1η teaser εικόνα του Mercedes EQ A Concept

1η teaser εικόνα του Mercedes EQ A Concept

Στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Mercedes-Benz σκοπεύει να μας καταπλήξει καθώς έχει αρκετές πρεμιέρες που αφορούν επιδόσεις με το εξωφρενικό Project ONE αλλά και το ηλεκτρικό μέλλον.

Οι Γερμανοί έδωσαν στη δημοσιότητα μία teaser φωτογραφία του μοντέλου που αναμένεται να αποτελέσει τη βάση της «θυγατρικής» της που θα έχει τον τίτλο EQ και θα αποτελεί τον ηλεκτρικό της στόλο. Η χρήση του «A» μαρτυρά και το μέγεθος, στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουμε με τον αντίπαλο του BMW i3
, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ράστατ στη Γερμανία και αναμένεται να μπει στην παραγωγή στις αρχές του 2019.

Στη σκοτεινή φωτογραφία είναι ξεκάθαρη η μπλε υπογραφή που μαρτυρά το… ηλεκτρικό του πράγματος, με το σήμα της μάρκας να δεσπόζει στο εμπρός μέρος. Χαρακτηριστικού σχεδιασμού είναι τα φωτιστικά σώματα ενώ η φωτισμένη υπογραφή απλώνεται σε όλο το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα. Θα πατάει στη πλατφόρμα MEA (modular electric architecture) ενώ χωρίς να έχει ακόμα επιβεβαιωθεί από τη Mercedes-Benz, το EQ A αναμένεται να παίρνει ώθηση από έναν ηλεκτροκινητήρα που θα δίνει ώθηση στους εμπρός τροχούς. Αναμένεται όμως αργότερα να δούμε και πιο ισχυρή έκδοση, με δύο ηλεκτροκινητήρες. Περισσότερα όσο πλησιάζουμε στην επίσημη πρεμιέρα. Αυτή θα είναι στις 12 Σεπτεμβρίου, στην ημέρα Τύπου στην ΙΑΑ 2017, που θα είναι ανοιχτή για το κοινό από τις 14 έως τις 24 του μήνα.

ΣΧΟΛΙΑ (38)

Ξέφυγε

Ο τζολιάς έχει ξεφύγει, καποιος να τον μαζέψει. Downsizing του λενε, για κουβαδακια-τενεκεδακια με 200 και 400 άλογα μας λεει για απόδειξη του downsizing. (Περισσότερα από ποτέ). Κάποιος να του εξηγήσει οτι και τα 400 αλογα θέλουν πολυ φαγάκι για να βγούνε στο δρόμο και σίγουρα καίνε παραπάνω απο τα 80-100 άλογα. Όσο για το αν ειναι 1.6lt η 2.2lt μόνο κάτι ελληναράδες απασχολεί λόγω μαζοχ-φορολογησης.

Ασχετος;Πολύ!

1.Το μόνο σίγουρο πάντως είναι πως τα 2λιτρα- 400άρια καίνε το 1/5 από τα αντίστοιχα 5λιτρα-400άρια!2.Τα 'κουβαδάκια' του 1,5 τόνου αφήνουν τη σκόνη τους στις μούρες των 3τονων+ μαούνων και συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα απ'αυτές στο δρόμο-είτε αυτό λέγεται αντίδραση,είτε σύγκρουση!3.Το downsizing δεν το έφτιαξαν για 'σένα Ελληνάρα,συνεπώς ενδιαφέρει και άλλους.Υ.Γ.Αν ήταν καλά τα αμερικάνικα θα τα είχαμε και στην Ευρώπη,όπως έχουν οι Αμερικάνοι τα Ευρωπαικά!Αλλά δεν τα έχουμε!Και μη μου πείς οτι μας πέφτει μακριά η Αμερική,γιατί και η Ιαπωνία δεν μας είναι και πολύ κοντινή..Κάθε άλλο!

George

Οι Ιάπωνες πάντως λατρεύουν τα αμερικάνικα. Απλώς η Ευρώπη φορολογεί κυβικά, οπότε τα περί downsizing είναι κουραφέξαλα. Οι καταναλώσεις που αναφέρεις είναι με τις αξιόπιστες γερμανικές μετρήσεις που απέχουν 1000% από την πραγματικότητα? Χαχαχα. Έχεις δει πως οδηγούν οι Αμερικάνοι? Δεν τους ενδιαφέρει να κάνουν κόντρες στα φανάρια (μη βλέπεις πολλές ταινίες), ούτε να πηγαίνουν ταξίδι 2000 χιλιόμετρα με τσίτα γκάζια. Πάω στοίχημα ότι ο Αμερικάνος με το 5λιτρο καταναλώνει λιγότερο από τον Γερμανό που πήρε το 2λιτρο με τα 400 άλογα για να έχει γκάζια και να του δίνει να καταλαβαίνει. Και μη ρωτήσεις για Έλληνα κάγκουρα γιατί θέλει δικό του βενζινάδικο για να πάει μια βόλτα ακόμη και με 1300άρι. Η οδήγηση δεν γίνεται σε συγκεκριμένες στροφές και με συγκεκριμένες ταχύτητες όπως αυτές που ευνοούν τις μετρήσεις.

@

OXI τέτοια σε 'μένα!Κατ'αρχάς οι ιάπωνες δεν έχουν ανάγκη κανέναν.Από αυτό που έγραψες φαίνεται και η ασχετοσύνη σου!Οι ιάπωνες έχουν την μεγαλύτερη γκάμα αυτοκινήτων στον κόσμο-έχουν μοντέλα για Ευρώπη,έχουν μοντέλα αποκλειστικά για Ασία, για Σαουδάραβες, για τα Αμερικανάκια και φυσικά έχουν και για την πάρτη τους και μόνο.Ούτε λατρεύουν,ούτε έχουν ανάγκη κανέναν.Οι άνθρωποι είναι υβρίδια!Αλλοι τους έχουν ανάγκη!Οσο για την 'αμερικάνικη οδήγηση',θα σου περιγράψω ένα περιστατικό που έζησα.Γνώρισα κάποτε έναν τύπο σε ένα carwash,o οποίος οδηγούσε ένα κόκκινο F-150..Το πήρε λέει γιατί είχε πάρκιγκ σκαφών και τα ιαπωνέζικα αγροτικά ήταν πολύ ντελικάτα για τη δουλειά,αλλά και γιατί ήθελε κάτι 'μουράτο'-λίγο baywatch φάση μιας και συναναστρεφόταν με κόσμο ευκατάστατο.Του λέω πόσο σου καιει;Moυ απάντησε τίμια.Καίει τ'αντερά του,αλλά δεν είναι αμάξι να το βγάλεις για ταξίδι!Στο δρόμο είναι σαν βάρκα,καμια σχέση με κρατήματα,άσε που αν τρέχεις λίγο δεν σταματάει και εύκολα αυτό το πράμα!!!Αρα και να θές ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ!Κατι τέτοιο είχα βιώσει παλιά και με ένα 'πολιτισμένο' grand cherokee ενός φίλου,ο οπόιος μετά πήρε Χ5.Καμία σχέση η X5..Kλάσεις ανώτερη.Απλά δεν συγκρίνονται.

@George

Γενικά το σχόλιό σου είναι άκυρο.Σύγκρινε τον κάγκουρα με τον κάγκουρα και τον παππού με τον παππού!Βάλε κάτω μια Α45 και σύγκρινέ την με ένα πχ mustang.'H σύγκρινε μια limo cadillac με μια 7series..Για να είναι σωστή και τίμια η σύγκριση.Οχι οτι σε συμφέρει.

George

@11:18 Δεν θα συγκρίνω κάγκουρα με κάγκουρα για να βγάλω συμπέρασμα για μια ολόκληρη χώρα. Γιατί για κάθε 1000 Έλληνες κάγκουρες αντιστοιχεί ένας Αμερικανός. Αυτά που λες μόνο οι Γερμανοί στις μετρήσεις τους τα κάνουν. Όσο για τους Ιάπωνες δεν είπα ότι έχουν ανάγκη κανέναν κι ότι δεν έχουν πάμπολλα αυτοκίνητα, αλλά ότι λατρεύουν τα αμερικάνικα σε μεγάλο βαθμό. Τι να κάνουμε?

@

Ρε βλακάκο ποια Ελλάδα και ποιός Ελληνας ρε;Είσαι ΑΣΧΕΤΟΣ!Ποιος ασχολείται με την Ελλάδα;Χαζό είσαι;Και μη μου λές για Αμερική γιατί εκεί στην καγκουριά είναι χειρότεροι και απ'τους Ιάπωνες!Τι να συγκρίνω στο Ελλάδα-Αμερική?Τα καγκουρο saxorallα και τα yaris με τα F150 και τα mustang?Χαχαχαχα!Υπάρχει μια διαφορά μερικών χιλιάδων λίτρων καυσίμου!!Και μόνο που ξεκινάει το f150,καίει περισσότερο από οποιοδήποτε προαναφερθέν αυτοκινητάκι που τρέχει με 100!!Τι να λέμε τώρα? Αυτός που θέλει καγκουράμαξο/φανάρι/κόντρα θα πάρει και το ανάλογο αμάξι,είτε είναι Αμερικάνος είτε Ευρωπαίος!Αυτόν που δεν τον ενδιαφέρει το θέμα,δεν τον ενδιαφέρει!Τέλος!Κάγκουρας με κάγκουρα, παππους με παππού.Αυτά είναι τα δεδομένα!Ξέρεις εσύ κάνα 60άρη που να ονειρεύεται GTi για κόντρες ή μήπως κανένα 20χρονο που είναι κ@υλωμένος με S class για χαλαρές βόλτες;Είσαι παν-άσχετος λέμε!

@George

Δηλ. σύμφωνα με τα λεγόμενά σου μια ολόκληρη Ελλάδα είναι κάγκουρες!Ετσι βγαίνει η αναλογία!!Πιο άσχετος πεθαίνεις!!!

George

Αλήθεια! Τι έγινε με το downsizing? Ναυάγησε?

@@@

Καθόλου δεν ναυάγησε!Η νεα Α..Αmg θα βγάζει από 2λιτρο μοτέρ παραπάνω από 400 άλογα !Επίσης τα "απλά" 2λιτρα της merc,για τα "φτηνιάρικα" μοντέλα της ακουμπάνε τα 250 άλογα,ενώ κάποιες εταιρίες(jaguar-porsche) 300αρίζουν!Επίσης όλο και περισσότεροι Ευρωπαίοι "κατεβαίνουν" σε κυβισμό-ανεβαίνουν σε ιπποδύναμη!Ηδη τα 200 άλογα είναι παιχνιδάκι για τα 1600άρια,ενώ σύντομα θα το πετυχαίνουν και τα 1400άρια!Μην μου ανησυχείς καθόλου!Αλήθεια όμως,οι Αμερικάνοι με τα 3-4-5-8λιτρα μοτέρια τους και τους ρύπους/κατανάλωση κοντά στον Υψιστο (ή και πάνω απ'αυτόν) πως διάολο καταφέρνουν να παίρνουν έγκριση και να κυκλοφορούν;

George

Workhorse W-15. Κάτι τέτοια θα αντικαταστήσουν τα Ford F-150. Για όλα υπάρχει λύση. Μην ανησυχείς λοιπόν.

@@κουκουρούκου

Οκ...Ας δείξει η τεσλα τον δρόμο πρώτα στους Αμερικάνους της,που αγοράζουν μανιωδώς τέρατα 4-5 χιλιάδων κυβικών(υπάρχουν λίστες πωλήσεων για όποιον ενδιαφέρεται),βάρους 3 τόνων με κατανάλωση 25-30λίτρα ανα 100χλμ(!!!) και όλ'αυτά για 200-250 άλογα!!! -και κάπου εδώ επιβεβαιώνεται ο φίλος iq ραδικιού,ναί,ναι ΤΡΕΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΕΜΕ-και να αφήσει ήσυχους τους άχρηστους ιαπωνο-ευρωπαίους που.... μολύνουν την ατμόσφαιρα με τα downsizing 1000-1400άρια τους!!!Ναι,ναι,ναι...εχετε δίκιο όλοι σας!Η Αμερική θα μας σώσει!κουκου ρούκου,κουκου ρούκου!!!!

George

Ξέρεις πόσα πρωτότυπα ηλεκτρικά υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Αμερική που περιμένουν να βγουν στην παραγωγή? Πολλά επίσης υπάρχουν και στην Κίνα. Δεν θα τα καταφέρουν όλα. Τα μισά αν βγουν θα πλημμυρίσει ο κόσμος. Θεωρώ δεδομένο ότι στην κατηγορία ΙΧ, το 2030 δεν θα πουλιέται κάτι άλλο από αμιγώς ηλεκτρικό ή ηλεκτροκίνητο με range extender στη χειρότερη. Μέχρι τότε θα κυκλοφορούν και πολλά λεωφορεία, van, μικρά και μεσαία φορτηγά καθώς και αρκετά πλοία ηλεκτροκίνητα. Ήδη προστέθηκε και η Σκωτία στις χώρες που θα απαγορεύσουν τις πωλήσεις συμβατικών από το 2030. Όσες χώρες βάζουν όρια αργότερα από το 2030 απλώς υποκρίνονται ότι θα τα απαγορεύσουν καθώς θα τα έχει ήδη καταργήσει η αγορά. Το 2050 τα πάντα στον πλανήτη θα κινούνται με ηλεκτρισμό που θα παράγεται από ΑΠΕ. Από εργοστάσια μέχρι αεροπλάνα.

