Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ρεκόρ οικονομίας για τα Ford Fiesta & Ranger
Ρεκόρ οικονομίας για τα Ford Fiesta & Ranger
Το νέο Ford Fiesta και πέτυχε δύο νέα ρεκόρ οικολογικής-οικονομικής οδήγησης σε διαγωνισμούς οικονομίας καυσίμου, στον ετήσιο Μαραθώνιο MPG της Μεγάλης Βρετανίας.
Με κινητήρα τον TDCi diesel των 120 ίππων της Ford και πλήρωμα τον δημοσιογράφο Paul Clifton και το μηχανικό Ian McKean, το Fiesta αναδείχτηκε γενικός νικητής - MPG Marathon Overall Champion - με μέση κατανάλωση 2,3 l/100 km κατά τη διάρκεια των 570 km της διαδρομής – βελτίωση 12% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ και 34% έναντι των επίσημων τιμών κατανάλωσης του μοντέλου.
Με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost 125 ίππων της Ford και πλήρωμα τον πρώην εργοστασιακό οδηγό της Ford rally team, Andy Dawson και τον Andrew Marriott, το Fiesta κατανάλωσε κατά μέσο όρο 2,9 l/100 km και στέφθηκε πρωταθλητής ‘Petrol Champion’ – βελτίωση 14% από το προηγούμενο ρεκόρ και 33% αντίστοιχα από την επίσημη τιμή κατανάλωσης του μοντέλου.
Χρησιμοποιώντας τεχνικές οδήγησης “hypermiling” οποιοσδήποτε οδηγός μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση, και οι οδηγοί του Fiesta βελτίωσαν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης των μοντέλων κατά ένα τρίτο – που αντιστοιχεί σε κέρδος 14 λίτρων καυσίμου στον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ 42L του Fiesta. Το δίδυμο από τη Νορβηγία, Knut Wilthil & Henrik Borchgrevink πήγε ακόμα πιο μακριά, με ένα Ford Ranger 2.2 TDCi diesel, και κατέγραψε ένα ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μακρινότερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ pickup με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Σχεδιάζοντας προσεκτικά τη διαδρομή τους και υιοθετώντας προηγμένα μέτρα όπως παρκάρισμα μόνο σε κατηφόρες στα διαλείμματα – για πιο αποδοτικές επανεκκινήσεις – οι έμπειροι “hypermilers” κάλυψαν 1616 km σε Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία, με μέση ταχύτητα 60 km/h.
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι Wilthil και Borchgrevink κατανάλωσαν κάτι λιγότερο από 5,0 l/100 km κατά τη διάρκεια της 30ωρης οδήγησης, βελτίωση 23% έναντι της επίσημης τιμής του μοντέλου.
Με τον πολυβραβευμένο βενζινοκινητήρα 1.0 EcoBoost 125 ίππων της Ford και πλήρωμα τον πρώην εργοστασιακό οδηγό της Ford rally team, Andy Dawson και τον Andrew Marriott, το Fiesta κατανάλωσε κατά μέσο όρο 2,9 l/100 km και στέφθηκε πρωταθλητής ‘Petrol Champion’ – βελτίωση 14% από το προηγούμενο ρεκόρ και 33% αντίστοιχα από την επίσημη τιμή κατανάλωσης του μοντέλου.
Χρησιμοποιώντας τεχνικές οδήγησης “hypermiling” οποιοσδήποτε οδηγός μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση, και οι οδηγοί του Fiesta βελτίωσαν τις επίσημες τιμές κατανάλωσης των μοντέλων κατά ένα τρίτο – που αντιστοιχεί σε κέρδος 14 λίτρων καυσίμου στον ανεφοδιασμό του ρεζερβουάρ 42L του Fiesta. Το δίδυμο από τη Νορβηγία, Knut Wilthil & Henrik Borchgrevink πήγε ακόμα πιο μακριά, με ένα Ford Ranger 2.2 TDCi diesel, και κατέγραψε ένα ανεπίσημο παγκόσμιο ρεκόρ για τη μακρινότερη απόσταση που έχει διανύσει ποτέ pickup με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου.
Σχεδιάζοντας προσεκτικά τη διαδρομή τους και υιοθετώντας προηγμένα μέτρα όπως παρκάρισμα μόνο σε κατηφόρες στα διαλείμματα – για πιο αποδοτικές επανεκκινήσεις – οι έμπειροι “hypermilers” κάλυψαν 1616 km σε Νορβηγία, Σουηδία και Φινλανδία, με μέση ταχύτητα 60 km/h.
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι Wilthil και Borchgrevink κατανάλωσαν κάτι λιγότερο από 5,0 l/100 km κατά τη διάρκεια της 30ωρης οδήγησης, βελτίωση 23% έναντι της επίσημης τιμής του μοντέλου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα