Με 600 ίππους η Porsche Mission E

Με 600 ίππους η Porsche Mission E

Στα τέλη του 2019 η Porsche σκοπεύει να ξεκινήσει τις πωλήσεις του ηλεκτρικού σπορ μοντέλου της, της εντυπωσιακής Mission E. Πόσα όμως θα πρέπει να δαπανήσει ένας επίδοξος αγοραστής για να κάνει δικό του το εν λόγω όχημα;

Σύμφωνα με το περιοδικό CAR, το κόστος απόκτησής της ηλεκτρικής «Γερμανίδας» που βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξής της, θα ορίζεται γύρω στις 70 χιλιάδες ευρώ. Τιμή που φυσικά δεν αφορά στη χώρα μας. H Mission E αποκαλύφθηκε σε πρωτότυπη μορφή στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης
πριν από δύο χρόνια και ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετραθέσιο sportscar στην ιστορία της μάρκας από τη Στουτγάρδη. Ενώ αναμένουμε να δούμε την τελική όψη του μοντέλου που θα τοποθετηθεί στη γκάμα της Porsche ανάμεσα στις 911 και Panamera, αναμένουμε και τεχνικές λεπτομέρειες καθώς δεν ξέρουμε πολλά για το powertrain που θα κινεί τη Mission E.

Ξέρουμε όμως πως θα έχει τουλάχιστον 600 άλογα, με επιτάχυνση 0-100 που θα φλερτάρει με τα 3 δευτερόλεπτα. Δεν αποκλείεται να δούμε και παραπάνω από μία έκδοση ενώ ο πρόεδρος της Porsche, Oliver Blume, κάνει λόγο για αυτονομία 500 χιλιομέτρων, τα 400 εκ των οποίων θα προσφέρονται ακόμα και με φόρτιση των μπαταριών της τάξης του 80%. Παράλληλα τόνισε πως θα δούμε μόνο περιορισμένες αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο. Η Mission E αναμένεται να δημιουργήσει 1000 επιπλέον θέσεις εργασίας στην έδρα της Porsche, στο Ζούφενχαουζεν της Στουτγάρδης.

Porsche-Mission-E-Concept-c640tall
Porsche-Mission-E-Concept-b640

ΣΧΟΛΙΑ (24)

MARON

Το 70.000 είναι τυπογραφικό λάθος, αν είναι τόσο παραγγέλνω μια με leasing (μη πει καμια βλακεία κανένας τώρα, μένω Los Angeles και τα επιτόκια είναι πολύ χαμηλά), μήπως εννοούνε 170.000;

Μισιον

Mission impossible οχι e. Βρε βρε πως αλλάζουν τα πράγματα. Η Τέσλα είναι πολυ μπροστά και οποιος δεν το παραδέχεται προβλημα του. Τραγικό οι παραδοσιακοί παίχτες να οραματίζονται κάτι που κυκλοφορεί ήδη πολλά χρόνια.

Νέο όνομα!

Maik,aldebaran,ruffianesco,George,Ride on the dragons,ride οn οπουδηποτε,καλωσορίζουμε το νέο σου όνομα!Υ.Γ.Καιρός να χωνέψεις οτι εσύ είσαι ο βλάκας,όχι εμείς!Και μάλιστα ΒΛΑΚΑΣ με κεφαλαία και περικεφαλαία!!ουστ ρε

Fan club λαδέμπορα George Tέσλα

Πόσο μπροστά είναι ο Γιώργος Τeslas! Όταν τα έλεγε εδώ και 5-6 χρόνια ότι ο ηλεκτρισμός θα επικρατήσει εσείς τον κοροϊδεύατε!

GT-R

μαλιστα..

@datsuni

Ετσι αγορίνα μου!Θαύμασε!Θαύμασε!

GT-R

ε ναι,καποτε πρεπει και αυτοι να βρουνε τον δρομο τους...

Driver

.....και μάλλον θα είναι λίιιιιγο καλύτερο από το Leaf. Ε?

GT-R

οση σχεση εχουν οι ιαπωνες με τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ κομπινες(dieselgate και αλλα αμετρητα ακομα)εχουν και οι ξανθομπαμπουρες με την ηλεκτροκινηση και την υβριδικη τεχνολογια,προσπαθουνε παντως μιας και ειναι πολυ απασχολημενοι την τελευταια 7ετια και εχουν να "ασχοληθουν"με τις οικονομιες αλλων κρατων...