@I know!

Μέσα σε όλα αυτά θα είναι και η γκάμα των mercedes&Bmw.Καιρός να το χωνέψετε.

Βρε βρε

Πως μεταμορφωθηκες ετσι; και αν δεν ειναι εχεις να χασεις τίποτα γερμανοτζολιαδακο;

Ρε σε ποιον νομίζεις οτι μιλάς?

Αγορίνα μου στην πραγματικότητα δεν σας νοιάζει ούτε από την renault,ούτε από τη honda,ούτε από την fiat,ούτε από την πραγματικά 20χρόνια πίσω Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία(κατά 98 τοις εκατό).Ούτε καν η ουσία του πράγματος,δλδ η προστασία του περιβάλλοντος(καλό ανέκδοτο κι αυτό,αλλά ας μην το ξεδιπλώσω εδώ)..Μόνο η Γερμανία σας έκαιγε και σας καίει.Γι'αυτό φαγωθήκατε τώρα..Μην κρύβεστε πίσω από ανώνυμα σχόλια και π@π@ρολογίες...Κάποιοι ευελπιστούσατε σε Γερμανικό λουκετάρισμα..Αυτός ήταν ο πόθος σας..Και τώρα βλέπετε οτι τελικά οι Γερμανοί δεν κοιμούνται,όπως θα σας βόλευε(αν ήταν ποτέ δυνατόν!) και δεν ξέρετε πως και από που να το πιάσετε...

Κουκουρουκου

Μίλησε ο επώνυμος. Μηπως είσαι πράκτορας; Εμας δεν μας καίει τίποτα, εσυ τσουρουφλιζεσαι. Περαστικά...

Ετσι,έτσι..

Nαι,ναι..φωνάζει από χιλιόμετρα!Τι λές τώρα;Η alfa έβγαλε ένα(1) αυτοκίνητο καλύτερο από όλα τα γερμανικά(λές και δεν υπάρχουν άλλοι συγκρήσιμοι κατασκευαστές),τόσο που άρχισε η γερμανική τρεμούρα(!),η ρενώ προμηθεύει τους Γερμανούς με κινητήρες(!),οι Γερμανοί κλέβουν τεχνολογία από τους 10 χρόνια μπροστά ιάπωνες(!),οι Γερμανοί είναι βρώμικοι(σύμφωνα με τους πεντακάθαρους,πανάγαθους και οικολόγους αμερικάνους)οι Γερμανοί δανείζονται αυτοκίνητα από τους ιάπωνες(!),οι Γερμανοί νικάνε στην F1,αλλά είναι πολύ λίγοι για να συγκριθούν με τους Ιταλούς και να θεωρηθούν πρωταθλητές και τώρα πια,σύμφωνα με τον παντογνώστη George,ήρθε ο σωτήρας σας,η tesla,που θα τους κλείσει(τους Γερμανούς εννοείτε!)Ποιός είπαμε πως τσουρουφλίζεται;

George

@13:22 Δεν ξέρω αν θα τους κλείσει, γιατί ακόμη είναι πολύ μικρή, αλλά ότι τους έχει κάνει να τρέχουν ασθμαίνοντας, είναι σίγουρο. Γιατί αν δεν τρέξουν, σε 5 χρόνια που θα είναι αρκετά μεγάλη θα τους κάνει μεγααάλη ζημιά. Άλλη τόση ζημιά θα τους κάνουν και άλλοι που ξεκινάνε τώρα και σκοπεύουν να γίνουν Tesla. Και όλοι ξεκινάνε από το ίδιο σημείο, είτε είναι ήδη παραδοσιακές βιομηχανίες είτε όχι, λόγω της διαφορετικής τεχνολογίας.

Κουκουρουκου

Καλα τα λες, μονο που οι Ιάπωνες ειναι 20 χρόνια μπροστά, οχι 10.

