μπιιιιπ και θα φάνε την παραμύθα σου. Και το δεύτερο δεν αναιρεί το πρώτο. Και φυσικά έχουν χιλιάδες στοκ από δαύτους καθώς έχουν πολύ μικρό κόστος. Το δίκτυο ρεύματος που απαιτείται έχει το μεγάλο το κόστος. Πέρνα τώρα να αφήσεις στα ταμεία των Γερμανών κάμποσα 60λεπτα για τις χαζομάρες που έχεις γράψει τις τελευταίες μέρες. Γιατί είπαμε, οι Γερμανοί είναι τσιφούτηδες και θα σου πάρουν και τα σώβρακα αν διαπιστώσουν ότι σαν υπάλληλος τους κάνεις ζημιά.

Και θα τους πουλάνε & θα κλέβουν ρεύμα

@12:47: Εκεί που πουλάνε όλα τ'άλλα ρε τοκογλύφε!

George

@15:37 Που? Στο μοναστηράκι? Χαχαχαα. Κανείς δεν θα αγοράσει ταχυφορτιστή γιατί δεν έχει τι να τον κάνει. Και η αξία του σαν υλικά είναι μηδαμινή. Πιο πολλά θα βγάλει αν κλέβει αντλίες από βενζινάδικα. Το ρεύμα τι είναι για να το κλέψουν? Υγρό ή στερεό? Που θα το βάλουν? Θα φορτίζουν τα κινητά τους και θα το καταναλώνουν στο σπίτι ανάβοντας το led της κάμερας για να έχουν φως? Ή θα στήσουν δίπλα τσαντίρι σε κοινή θέα που θα το ηλεκτροδοτήσουν με 1000 Volt DC που θα έχουν διακοπεί αυτόματα με την απόσπαση του φορτιστή αφού ελέγχονται ηλεκτρονικά? Και γιατί να μην πάνε σε μια οποιαδήποτε κολόνα της ΔΕΗ να το κάνουν που δεν ελέγχεται και τους δίνει 220V AC?

George

@23:58 Στην κεντρική σελίδα λοιπόν της Panasonic έχει κάτω κάτω μια απεικόνιση που την ονομάζει "Image of a hydrogen society (around 2030)". Μπορώ να πω ότι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα καθώς χρειάζεται αυτό τον αριθμό ΑΠΕ που βλέπουμε για να γεμίσει μια τεράστια (για την ενεργειακή χωρητικότητα που αντιστοιχεί) δεξαμενή, που με τη σειρά της αρκεί για να κινήσει 2 οχήματα που φαίνονται να ανεφοδιάζονται στον σταθμό και να ηλεκτροδοτήσει 2 σπίτια, ενώ θα κινούσε 6 οχήματα και θα ηλεκτροδοτούσε 6 σπίτια η ίδια ενέργεια χωρίς τη μεσολάβηση του υδρογόνου. Και πουθενά μα πουθενά δεν φαίνεται κάποια μονάδα παραγωγής υδρογόνου σε εκείνα τα σπιτάκια, παρά μόνο άλλο ένα fuel cell, που σημαίνει ότι θα είσαι πάλι εξαρτημένος από αυτούς που το παράγουν. Αυτό το μέλλον οραματίζονται οι Ιάπωνες. Δυστυχώς κοιμούνται ύπνο βαθύ γιατί καθημερινά οι εξελίξεις τους διαψεύδουν μεγαλοπρεπέστατα και το 2030 που θα ξυπνήσουν θα καταλάβουν ότι το υδρογόνο δεν έγινε αυτό που ονειρεύονταν αλλά παρέμεινε μια μικρή εναλλακτική λύση εφεδρείας. Γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα.

Chris

Ας xτυπιέται όσο θέλει ο τοκoγλύφoς! Hλεκτρικό αυτοκivnτο με λιγότερο από 2.500 km αυτovoμiα κανένας δεν θα πάρει!

