Τα πρώτα Mini Remastered

Τα πρώτα Mini Remastered

Η θρυλική αναβίωση του κλασικού Mini δια χειρός David Brown Automotive πήρε θεαματικές διαστάσεις, που ακόμη και ο ίδιος ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να πιστέψει.

Όσο περνά ο καιρός τόσο περισσότερες γαργαλιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Κατ’ αρχάς, η έδρα κατασκευής και παραγωγής του Mini Remastered μεταφέρθηκε στις σύγχρονες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της φίρμας στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ζήτηση έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά, με το τηλέφωνο του Brown να κουδουνίζει ολημερίς. Το αρχικό σχέδιο περιελάμβανε 50 έως 100 αυτοκίνητα ετησίως. Με τα νέα δεδομένα, ο αριθμός αυξήθηκε αυτομάτως στα 250 αυτοκίνητα, χωρίς πάλι να είναι επαρκής. Οι πρώτες παραδόσεις του αναγεννημένου Mini θα λάβουν χώρα μέσα στο Νοέμβριο και αφορούν αυτοκίνητα που θα ταξιδέψουν στην Αμερική και στην Ιαπωνία προκειμένου να βρουν τον κάτοχό τους.

Mini-Remastered-delivery-tsiro-640

 
Να θυμίσουμε εδώ πως υπάρχουν δυο εκδόσεις σε ότι αφορά στον κινητήρα. Ο κλασικός 1.275 cc παράγει 78 ίππους, (50% περισσότερους συγκριτικά με το πάλαι ποτέ Mini του χθες), ενώ υπάρχει και ο υπερκυβισμένος κινητήρας των 1.332 cc με ισχύ 98 ίππους! Οι προσωπικές ώρες εργασίας για κάθε αυτοκίνητο φτάνουν τις 1.400, περισσότερες ακόμη και από εκείνες που απαιτούν αρκετά σπάνια μοντέλα της Porsche. Όλα τα εξαρτήματα είναι από τα καλύτερα που έχουν κατασκευαστεί και τοποθετούνται με ιδιαίτερη προσοχή στο λιλιπούτειο αμάξωμα. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, ενώ το μοτέρ και το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων είναι ανακατασκευασμένα. Mini-Remastered-delivery-inter-tsiro-640
Όσο η ιστορία προχωρά, τόσο ο Brown ακροβατεί μεταξύ του νόμιμου και της ελαφριάς καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων του κλασικού αειθαλούς Mini που κατέχει εδώ και αρκετά χρόνια το Group BMW. Ο ίδιος απαντά με τη λέξη «Restoration», αλλά η πραγματικότητα αναδεικνύει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ρετρό κοστούμι, που λατρεύει ολοένα και περισσότερο ο κόσμος και διψά να το αποκτήσει, παρά την εξωφρενικά υψηλή τιμή του…

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Τσεκουράτος

Αυτο ειναι για τα σημερινα "ψώνια". Ειχα στη δεκαετία του 80 το γνησιο mini, δωρο γενεθλιων απο τον πατερα μου.. Γυρισα ολη την Ελλαδα, με εμαθε να οδηγαω, το 80% των επισκευων τις εκανα μονος μου στο πεζοδρομιο του σπιτιου μου. Απο βλακεια μου το εδωσα για αποσυρση πριν 10-15 χρονια και εχω μετανοιωσει ειλικρινα. Προσφατα αγορασα ενα παλιο εγκατελειμενο και εχω βαλει σκοπο να το ανακατασκευασω κομματι κομματι, με προσωπικη εργασια οπου ειναι εφικτο. Σκοπος μου σε 5 χρονια που ο γυιος μου θα γινει 18, να ειναι το δωρο ενηλικιωσης του.

χ

Ρε φίλε μην το πάρεις στο λαιμό σου το παιδί. Παρε του κάτι ασφαλές.

Τσεκουρατος

δεν εχεις αδικο,σε θεματα ασφαλειας δεν συγκρινεται σε τιποτα με το συγχρονα αυτοκινητα. Απλως, θα περασουμε δεκαδες ωρες μαζι στην ανακατασκευη και οταν τελειωσουμε θα το χρησιμοποιει εντος πολης, προσεκτικα και αντε να παμε μαζι σε καποιο αντικα ραλλυ. Απο μωρα, στα παιδια μου εχω προσπαθησει και τους εχω περασει σωστη και ασφαλη συμπεριφορα και οδηγικη κουλτουρα. Αλλωστε ο μικρος ειναι ανερχομενο ταλεντο στους αγωνες καρτ.

Ενας πολίτης

Το 90% των θανατηφόρων ατυχημάτων γινεται εντός πολης με ταχύτητες εως 70 χιλ/ωρα.....καλο ειναι να το χρησιμοποιείς μονο ως αντίκα και για αντίστοιχες καταστάσεις.....

kz

Α ρε Ισιγόνη, τι αριστούργημα...

DS

Οσο όμορφο ήταν το παλιό κλασσικό mini τόσο άσχημο και χωρίς χαρακτήρα είναι το σύγχρονο.Μακαρι η μίνι Κούπερ να ξαναφτιάξει ακριβώς το ίδιο μοντέλο.Το ίδιο ισχύει και για το 500αρακι της Fiat, πανέμορφο το παλιό κακάσχημο το καινούργιο

Γιάννης Μ.

Συμφωνώ απόλυτα...αυτή η αποκλειστικά άθλια μαρκετίστικη "επιστροφή" στα παλιά σχέδια έχει αποτύχει τελείως...αμ ο νέος σκαραβαίος..?? Αφήστε τα παλιά κλασσικά αυτοκίνητα στην ησυχία τους....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

peugeot

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, αφού διανύουν πολλά και απαιτητικά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες…

diesel

«Τετ α κε» των Ελλήνων καταναλωτών από το diesel στην βενζίνη ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο 11μηνο

kodiaq

Για πρώτη φορά, ένα SUV συνεχίζει την παράδοση στα μοντέλα RS, με ισχύ 240 ίππων είναι το πιο ισχυρό ντίζελ παραγωγής στην ιστορία της Skoda και τέλος κατέχει το ρεκόρ για τα επταθέσια SUV στο Nürburgring με χρόνο 9 λεπτών, 29,84 δευτερόλεπτων.

tesla_main01

Τους τελευταίους 10 μήνες που βρίσκεται στη χώρα μας η Tesla Greece, έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου στις εξελίξεις της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εκμετάλλευση της αιολικής αλλά και της ηλιακής ενέργειας βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για την παραγωγή ενέργειας που θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες και όχι μόνο.

12