@

Ρε μεγάλε,αντιλαμβάνεσαι τι γράφεις;Ποιο ίδιο σημείο;Δλδ ολο το θέμα είναι ο ηλεκτροκινητήρας;Τα υπόλοιπα 99 τοις εκατό;Τα έχουν έτοιμα;Θα τα φάς τα μούτρα σου πάλι...τη βλέπω τη φάπα να 'ρχεται!Και η tesla δεν κάνει κανέναν να τρέχει..Οι νομοθεσίες τους κάνουν(και τα όποια συμφέροντα που θα καθορίσουν kαι τις τελικές αποφάσεις-σίγουρα δεν θα το κάνει η tesla αυτό)!.Και που 'σαι,την επόμενη φορά που θα πιάσεις στο στόμα σου tesla και προχώ Αμερικάνους,να μας κάνεις και μια καλή ανάλυση για το τι κάνουν οι παραδοσιακοί Αμερικάνοι:Η chrysler,η Chevrolet,η Cadillac,η GM,η Pontiac,η Buick...Αυτοί τι κάνουν;Αυτοί όλοι είναι η Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία!Οχι η Tesla!Αυτοί πουλάνε!!!Πές μας γι'αυτούς!!!Αλλά τι να μας πείς...17εκατομμύρια αυτοκίνητα..με μέσο όρο πάνω από 3000κυβικά...και πάνω από 20λίτρα κατανάλωση!Απλά γελοίο να το συζητάμε....Αυτοί σε ένα χρόνο μολύνουν όσο μια 10ετία η Ευρώπη ολόκληρη!

George

Όλα τα υπόλοιπα και μαζί και ο ηλεκτροκινητήρας θέλουν εγκαταστάσεις για να κατασκευαστούν. Είτε κάποιος τις φτιάξει από την αρχή, είτε τροποποιήσει κάποιες από τις υπάρχουσες, σχεδόν το ίδιο είναι. Μπαταρίες και ηλεκτρονικά συστήματα, όπως inverter και ρυθμιστές φόρτισης, που είναι το 70% ενός ηλεκτροκίνητου, πού ακριβώς θα φτιάχνουν? Το πιο σημαντικό όμως από όλα είναι το δίκτυο ταχυφόρτισης για το οποίο δεν λες κουβέντα και για το οποίο βρίσκονται όλοι πλην Tesla στο μηδέν. Χωρίς δίκτυο ταχυφόρτισης δεν υπάρχει ηλεκτροκίνηση μεγάλης εμβέλειας.

Επιτέλους!

Εεεεεεετσιιιιι!!!!Είπες τις μαγικές λέξεις:Δυκτιο ταχυφόρτισης...Εδώ είναι όλο το παιχνίδι...(πολιτικό-οικονομικό-επιχειρηματικό).

George

Η Nissan παρουσίασε σήμερα τα ξημερώματα (ώρα Ελλάδας) το νέο Leaf με 40 KWh μπαταρία και τον επόμενο χρόνο θα έχει και long range version μάλλον με 60 KWh μπαταρία. Έκανε ήδη πολλά βήματα από το μοντέλο του 2011 με τις 24 KWh. Και τώρα εφοδιασμένο με ProPilot και e-Pedal (single pedal driving). Και όλα αυτά στην ίδια τιμή του πρώτου μοντέλου. Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές που περιμένουν να φτάσει η τεχνολογία των μπαταριών πολύ υψηλότερα (βλέπε Toyota) για να κατασκευάσουν τα δικά τους ή που θεωρούν ότι ο κόσμος δεν είναι έτοιμος και δεν θα αποδεχθεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ή που θεωρούν ότι δεν θα δώσει κανείς τα παραπάνω χρήματα που κοστίζουν σήμερα. Μάλιστα, αναφέρουν σαν πρόβλημα τη διάρκεια ζωής των μπαταριών που είναι ήδη μεγαλύτερη από τη διάρκεια ζωής του μέσου αυτοκινήτου. Κάτι τέτοια μυαλά είχαν σε ηγέτιδες εταιρίες όπως η Nokia, η Kodak και η Blackberry και εξαφανίστηκαν από τον χάρτη εν ριπή οφθαλμού.

Μ.Μ.