George

Σωστά. Γιατί ως γνωστόν όλοι οι Έλληνες σκοπεύουν να κάνουν ταξίδια Καλαμάτα-Στουτγάρδη χωρίς στάση. Χαχαχαχαχα

1,5 μέρες φόρτιση

Φίλος με ολοκαίνουριο tesla model s (100άρα μπαταρία) χρειάζεται στην οικιακή του μπρίζα πάνω από 30 ώρες για να φορτιστεί από το 8% στο 99%. Το είδα. Eπίσης τώρα χειμώνα είδαμε πραγματική αυτονομία λίγο πάνω από 450 km με φυσιολογική προς γρήγορη οδήγηση (αθόρυβα!). Αυτομάτως γίνεται απαγορευτικό για μεγάλα ταξίδια εκτός αν γίνει άμεσα παντού δίκτυο ταχυφορτιστών. Μέχρι τότε προτείνεται μόνο για 2ο -3ο αυτοκίνητο. Κατά τα λοιπά εξαιρετικό αυτοκίνητο στα επίπεδα όμως bmw 5, audi a6 και mercedes e και όχι 7, a8 και s. Μακάρι να ερχόταν εδώ το νέο εργοστάσιο για την αυξημένη ζήτηση του model 3 αν και προς Τουρκία πάνε τα πράγματα (και λογικό καθώς οι εδώ κοροϊδεύουν όπως έγινε και με την toyota πριν μερικά χρόνια και πήγε δίπλα).

ταχυφορτιστές

Για να κάνουν οι εδώ δίκτυο ταχυφορτιστών θα πρέπει να πουληθούν πρώτα καμιά 20.000 νέα ηλεκτροκίνητα και αν, αλλιώς δε θα πάρει κανένας εμπρός και ειδικά οι κυβερνώντες. Έχουμε δρόμο μπροστά μας και ρεαλιστικά τουλάχιστον μια δεκαετία αν υποθέσουμε ότι η ηλεκτροκίνηση συνεχίσει με τους ίδιους ρυθμούς εξάπλωσης. Πάντως χρήσιμες πληροφορίες @15:48 ειδικά για τα ελληνικά δεδομένα και όχι τί περιγράφουν στα forums και στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Και γω ένα model 3 από ελληνικά χέρια σίγουρα θα το χτυπούσα αλλά με τη φορολογία εκτιμώ ότι από 35.000-40.000 θα φτάνει στο ταμείο πάνω από 60.000 και ας έχει μηδενικές εκπομπές.

George

Εύκολα βλέπεις τον χάρτη ταχυφορτιστών της Τεσλα στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχει 4 γκρι χρώματος, που σημαίνει προσεχώς. Στην Αμερική είχε ήδη μεγάλο αριθμό ακόμη και πριν φτάσει τις 20.000 πωλήσεις. Αυτό είναι ένα από τα μυστικά της Τεσλα. Πρώτα φτιάχνει υποδομές και μετά πουλάει οχήματα. Οι άλλοι προσπαθούν να πουλήσουν οχήματα χωρίς υποδομές. Από την άλλη η ΔΕΔΔΗΕ ετοιμάζει δίκτυο φορτιστών χωρίς πληροφορίες για την ταχύτητα φόρτισης. "...1.000-1.200 σταθμοί φόρτισης προορίζονται για το λεγόμενο διασυνδεδεμένο σύστημα", δηλαδή το ηλεκτρικό δίκτυο που καλύπτει την ηπειρωτική Ελλάδα, τα νησιά του Ιονίου και την Άνδρο. Μάλιστα, με βάση τις ίδιες πηγές, εκτός από τους πιο κεντρικούς δρόμους των μεγαλύτερων ελληνικών πόλεων, προτείνεται η εγκατάσταση ταχυφορτιστών στις εθνικές οδούς, ώστε να μπορεί ένα όχημα να επαναφορτίσει σχετικά γρήγορα την μπαταρία του, κατά ένα σημαντικό ποσοστό. Κάτι που θα σημαίνει πως, για πρώτη φορά στη χώρα μας, ο κάτοχος ενός ηλεκτρικού Ι.Χ. θα μπορεί να το χρησιμοποιεί και για υπεραστικά δρομολόγια, δηλαδή πρακτικά στα ταξίδια του." ΥΓ. Τέλη ταξινόμησης δεν πληρώνουν τα ηλεκτρικά. ΥΓ2. Το Model 3 θα αργήσει στην Ελλάδα και γενικώς στην Ευρώπη. Με τίποτα πριν περάσουν 2 χρόνια. Ένα Bolt (Ampera e) όμως δεν θα ήταν άσχημο και θεωρώ ότι θα έλθει νωρίτερα αφού ήδη πηγαίνει στη Νορβηγία.

Οπότε

περιμένουμε ΠΡΩΤΑ να γίνει το δίκτυο ταχυφορτιστών και μετά να πάρουμε όλοι ηλεκτρικά. Όποιος πράξει το αντίθετο ή πολύ αφελής είναι ή μεγάλη εμπιστοσύνη στην ελληνική πολιτεία έχει. Πολύ θα ήθελα όμως να δω ανθρώπους να μαλώνουν για το ποιος θα προλάβει τις πρίζες στο εθνικό δίκτυο! Χαμός! Για να μην πω τί κλέψιμο έχει να πέσει, θα αναγκαστούμε να χτίσουμε όλοι τις εξωτερικές μας πρίζες! Επίσης για να πάω με tesla από Καλαμάτα Ορεστιάδα πόσες ώρες θα κάνω? Και πόσες στάσεις? Δύο στάσεις 3 ωρες? Δηλαδή σύνολο 15 ώρες το λιγότερο? Θα προτιμήσω 9 ώρες με βενζινοκίνητο ή 5 ώρες με συνδυασμό αεροπλάνου (κηροζίνη) και ενοικιαζόμενου (βενζινοκίνητου). Μια καλή λύση θα ήταν στις στάσεις ανεφοδιασμού να αντικαθιστάς την μπαταρία και να συνεχίζεις σε 5-10 λεπτά. Αλλά προυποθέτει να θεσπιστούν standards μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και των μπαταριοπαραγωγών. Εκτός και αν ο Mr tesla νομίζει ότι μπορεί να γεμίσει όλη τη Γη με δικούς του ταχυφορτιστές και να γίνει η νέα microsoft (που σε κάθε pc ανά τον κόσμο έχει λειτουργικό της). Προσωπικά αν ήμουν η Panasonic δε θα δεσμευόμουν τόσο άσχημα με την tesla και θα έφτιαχνα μπαταρίες μιας χρήσης αυτοκινήτων που στους ανεφοδιασμούς θα αντικαθίστανται με νέες και οι παλιές για ανακύκλωση ή γέμισμα. Ή θα έκανα τελικά αυτό που και η ίδια η Panasonic σκοπεύει να κάνει. Να δώσει τα ρέστα της στο υδρογόνο. Δείτε την κεντρική της σελίδα. Άρα θα έπαιζα με κανένα mirai ή κανένα clarity.

Εδώ γελάμε

Είκοσι ολοκληρες χιλιάδες πωλήσεις ε;Στην Αμερικη ε;

