Νέο Infiniti QX50

Νέο Infiniti QX50

Το Infiniti QX50 είναι το νέο SUV της Ιαπωνικής εταιρείας που θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Πριν από την επίσημη πρεμιέρα του όμως, έχουμε τη πρώτη εικόνα που μας δείχνει τις διαφορές από το πρωτότυπο.

Σε ότι αφορά τη σχεδίαση, η Infiniti διατήρησε αυτούσια την αισθητική του πρωτοτύπου, με κάποιες λεπτομέρειες να δίνουν το στίγμα της δυναμικής κατασκευής. Σε αυτές συγκαταλέγονται τόσο οι «αεραγωγοί» κάτω από τα φωτιστικά σώματα, όσο και ο περιορισμός στη χρήση του νίκελ, τόσο για τη μάσκα εμπρός, όσο και για το προφίλ του αυτοκινήτου.

   2019-Infiniti-QX50-boi-530


Όπως είπαμε όμως και τις προηγούμενες ημέρες
, το σημαντικότερο νέο που προκύπτει με την παρουσίαση του QX50, δεν έχει να κάνει ούτε με την εμφάνισή του, ούτε και με τον SUV χαρακτήρα του ο οποίος αναμένεται να είναι τονισμένος από τη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και είναι κατά 23% πιο άκαμπτη σε σχέση με την προηγούμενη. Το σημαντικότερο νέο βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό και είναι ο πρώτος κινητήρας σε μοντέλο παραγωγής που έχει διαρκώς μεταβαλλόμενη συμπίεση.



 Η συμπίεση κυμαίνεται από 8:1 (όταν το ζητούμενο είναι οι επιδόσεις) έως 14:1 (για μεγιστοποίηση της οικονομίας). Η απόδοση του κινητήρα είναι 268 ίπποι και 38,7 kgm ροπής. Με τη χρήση ενός CVT κιβωτίου ταχυτήτων, η προσθιοκίνητη έκδοση του μοντέλου θα κάνει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τετρακίνητη έκδοση θα είναι 4 δέκατα ταχύτερη σε αυτή τη διαδικασία (6,3”).

2019-Infiniti-QX50-boi-640

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Μήπως είναι

H Mercedes Glc με άλλο κουστούμι;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

TransitAllElectricSmartEnergyConcept_01_2

Η Ford εξελίσσει το ηλεκτρικό Transit Smart Energy Concept με σκοπό να δοκιμάσει στην πράξη τεχνολογίες και λύσεις οι οποίες θα αυξήσουν την αυτονομία των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.

1
Yugo_car

Από το Μόναχο στη Σερβία, μια απόσταση 1.300 km, πίσω από το τιμόνι του θρυλικού Zastava Yugo, χωρίς κλιματισμό και με μια μόνιμη αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας: Θα αντέξει ο κινητήρας;

troxos

Οι περισσότερες πρωτεύουσες του κόσμου σχεδιάστηκαν αιώνες πριν, δικαιολογημένα ασφυκτιούν από κυκλοφοριακά προβλήματα που τις μαστίζουν διαχρονικά. Αλλά και η οδήγηση σε μια μεγάλη πόλη είναι μια πραγματική περιπέτεια πλέον. Η Protean Electric έχει κάτι σπουδαίο να μας πει.

Mercedes-benz-c-class-spy-tsiro-1000

Αυτό που κρύβει περίτεχνα το ασπρόμαυρο καμουφλάζ παραμένει ένα μυστήριο. Γνωρίζουμε ότι η Mercedes συνεχίζει να δοκιμάζει τη νέα C-Class, η οποία πιθανόν να κάνει ντεμπούτο κάποια στιγμή το επόμενο έτος ως μοντέλο του 2021.

Roush_Mustang_boi_1

Δημοπρατείται μια ειδικά προετοιμασμένη Mustang από τη γνωστή εταιρεία βελτιώσεων Roush,  που αποδίδει 710 ίππους και έχει αισθητική έμπνευση από μαχητικό αεροσκάφος του Β’ Π.Π.