Γερμανοτσολιάς με Land Rover

Ο λαδέμπορας ο Geοrge έχει μεγάλο ψυχολογικό πρόβλημα. Όταν ήταν μικρός δεν τον έπαιζαν τα άλλα παιδάκια κι αυτός έπαιζε μόνος του, με το ηλεκτρικό τρενάκι του που το έβλεπε με τις ώρες να γυρνάει γύρω γύρω...

Dr Παλάβρας

Από το πολύ γύρω γύρω χάζεψε ο Τέσλας!

George

Το θέμα δεν είναι τι έχω εγώ, αλλά το γιατί εσύ ασχολείσαι με μένα. Κάτι σε καίει μάλλον. Σωστά?

Dr Παλάβρας Ψυχίατρος

@16:33: Geοrge, έλα από το ιατρείο να μου να σε εξετάσω. Δωρεάν! Αν και δεν νομίζω, μπορεί να το προλάβουμε!

George

Ψυχίατρος? Από τους γνωστούς που βλέπουμε στις ελληνικές ταινίες με τα αμέτρητα τικ?

Dr Παλάβρας Ψυχίατρος

@17:33: Έλα εσύ βρε λαδέμπορα από το ιατρείο μου και θα τα βρούμε! Έχω και ηλεκτρικά αυτοκινητάκια...

@@@

O George έχει έναν και μοναδικό σκοπό:Nα κλείσουν οι Γερμανοί και τι στον κόσμο!Δεν θέλει τίποτε άλλο.Κυκλοφορεί και με γαιδούρι αμα λάχει.Αρχικά(ο βλάκας) πίστεψε τις π@π@ριές των Ιταλών(17 νέα μοντέλα μέχρι το 2017!-οι γερμανοί τρέμουν-το τέλος τους είναι κοντά και άλλες τέτοιες παρλα μ πiιιιπ...εS),τον ήπιε κανονικότατα και τώρα βεντουζώθηκε στον τεσλα,ευελπιστώντας να πετύχει αυτός το ...όνειρό του!Μέχρι να τον ξαναπιεί και να ησυχάσουμε!

George

Σε 2+ χρόνια από τώρα δηλαδή, και, αν και σπορ αυτοκίνητο, δεν θα έχει την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις, ούτε την αυτονομία του γρήγορου οικογενειακού (7-θέσιου) Model S της Tesla που είναι ήδη στην αγορά πάνω από 3 χρόνια. Σιγά Porsche, θα τρομάξεις κανέναν με αυτά τα χαρακτηριστικά μετά από 2 χρόνια σε μια αγορά που η τεχνολογία μάλιστα προχωράει με άλματα. Είμαι βέβαιος ότι τα 500 χλμ αυτονομία είναι βάσει του "αξιόπιστου" ευρωπαϊκού NEDC και όχι του αμερικάνικου EPA, που θα του δώσει γύρω στα 350, λιγότερο δηλαδή από Bolt και σχεδόν το ίδιο με το φθηνό Model 3, μοντέλα που υπάρχουν στην αγορά ΣΗΜΕΡΑ. Δίκτυο ταχυφορτιστών θα έχει έτοιμο μέχρι τότε άραγε ή θα περιμένεις να φορτίσεις με τις ώρες στα δημόσια δίκτυα όταν θα πηγαίνεις ταξίδι?

00,7

εγω θα περιμενω να το παρω,εσυ ρε φιλε αντιπροσωπος της τεσλα εισαι και τραβας ζορι;;;;

oxi

μετοχος ειναι

George

@10:17 Σοβαρά ε? Γιατί δεν γίνεσαι κι εσύ λοιπόν? Αφού εγώ θα ανεβάζω δωρεάν για σένα την τιμή της μετοχής με αυτά που γράφω. Άντε, μην είσαι κορόιδο.

George

Έχεις δει αντιπρόσωπο της Tesla πουθενά στον κόσμο? Όταν θα δεις πες μου κι εμένα. Εγώ μιλάω για "υψηλή" τεχνολογία που θέλουν να πουλήσουν οι Γερμανοί μετά από 2 χρόνια, σε μάρκα που υποτίθεται ότι είναι κορυφαία, όταν οι άλλοι την έχουν ήδη υιοθετήσει και εξελίξει αρκετά χρόνια πριν. Οι Γερμανοί μας έχουν φλομώσει στα ψέματα (κι έχω και τον άλλο που γράφει ότι δεν κάνουν μαρκετινγκ) όσο αφορά την παραγωγή ηλεκτρικών, εδώ και χρόνια, προσπαθώντας να ανακόψουν το ρεύμα προς τα ηλεκτρικά μοντέλα άλλων εταιριών, διασπείροντας φρούδες ελπίδες ότι θα βγάλουν τα δικά τους σύντομα. Άσε που είναι οι μεγαλύτεροι απατεώνες του πλανήτη σε ότι αφορά μετρήσεις, ρύπους κλπ. Να μας πει λοιπόν η Porsche για τα φλέγοντα ζητήματα, όπως: Πως θα φτιάχνει ηλεκτρικά οχήματα όταν δεν έχει δικό της εργοστάσιο μπαταριών? Τι κόστος θα έχουν γι αυτήν αν τις παραγγέλνει από τρίτους, τι όγκους θα μπορεί να παραλαμβάνει και τι παραγωγή οχημάτων θα μπορεί να κάνει με αυτές? Και σε τιμές έχει κλείσει το λίθιο ο προμηθευτής της, όταν οι άλλοι που είχαν προνοήσει αγόρασαν τεράστιες ποσότητες πριν πάρει την ανηφόρα λόγω ζήτησης. Είμαι σίγουρος ότι σε 2 χρόνια θα κάνει μια μετάθεση για άλλα 2 χρόνια στην παραγωγή του μοντέλου και για να ρίξει λίγο στάχτη στα μάτια θα βγάλει 2-3 κομμάτια που θα τα περιφέρει δεξιά κι αριστερά. Υπάρχουν και πολλά άλλα θέματα που πρέπει να λύσουν οι παραδοσιακοί κατασκευαστές μέχρι να φτάσουν στην παραγωγή πραγματικών αριθμών ηλεκτρικών οχημάτων και όχι περιορισμένες παραγωγές που αφορούν compliance cars.

Anti-Tesla

Όταν Γιωργάκη θα πάει ή Πορσε που είναι μέλος του Vag group να παραγγείλει Η-λίθιο η πρώτη της παραγγελία θα αφορά 10πλάσια ποσότητα από αυτήν που έχει αγοράσει από υπάρξεως της η Τεσλα. Έτσι η Τεσλα και άλλες παγκοσμίως ανύπαρκτες εταιρίες θα αγοράσουν νικέλιο και κάδμιο (βρες το μόνο σου τι θα κάνουν με αυτό) εναλλακτικά μπορούν να στραφούν προς την shimano που παράγει ωραιότατο πηδάλια ποδηλάτων. Αυτά όμως μετά από 50 χρόνια το λιγότερα. Ρούφα το πολύμπριζο σου μέχρι τότε

George

Το 75% της αγοράς του λιθίου το ελέγχουν οι Κινέζοι ήδη. Ανάλογα ποσοστά έχουν και στα υπόλοιπα υλικά μπαταριών. Ένα μεγάλο ποσοστό το έχει στοκάρει η Tesla για να τη βγάλει τα επόμενα 10 χρόνια. To VAG δεν θα βρει ούτε δείγμα στην αγορά, εκτός αν είναι διατεθιμένο να πληρώσει πολλαπλάσιες τιμές εκτοξεύοντας το κόστος των οχημάτων του, γράφοντας ζημιές για πολλά χρόνια. Από Κινέζους θα παραγγέλνει για τουλάχιστον μια δεκαετία μπαταρίες, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Οχι!!!!

Καμουφλαρισμένος Datsunέμπορας είναι, με απύθμενα κόμπλεξ κατά των Γερμανών!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

alfaromeo

Οι δύο οδηγοί της Alfa Romeo Racing Formula 1 Team συναντήθηκαν, με τις Giulietta Veloce, Giulia Quadrifoglio και Stelvio Quadrifoglio στo Balocco για μια πρώτη γεύση από τον κόσμο της Alfa Romeo, λίγο πριν το ξεκίνημα μίας συναρπαστικής αγωνιστικής χρονιάς.