George

1. Καλαμάτα-Ορεστιάδα χρειάζεσαι 2 στάσεις της μισής ώρας που θα τις έκανες έτσι κι αλλιώς. 10 ώρες χωρίς κίνηση δίνει το google maps, δηλαδή χωρίς να σταματήσεις σε διόδια, χωρίς να κάνεις άλλες στάσεις και κινούμενος πάντα ακριβώς στα όρια ταχύτητας. Πρακτικά, θα κάνεις 12 ώρες αν οδηγείς νόμιμα και κάνεις και 2 ημίωρες στάσεις που επιβάλλονται και που αρκούν για να φορτίσεις για μέχρι την επόμενη στάση. Δεν βλέπω κάποιο λόγο γιατί σε ένα ταξίδι τέτοιο πρέπει να βιάζεσαι για να το κάνεις σε 9 ώρες. Όπως είπες μόνος σου, υπάρχει και το αεροπλάνο που θα κάνεις 5 ώρες, κι ας καίει σήμερα κηροζίνη, θα αλλάξει κι αυτό στο μέλλον. 2. Φορτιστές: 4 Superchargers Tesla θα μπουν προσεχώς στο εθνικό δίκτυο και προφανώς και άλλοι δημόσιοι. Ανά 10 ηλεκτρικά οχήματα θα υπάρχει δημόσιος φορτιστής γενικότερα. Το 90% και πλέον των φορτίσεων, σήμερα γίνεται στα σπίτια των ιδιοκτητών των ηλεκτρικών και όχι σε δημόσιους φορτιστές, γιατί είναι πολύ εύκολο να το φορτίζεις το βράδυ. Απλώς ένα Tesla 100αρι χρειάζεται ενισχυμένη γραμμή και φορτιστή αρκετών KW για να φορτίσει στη διάρκεια της νύχτας. Σε απλή πρίζα θα χρειαστεί 1,5 μέρα για πλήρη φόρτιση όπως γράφει ο 15:48. Δεν υπάρχει βέβαια κανείς που να κάνει 500 χλμ. κάθε μέρα ώστε να χρειάζεται πλήρη φόρτιση κάθε νύχτα. 3. Όσο για την Panasonic, δεν είναι δικής της τεχνολογίας οι μπαταρίες της Tesla, της Tesla είναι. Απλώς την έχει προσλάβει η Tesla για να τις κατασκευάζει φασόν, προσφέροντάς της και στέγη στο Gigafactory. Γι αυτό και δεν μπορεί να τις δώσει σε άλλους κατασκευαστές ηλεκτρικών η Panasonic (η οποία θεωρώ ότι είναι ο καλύτερος κατασκευαστής μπαταριών). 4. Οι Ιάπωνες οραματίζονταν για πολλά χρόνια την υδρογονοκίνηση, κι όχι μόνο η Panasonic. Όταν ξεκίνησαν τα όνειρα, οι μπαταρίες ήταν ακόμη πολύ πίσω τεχνολογικά και δεν υπήρχε και καμία Tesla να τους αποδείξει ότι είναι εφικτό το μπαταριοκίνητο όχημα. Δεν μπορούν να το καταπιούν εύκολα ότι πέταξαν τόσα λεφτά σε επενδύσεις που θα έχουν άδοξο τέλος. Όπως έχω γράψει πολλές φορές, θα έχει κάποιες χρήσεις το υδρογόνο στο μέλλον, αλλά αυτές θα είναι περιορισμένες και σίγουρα δεν αφορούν την κίνηση επιβατικών οχημάτων για να μην πω κανενός οχήματος επί στεριάς τουλάχιστον. Τόσα χρόνια Honda & Toyota ασχολούνται με το υδρογόνο και δεν υπάρχουν ούτε οχήματα ούτε δίκτυο ανεφοδιασμού. Και ήρθε η μικρή Tesla και τους έβαλε τα γυαλιά. Άσε που ακόμη το παράγουν από ορυκτά καύσιμα, επομένως άκυρο. Καλή τύχη σε όποιον αγοράσει υδρογόνο. Να δω που θα το ανεφοδιάζει.

George

@07:32 Γέλα όσο θες. Και πριν τις 1000 πωλήσεις είχε δίκτυο. Τώρα που με πάνω από 100.000 εννοείται ότι το έχει επεκτείνει. Και του χρόνου που θα έχει πάνω 500.000 θα το επεκτείνει κι άλλο, ήδη φαίνεται στους χάρτες που έχει στο site. Και το 2019 θα προσθέσει και δίκτυο mega chargers για τα semi trucks με εγγυημένη τιμή 7 cents την κιλοβατώρα και ρεύμα που θα παράγεται από δικές της ΑΠΕ. Πλήρωσε τώρα το ΥΚΩ σου που με το ΦΠΑ του φτάνει από μόνο του τα 9,6 λεπτά/KWh για κατανάλωση πάνω από 2000 KWh και που το πληρώνεις κανονικότατα ακόμη κι αν κάνεις αυτοπαραγωγή με δικά σου Φ/Β, γιατί έτσι αξίζει σε οπισθοδρομικούς Ελληνάρες.

Γιατρέ άκυρο!

10απλή να του βάλεις,γιατί συγκρίνει άκυρα πράγματα!Η mercedes ζήτημα αν πουλήσει 200χιλιάδες oversize αμάξια.Ενώ οι -καθαροφλαμπεεεεεεεεε-Αμερικάνοι που θα σώσουν την Ευρώπη με τη tesla, έχουν αγοράσει μέχρι στιγμής κοντά 3(τρία)(three) εκατομύρια F150/Ram/Silverado.Χώρια τα υπόλοιπα..Μιλάμε για ΤΟ ΧΑΟΣ.ΧΑΑΑΟΣ.ΧΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!

Άσ'τον τρελό (τοκογλύφο) στην τρέλα του

Χαχαχαχαχααααααα...... σωστός ο 14:01!

@10:51

Καλη η παραπληροφορηση σου αλλα δεν πιανει . Πανε μπες στο fueleconomy.gov και κανε συγκριση: 2017 Mercedes-Benz GLS550 4matic με 2017 Chevrolet Silverado K15 4WD. Η Chevy εχει μαλιστα μεγαλυτερο (5.3 L) κινητηρα απο τη Merc (4.7L). Στην οικονομια καυσιμου: 18 MPG (miles per gallon) για το Chevy , 16 για το Merc. Στις εκπομπες CO2: 562 grams per mile για το Mercedes, 495 grams per mile για το Chevy. Kαι πιο οικονομικο το Chevy (παρολο που εχει μεγαλυτερο κινητηρα) και πιο φιλικο στο περιβαλλον (λιγοτερα γραμαρια CO2). Αν δε για συγκριση εβαζα την AMG εκδοση οι αποπνικτικοι ρυποι της Merc θα εφθαναν μεχρι την οθονη.

Theodore

2017 Chevrolet Silverado K15 4WD. The 5.3-liter V-8 delivers 355 hp and 383 pound-feet of torque. 2017 Mercedes-Benz GLS550 4matic. Power :449 hp @ 5,250-5,500 rpm Eκεί που κατουρούσε λοιπόν η Μερσεντέ,βγήκε η Σεβρολέτα...

@Ασχετακο

Μου συγκρινεις ιπποδυναμη του GLS που ειναι SUV πολυτελειας με τιμη διπλασια απο και βαλε απο το Silveradο που ειναι φορτηγακι για δουλειες. Ξυπνα και μαθε να συγκρινεις. Μπες τωρα youtube και δες τα AMG να μενουν πισω στo 0-100 απο το Model S. Μετα κλαψε.

@ @Ασχετάκο

Γιατρεεεεεεεεε γρήγορα τα φάρμακα!Γιατρεεεεεε!Γιατρεεεεεεεεεεεεε!Τον χάνουμε Γιατρεεεεεεεεεεεεεε!Ρε ζόμπι,εσύ έκανες πρώτος τη σύγκριση!Τα ληγμένα πήρες;

@@@Ασχετακο16:44

Πραγματι αλλα συγκρινα ρυπους και οχι ιπποδυναμεις επειδη εσυ πρωτος μιλησες για ρυπους και ρυπογονα Silverado κακομοιρακο. Μετα επειδη δεν σου βγαινε πεταχτηκες και ξεκινησες να μιλας για αλογα. Παρεπιμπτονως αστοχη και αυτη η συγκριση σου γιατι το ενα τουρμπατο ενω το αλλο οχι. Μαλλον θα εισηγηθω λοβοτομη για την περιπτωση σου επειδη δεν επιδεχεσαι αλλης θεραπειας.

@17:13

Σημασία έχει πως εδώ και κάτι χρόνια,παράγονται και πωλούνται ΣΤΑΘΕΡΑ στο Αμέρικα μερικά εκατομύρια 4-5-6-7λιτρα ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ,οταν στην Ευρώπη ο μέσος ορος κυβισμου και κατ'επέκταση και ρύπων,έχει πέσει απίστευτα πολύ.Ακόμα και στη μεγαλομεσαία κατηγορία(βλέπε bmw 5),αλλά και Χ5/ΜL πούλησε και πουλάει πολύ το downsizing!Δεν υπάρχει απολύτως ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΛΕΜΕ!ΔΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ '16,ΤΟΥ '15..'14..'10...'08...Τα 'μεγάλα' ευρωπαικά είναι η εξαίρεση-στην Αμερική είναι ο κανόνας!Μην το ψάχνεις..Οι Αμερικλάνοι είναι ασυγκρίτως πιο βρώμικοι!Τα ίδια -ίσως και χειρότερα- φέτος!Υπομονή καμια 10αρια μέρες και θα δείς!Γιατρέεεεεε;Γιατρεεεεεεε;Φέρε τώρα τα χάπια του!!!!

@18:08

Νομιζω οτι ουτε η λοβοτομη θα σε βοηθησει. Σου λεω οτι σε παραπλησια κυβικα τα Αμερικανικα ειναι λιγοτερα η το ιδιο ρυπογονα με τα Ευρωπαικα. Στην Αμερικη εχουν σταματησει πια να παραγονται οι ρυπογονες γκουμουτσες της δεκαετιας του 70 και του 80. H chevrolet εχει -και πουλαει- πλεον super mini οπως το AVEO με κυβισμο 1.2L. Τα Silverado και τα Dodge Ram εχουν πολλες πωλησεις αλλα περισσοτερο αγοραζονται απο κατοικους που μενουν σε αγροτικες αχανεις περιοχες. Αποδειξη των χαμηλοτερων ρυπων σε ΗΠΑ ειναι αν συγκρινεις μεγαλουπολεις των ΗΠΑ με της Ευρωπης. ΠΧ Νεα Υορκη Pollution Index = 58.74, Παρισι Pollution Index = 69.70.

@Ρε τρελιάρη

Ρε φιλαράκι έχει καμια σημασία ποιος αγοράζει τι;Σημασία έχει το τελικό αποτέλεσμα!Δλδ αν τα Ram ή τα silverado το οδηγά αγρότης στην ύπαιθρο,τότε αυτά αποκτουν οικολογικές ευαισθησίες;Χαχαχαχαχα!Πλάκα έχεις!Οσο για το Aveo,το cruze ή και το fiesta αν θές,που είναι ford,αλλά και τα fiat(chrysler),αυτά πουλάνε εκτός Αμερικής.Ο μέσος Αμερικάνος που θέλει "αυτοκινητάκι" πόλης θα πάρει κάνα avensis,κάνα Χtrail..Δλδ τα δικά σου οικογενειακά!Χαμηλότερα δεν πέφτει,εκτός αν θέλει να αυτοκτονήσει.Λοιπόν Ξύπνα!Οι πλείστοι Αμερικάνοι παίρνουν αυτοκίνητα άνω των 3λιτρων.

Φρενοβλαβη @20:24

Και οι Ευρωπαιοι και δη οι Γερμανοι εχουν μεγαλυτερα ορια ταχυτητας αρα ρυπαινουν περισσοτερο. Και αγοραζουν σαφως λιγοτερα ηλεκτρικα και υβριδικα απο τους Αμερικανους. Σου ειπα λοιπον μια και μιλας για τελικο αποτελεσμα, το Pollution index μεγαλουπολεων δειχνει οτι οι Ευρωπαικες μεγαλουπολεις ειναι πιο μολυσμενες απο τις αντιστοιχες Αμερικανικες. Μπες στο numbeo.com και δες. Απο Ευρωπη πρωτη πολη σε μολυνση ειναι η Βαρκελωνη, μετα το Παρισι, μετα Ρωμη, μετα Μιλανο, μετα Αθηνα και αρκετα πιο κατω ακολουθει απο ΗΠΑ το LA που θεωρειται η πιο "βρωμικη" πολη των ΗΠΑ.

Dr Παλάβρας

Όπως καταλάβατε η καινούργια αγωγή δεν έπιασε πάλι τον George. Σας υπόσχομαι, όμως, ότι μετά τα Χριστούγεννα θα σας τον αμολύσω σαν καινούργιο διότι θα βάλω τριπλή δόση στην ένεση!

Γιατρέ μου

5ΑΠΛΗ να του βάλεις,γιατί θα βγούν και τα αποτελέσματα των πωλήσεων του '17 και φέτος η Αγία Τριάδα των αμερικάνικων πωλήσεων(Chevi silverado,Ford F150,Dodge RAM)δεν θα έχει προηγούμενο!Μιλάμε απ'τους ρίπους θα έχει ζαλιστει και ο 'Υψιστος!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

seat-audi

Η SEAT βρίσκεται σε περίοδο έντονης δραστηριότητας και δεν είναι λίγα τα μοντέλα που αναμένεται να δούμε από την ισπανική εταιρία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Κάποιοι πιστεύουν ότι ανάμεσα σε αυτά δεν θα ήταν άσχημο να βρίσκεται και ένα υπεραυτοκίνητο.

mazdarx1000

Όλοι ελπίζουμε πως η Mazda θα αποφασίσει την παραγωγή του συνεχιστή της σειράς RX και μια ψηφιακή απεικόνιση μας δείχνει πως θα μπορούσε να είναι το RX-9.

Keke_challenge_challene333

Έχει γίνει viral το τραγούδι του γνωστού τραγουδιστή Drake «In my feelings» ακούγεται και χορεύεται παντού. Όμως άλλη μία "μόδα" τείνει να γίνει ιδιαίτερα επικίνδυνη...

CAR007_NvsGOLFGTI_054

Το νέο Hyundai i30 N προκαλεί το Alpha Male της αγέλης των GTi για το ποιος είναι το απόλυτο αφεντικό στην κατηγορία.