Μ'αρέσει που γράφουν ειρωνίες οι alfisti(o George Aldebaran με 10 διαφορετικά ονόματα,o akis κτλ)για τις προσπάθειες των Γερμανών στα ηλεκτρικά,όταν οι φίλοι τους οι Ιταλοί ακόμα δεν κατάφεραν να βγάλουν μια καινουρια mito!Ασε που γράφουν λές και οι μόνοι που δεν έχουν ηλεκτρικό σήμερα είναι οι Γερμανοί!Λες και όλοι οι άλλοι έχουν εγκαταλείψει τα ορυκτά καύσιμα και βγάζουν μόνο ηλεκτρικά!!!!Ειδικά για τους Αμερικάνους..τι να πείς;Που ακόμα βγάζουν και αγοράζουν μετά μανίας 4-5 χιλιάδες κυβικά με 200 άλογα και 30lt/100 κατανάλωση!Τρελή τεχνολογία και ακόμα πιο τρελή νοοτροπία!Ποια Tesla;Είναι σαν να τρώς 10 πιτογυρα με 2λιτρα αναψυκτικό και μετά λές κατεβαίνω στο περίπτερο (απόσταση λιγότερη απο 30 μέτρα) για τσιγάρα να "κάψω" τις θερμίδες!Και αντι να δεις τα πιτόγυρα κοιτάς τα 60 βήματα μέχρι το περίπτερο και νοιώθεις 'υγειέστατος' και γυμνασμενος!!!Δεν υπάρχει σωτηρία!

Iq ραδικιου

Οταν γράφει κάποιος η Τεσλα και οι ασιάτες εσυ καταλαβαίνεις οτι σημαίνει Ιταλοί; Απλά οι λογικοί ειναι περισσοτεροι απο τους παραλογους. Λεγε οτι θες για τους Αμερικανούς, μια φορα ολη η σοβαρη τεχνολογια απο εκει έρχεται. Οι φιλοι σου οι Γερμανοί για να μην φαίνονται υπέρβαροι ειπαν να "πειραξουν" τη ζυγαριά. Ειναι και αυτός ενας τρόπος.

@ κουκουρουκου

Προφανως και υπάρχει σωτηρία και τον τροπο τον εδειξε η Τεσλα. Ξυπνα

Φώς φανάρι

Απο λάμπες και φωτιστικά σκίζει. Σε καμια 20ρια χρόνια μπορει να το βγάλουν τετρακίνητο.

Concepto

Ακόμη στο concept ειναι ρε παιδια; Ειναι μακέτο τούτο το προφυλακτήρο; Εχουν ρεπό σήμερα τα γερμανο-ντρολάκια η μήπως πήγαν να το παραγγείλουν; Το auto motor sport έχει λαβει γνώση ότι υπάρχουν ήδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

akis

ΣΠΡΩΞΤΕ .....ΣΠΡΩΞΤΕ.....ΓΕΡΜΑΝΟΤΣΟΛΙΑΔΕΣ......

Λευκή πετσέτα

Λευκή πετσέτα οι Γερμανοί.

Πεντοζάλη

Ζαλιστηκαν οι Γερμανοτζολιάδες...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Yaris

Δίνοντας πλέον βάρος στις βενζινοκίνητες επιλογές και την υβριδική έκδοση του best-seller Yaris, η Toyota σταμάτησε στη χώρα μας όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη, τις πωλήσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του μοντέλου.

rain

Πολλά προβλήματα δημιουργεί στους δρόμους της Αττικής η έντονη βροχόπτωση που επικρατεί την τελευταία ώρα. Δείτε τι πρέπει να προσέχετε όταν οδηγείτε στο βρεγμένο οδόστρωμα.

EuroNCAP

Η παθητική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου είναι Νο1 προτεραιότητα για τον σύγχρονο καταναλωτή και η αξιολόγηση που κάνει εδώ και δύο δεκαετίες ο ανεξάρτητος Ευρωπαϊκός Οργανισμός Δοκιμών Euro NCAP, η πιο σίγουρη πιστοποίηση των επιπέδων της. Ας δούμε πως γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία και τι άλλαξε τα τελευταία χρόνια.

Aiantas

Οχήματα με “αύρα” δακρυγόνων, χημικών και νερού με πίεση, που όταν τα βλέπουμε καταλαβαίνουμε πως κάτι δεν πάει καλά ή… μυρίζει μπαρούτι (μαζί με μυρωδιά μολότωφ και καμένων ελαστικών).

auction

Νέα δημοπρασία αυτοκινήτων για κυκλοφορία από 400 ευρώ θα εκποιήσει στις 13 Δεκεμβρίου η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) στις εγκαταστάσεις του στη Μαγουλέζα.

teli

Αναρτήθηκαν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.gsis.gr όπου οι ιδιοκτήτες οχημάτων μπορούν να τα εκτυπώσουν και στη συνέχεια να τα πληρώσουν είτε ηλεκτρονικά είτε μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής.