Τα πρώτα Mini Remastered

Τα πρώτα Mini Remastered

Η θρυλική αναβίωση του κλασικού Mini δια χειρός David Brown Automotive πήρε θεαματικές διαστάσεις, που ακόμη και ο ίδιος ο επιχειρηματίας δεν μπορεί να πιστέψει.

Όσο περνά ο καιρός τόσο περισσότερες γαργαλιστικές λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας. Κατ’ αρχάς, η έδρα κατασκευής και παραγωγής του Mini Remastered μεταφέρθηκε στις σύγχρονες εργοστασιακές εγκαταστάσεις της φίρμας στο Σίλβερστοουν της Αγγλίας. Οι πληροφορίες αναφέρουν πως η ζήτηση έχει ξεπεράσει κατά πολύ την προσφορά, με το τηλέφωνο του Brown να κουδουνίζει ολημερίς. Το αρχικό σχέδιο περιελάμβανε 50 έως 100 αυτοκίνητα ετησίως. Με τα νέα δεδομένα, ο αριθμός αυξήθηκε αυτομάτως στα 250 αυτοκίνητα, χωρίς πάλι να είναι επαρκής. Οι πρώτες παραδόσεις του αναγεννημένου Mini θα λάβουν χώρα μέσα στο Νοέμβριο και αφορούν αυτοκίνητα που θα ταξιδέψουν στην Αμερική και στην Ιαπωνία προκειμένου να βρουν τον κάτοχό τους.

Mini-Remastered-delivery-tsiro-640

 
Να θυμίσουμε εδώ πως υπάρχουν δυο εκδόσεις σε ότι αφορά στον κινητήρα. Ο κλασικός 1.275 cc παράγει 78 ίππους, (50% περισσότερους συγκριτικά με το πάλαι ποτέ Mini του χθες), ενώ υπάρχει και ο υπερκυβισμένος κινητήρας των 1.332 cc με ισχύ 98 ίππους! Οι προσωπικές ώρες εργασίας για κάθε αυτοκίνητο φτάνουν τις 1.400, περισσότερες ακόμη και από εκείνες που απαιτούν αρκετά σπάνια μοντέλα της Porsche. Όλα τα εξαρτήματα είναι από τα καλύτερα που έχουν κατασκευαστεί και τοποθετούνται με ιδιαίτερη προσοχή στο λιλιπούτειο αμάξωμα. Το πλαίσιο είναι εντελώς νέο, ενώ το μοτέρ και το κιβώτιο των τεσσάρων σχέσεων είναι ανακατασκευασμένα. Mini-Remastered-delivery-inter-tsiro-640
Όσο η ιστορία προχωρά, τόσο ο Brown ακροβατεί μεταξύ του νόμιμου και της ελαφριάς καταπάτησης των πνευματικών δικαιωμάτων του κλασικού αειθαλούς Mini που κατέχει εδώ και αρκετά χρόνια το Group BMW. Ο ίδιος απαντά με τη λέξη «Restoration», αλλά η πραγματικότητα αναδεικνύει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ρετρό κοστούμι, που λατρεύει ολοένα και περισσότερο ο κόσμος και διψά να το αποκτήσει, παρά την εξωφρενικά υψηλή τιμή του…

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Τσεκουράτος

Αυτο ειναι για τα σημερινα "ψώνια". Ειχα στη δεκαετία του 80 το γνησιο mini, δωρο γενεθλιων απο τον πατερα μου.. Γυρισα ολη την Ελλαδα, με εμαθε να οδηγαω, το 80% των επισκευων τις εκανα μονος μου στο πεζοδρομιο του σπιτιου μου. Απο βλακεια μου το εδωσα για αποσυρση πριν 10-15 χρονια και εχω μετανοιωσει ειλικρινα. Προσφατα αγορασα ενα παλιο εγκατελειμενο και εχω βαλει σκοπο να το ανακατασκευασω κομματι κομματι, με προσωπικη εργασια οπου ειναι εφικτο. Σκοπος μου σε 5 χρονια που ο γυιος μου θα γινει 18, να ειναι το δωρο ενηλικιωσης του.

χ

Ρε φίλε μην το πάρεις στο λαιμό σου το παιδί. Παρε του κάτι ασφαλές.

kz

Α ρε Ισιγόνη, τι αριστούργημα...

DS

Οσο όμορφο ήταν το παλιό κλασσικό mini τόσο άσχημο και χωρίς χαρακτήρα είναι το σύγχρονο.Μακαρι η μίνι Κούπερ να ξαναφτιάξει ακριβώς το ίδιο μοντέλο.Το ίδιο ισχύει και για το 500αρακι της Fiat, πανέμορφο το παλιό κακάσχημο το καινούργιο

Γιάννης Μ.

Συμφωνώ απόλυτα...αυτή η αποκλειστικά άθλια μαρκετίστικη "επιστροφή" στα παλιά σχέδια έχει αποτύχει τελείως...αμ ο νέος σκαραβαίος..?? Αφήστε τα παλιά κλασσικά αυτοκίνητα στην ησυχία τους....

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

TransitAllElectricSmartEnergyConcept_01_2

Η Ford εξελίσσει το ηλεκτρικό Transit Smart Energy Concept με σκοπό να δοκιμάσει στην πράξη τεχνολογίες και λύσεις οι οποίες θα αυξήσουν την αυτονομία των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων οχημάτων της.

1
Yugo_car

Από το Μόναχο στη Σερβία, μια απόσταση 1.300 km, πίσω από το τιμόνι του θρυλικού Zastava Yugo, χωρίς κλιματισμό και με μια μόνιμη αγωνία ζωγραφισμένη στα πρόσωπά μας: Θα αντέξει ο κινητήρας;

troxos

Οι περισσότερες πρωτεύουσες του κόσμου σχεδιάστηκαν αιώνες πριν, δικαιολογημένα ασφυκτιούν από κυκλοφοριακά προβλήματα που τις μαστίζουν διαχρονικά. Αλλά και η οδήγηση σε μια μεγάλη πόλη είναι μια πραγματική περιπέτεια πλέον. Η Protean Electric έχει κάτι σπουδαίο να μας πει.

Mercedes-benz-c-class-spy-tsiro-1000

Αυτό που κρύβει περίτεχνα το ασπρόμαυρο καμουφλάζ παραμένει ένα μυστήριο. Γνωρίζουμε ότι η Mercedes συνεχίζει να δοκιμάζει τη νέα C-Class, η οποία πιθανόν να κάνει ντεμπούτο κάποια στιγμή το επόμενο έτος ως μοντέλο του 2021.

Roush_Mustang_boi_1

Δημοπρατείται μια ειδικά προετοιμασμένη Mustang από τη γνωστή εταιρεία βελτιώσεων Roush,  που αποδίδει 710 ίππους και έχει αισθητική έμπνευση από μαχητικό αεροσκάφος του Β’ Π.Π.