GP Ιταλίας: Περίπατος Mercedes στην έδρα της Ferrari!

GP Ιταλίας: Περίπατος Mercedes στην έδρα της Ferrari!

Οι Χάμιλτον, Μπότας έκαναν άνετα το 1-2 καθώς τα κόκκινα μονοθέσια δεν ήταν ανταγωνιστικά σήμερα. Τρίτος ο Φέτελ, απογοητευτικός ο Ράικονεν.

Για τους τιφόζι η έδρα της Ferrari, ο ναός της Ταχύτητας η κατακόκκινη Μόντσα είναι ο αγώνας που περιμένουν όλη τη χρονιά. Ναι οι Mercedes έχουν ξανακερδίσει εκεί, ναι η Ferrari κέρδισε τελευταία φορά στην Ιταλία το 2010 με τον Αλόνσο από τότε έχουν περάσει 8 χρόνια. Όμως η σημερινή απογοητευτική εμφάνιση των κόκκινων δε χωνεύεται με τίποτα.

Ο Χάμιλτον είχε πάρει χτες την pole υπό βροχή, διατήρησε την 1η θέση στην εκκίνηση και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Πιο πίσω ο Οκόν πέρασε το Στρολ και ο Ράικονεν το Μπότας. Οι δυο Φινλανδοί ακούμπησαν στην έξοδο του πρώτου σικέιν τις πίσω τους ρόδες. Από τότε ο Ράικονεν ξεκίνησε να διαμαρτύρεται για αστάθεια στο πίσω μέρος. Αστάθεια όχι στο φρενάρισμα αλλά στην είσοδο της στροφής. Οι μηχανικοί της Ferrari του επισήμαναν ότι δεν έβλεπαν τίποτα στα δεδομένα. Ο Φινλανδός έχασε αμέσως την 4η θέση από το Μπότας ανάμεσα στην Ασκάρι και στην Παραμπόλικα, σ' ένα σημείο που δύσκολα βλέπεις προσπέρασμα αν δεν κάνει λάθος ο προπορευόμενος στην έξοδο της Ασκάρι.



Απογοητευτικός ο Ράικονεν σήμερα...


Μετά κάθισε να τον περάσει ο Φέτελ
(σ.σ: η βασική του δουλειά στη Ferrari και ο λόγος που του ανανέωσαν το συμβόλαιο για το 2018) και του πήρε μισό αγώνα να βρεθεί μπροστά από τους Στρολ και Οκόν. Για την ακρίβεια βρέθηκε μπροστά από το Στρολ επειδή καθυστέρησαν οι μηχανικοί της Williams στα πιτ στη μοναδική αλλαγή ελαστικών για το νεαρό Καναδό. Τον Οκόν πάλεψε για αρκετή ώρα. Ο νεαρός Γάλλος ήταν αλάνθαστος έδειξε στον παγκόσμιο πρωταθλητή της Ferrari πως οδηγούν στη Μόντσα έστω και με υποδεέστερο μονοθέσιο. Εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι η Force India έχει ένα σασί με χαμηλή αεροδυναμική απόδοση που πλεονεκτεί σε πίστες όπως το Μόντρεαλ και η Μόντσα.

Ο Ράικονεν έχασε πολύ χρόνο πίσω από τον Οκόν, όμως ακόμη κι όταν τον πέρασε συνέχισε να κινείται νωθρά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ρικιάρντο με τη Red Bull που εκκινούσε από τις τελευταίες θέσεις (16ος) να φτάσει και να περάσει το Ράικονεν. Ο Αυστραλός τερμάτισε 4ος κλέβοντας την παράσταση. Εκκίνησε με την μαλακή γόμα και έβαλε στο δεύτερο και τελευταίο μέρος του αγώνα την πολύ μαλακή. Ο Φερστάπεν με την άλλη Red Bull είχε μια επαφή με το Μάσα και κλατάρισμα αυτό οριοθέτησε τον αγώνα του. Τελικά πήρε τον ένα βαθμό της 10ης θέσης.



Μεγάλη απογοήτευση για τους τιφόζι σήμερα...


Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους ανθρώπους της Mercedes
να πανηγυρίζουν έξαλλα για τη μεγάλη επιτυχία το 1-2 στην έδρα του αντιπάλου τους, της Ferrari. Ο Χάμιλτον πήρε κεφάλι στη βαθμολογία του πρωταθλήματος και πλέον προηγείται με 3 βαθμούς διαφορά έναντι του Φέτελ. Ο σημερινός αγώνας ήταν ίσως ο χειρότερος από τους 13 φετινούς για τη Ferrari. Όχι όσον αφορά στο τελικό αποτέλεσμα αλλά με βάση τη διαφορά δυναμικής σε σχέση με τη Mercedes. Από την άλλη βέβαια η Μόντσα έχει μοναδικές ρυθμίσεις για τα μονοθέσια, δε θα ξαναδούμε τέτοια διαφορά αυτό είναι σίγουρο. Μην ξεχνάτε εξάλλου ότι πριν 7 μέρες ο Φέτελ πίεσε ασφυκτικά το Χάμιλτον στο Βέλγιο ενώ ο Μπότας ήταν πίσω από Ρικιάρντο, Ράικονεν.



O Χάμιλτον πήρε κεφάλι στη βαθμολογία με 3 βαθμούς διαφορά
, με την 6η του φετινή νίκη. Ήταν η 4η νίκη του Βρετανού στη Μόντσα. Επίσης είναι η πρώτη φορά φέτος που ένας οδηγός κερδίζει σε δυο αγώνες συνεχόμενους. Ο Βρετανός ευχαρίστησε την ομάδα για την επιτυχία αυτή σήμερα. Ο Φέτελ από την πλευρά του ήταν απολογητικός: "Σήμερα οι Mercedes ήταν ταχύτερες. Όμως ξέρω ότι έχουμε ένα πολύ δυνατό μονοθέσιο και θα είμαστε πολύ δυνατοί στο φινάλε της σεζόν".

Συνολικά η σημερινή τελική κατάταξη ήταν:


Η F1 φεύγει πλέον από την Ευρώπη και απομένουν 7 αγώνες ή 175 βαθμοί να μοιραστούν. Αρχής γενομένης από το GP Σιγκαπούρης στις 17/9 έναν αγώνα όπου θεωρητικά έχει πλεονέκτημα η Ferrari λόγω κοντού μεταξονίου. Οι κόκκινοι υπολείπονται 61 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, μια κατάσταση που πού δύσκολα αναστρέφεται καθότι μένουν να μοιραστούν 301 βαθμοί σε 7 αγώνες. 

ΣΧΟΛΙΑ (43)

Αγορα μεταχειρισμενου 20αετιας

Ειμαι αναμεσα σε αλφα ρομεο 155 και μερτσεντες e-class.τι μου προτεινετε να παρω?

Μ.Γ

ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΞΥΝΕΣΕ ΣΤΗΝ ΓΚΛΙΤΣΑ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΙ.

Gt

G-eorge t-eslas εν συντομία!Gt!!!!

@Gt

Ο Gt είναι ένα new entry fruit εδώ μέσα,ο οποίος υποστηρίζει πως οι μισές mercedes που κυκλοφορούν σήμερα έχουν μοτέρ ...ΡΕΝΩ!!!Εγώ λέω ότι μέχρι το τέλος της σεζόν,θα μας λέει οτι και ο κινητήρας(μην πώ και το μονοθέσιο ολόκληρο)της merc στην φόρμουλα είναι της ρενώ!Πω πω πω....πολλές φάπες λέμε!Φαπ φαπ φαπ...Καποιοι εχουν ξεφύγει εντελώς..Το'χουν χάσει..

Ρομπεν

Εισαι ρόμπας.

@Ρομπας

Ok,οτι πείς!Αλλά η Mercedes σας γλεντάει από παντού!Αυτή είναι η νέα,σκληρή πραγματικότητα.Καιρός να προσαρμοστείς, για να μην σε κοροιδεύουν!

Oι άλλου βολτάρανε στην πίστα & o Gt φύρανε

@19:11: Από την πολύ φάπα και το κοκκίνισμα του σβέρκου του έχει φυράνει το μυαλό του Gt!

Νέο Αίμα;

Εγώ πάντως λυπήθηκα για τον Stroll και τον Ocon θα ήθελα να είχαν τερματίσει πιό ψηλά αλλά στο υπέροχο τρενάκι που είδαμε, έδειξαν υπερβολικό σεβασμό ίσως και φόβο κυρίως έναντι του Raikonnen.

πιτ

ρε παιδιά και στη Βουδαπέστη δεν είδα καμιά τρελή διαφορά. απλά στις αργές πίστες τα φερραρι θα χάνουν με 5 sec αντί 35

Vlakisti Termatisti

Δεν πειραζει ωρε παλληκαρια!Η φερραρι ειναι η νικητρια της καρδιας μας!Γιατι μας μιλαει,βγαζει συναισθημα,εχει ψυχη..χερια,ποδια,στομα,ματια χαχαχαχαχαχαχα!

nik

Μουλαρι-Αστραχαν οι Ferrari στην έδρα τους. 40 sec η διαφορά Hamilton- Fettel.

Dimi s

Mercedes παμε για το τεταρτο στη σειρα...απλα πρπονηση σημερα...

Allianz

Oι σχολιαστές καί ιδίως η "ειδική"Πόπη- η οποία όταν εχει F1 αφήνει τά πιάτα άπλυτα στό σπίτι της καί τρέχει νά ιντριγκάρει τήν Mercedes-δείχνοντας οτι ειναι σέ ισχύ τό una faccia una razza πανηγύριζαν σάν tiffosi (οι οποίοι αποδοκίμαζαν στήν απονομή ιδιαίτερα τόν Hamilton) τήν 3η θέση του Vettel.Γιά νά μήν σκούζετε ολοι εσείς οι Φερραρίστες, τήν επόμενη φορά καλό αλειμμα μέ βαζελίνη καί ξυδάκι.

Αξια

Ο σχολιαστής με τα 9 σχόλια χαίρεται για τη νικη της Μερσεντες επι της φεράρι. Έτσι νομίζει οτι αποκτάει αξια το αυτοκινητο του, αποκτάει καλυτερη αξιοπιστία και νιώθει περήφανος αν διπλα στο Αλφα 160d με καθισματα AMG σταματήσει καμια Ferrari. Καλύτερο και απο επιθεώρηση σεφερλη.

@

Mην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια!Τέτοιες φαντασιώσεις είχατε εσείς με τις 33 και τα punto.Μπαίνατε στις αντιπροσωπείες και σας μιλούσαν για dna,γονίδια,πρωτοξάδερφα και σας φούσκωναν τα μυαλά!

@

Η mercedes ποτέ δεν έκανε κάτι τέτοιο,γιατί δεν είχε ποτέ τέτοια ανάγκη.Η mercedes είναι MERCEDES!Αστέρι!Αν με πιάνεις...

Gt

Άσε ρε καημένε που θα συγκρίνεις αγωνιστικά στην F1 τη Ferrari με τη Mercedes... Όσα δε φτάνει η αλεπού... Επίσης: τα μισά Mercedes πλέον στην αγορά (όλα τα μικρά) φορούν γαλλικά μοτέρ (renault) & το νέο pickup είναι τουλ 50% ιαπωνικό (nissan). Μιλάμε για πολύ αστέρι (στη μάσκα). Γουστάρω Mercedes - εννοείται ότι είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα - αλλά αν δεν υπήρχε budget limit... τί συζητάμε τώρα... την αίγλη και την αύρα της SL AMG με αυτή της La Ferrari?!?!

Ελα αγορίνα...

Κάτι τέτοια τυπάκια γουστάρω για συζήτηση:Ετοιμος.για τις φάπες σου;Πάμε:1.5 diesel.Είναι ο ένας και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κινητήρας της renault,που χρησιμοποιεί η ΜERCEDES.Tα diesel μοτέρια της MERCEDES δεν τα έφτασε και δεν θα τα φτάσει ποτέ κανένας στο θέμα αξιοπιστίας και αντοχής!Εκατομύρια χιλιόμετρα.Ακόμα και οι αξιόπιστοι ιάπωνες τους βλέπουν με τα κυάλια.Απλά δεν είχαν μικρό diesel και προφανώς δεν ήθελαν να ασχοληθούν με το αντικείμενο.Περαστηκά και πάμε για τη δεύτερη φάπα:Το άκυρο αγροτικό της Mercedes,είναι δανεικό από τη nissan.Τόσα αυτοκίνητα έδωσε η Mercedes στη nissan-βλέπε Infinity(κομπλέ έτσι;Πάρε από κιβώτια και κλιματισμούς μέχρι ολόκληρα εσωτερικά).Ε να μην δενειστεί και η Μercedes ΕΝΑ-ΜΟΝΟ ΕΝΑ-ΜΟΝΤΕΛΟ;Πάμε τώρα για την τρίτη φάπα;Η Mercedes ποτέ δεν είχε και ποτέ δεν είπε οτι έχει hypercar.Το να συγκρίνεις την SL Amg-ένα μαζικής παραγωγής roadster με τη LaFerrari είναι ένα άκυρο σενάριο του μυαλού σου που δανερώνει την ασχετοσύνη σου.Η La Ferrari κατ'αρχήν είναι αμάξι πολύ περιορισμένης παραγωγής με εξωτικά υλικά,κάτι που δεν ισχύει για καμιά Mercedes.Κάτι τέτοιο δεν υφισταται.Είναι καθαρά δική σου επινόηση.Ακόμα και η GT,το πιο σπόρ μοντέλο της merc αυτή τη στιγμή,παίζει κατηγορία 911/488..Καμία σχέση με laferrari..Aλλά ναί στο θέμα αξιοπιστίας και ποιότητας όλες οι Merc εννοείτε ότι είναι έτη φωτός μπροστά από οποιαδήποτε ferrari!Αντε να πιείς το τσαγάκι σου τώρα και περαστηκά!

@Κατακαημένος Gt

Οσο για την αγωνιστική σύγκριση,ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΜERCEDES ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΠΟΣΕΣ ΦΑΠΕΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΟΙΡΑΣΕΙ;Σας έχει σαλέψει απ'τις πολλές φάπες!Και επειδή η ferrari είναι μια κατ'εξοχήν σπορ εταιρεία σας τσούζει που τρώτε φάπες από έναν "άσχετο"(λέμε τώρα,γιατί η πραγματικότητα είμαι άλλη,απλά μερικοί δεν το έχετε καταλάβει ακόμα.Αλλά που θα πάει...θα το καταλάβετε κάποια στιγμή!!)

@Kατακαημενος Gt

Κι εσύ ρε άσχετε..Οι μισές mercedes έχουν μοτέρ ρενώ!Αντε να ράψεις καμια φουστίτσα κοπέλα μου!Αντε να ράψεις καμια φούστα!Που θα μας πείς ότι κοτζάμ MERCEDES έχει μοτέρια της ρενώ!Της ποιάς;Της ρενώ!Που η γκάμα της τερματίζει εκεί που ξεκινά η Merceda!Α ρε ανέκδοτο!!!

Gt

Τσκ τσκ τσκ... όλο φθηνές δικαιολογίες είναι οι "φάπες" σου... 1. Γενικώς αξιοπιστία Diesel = Scania (άσε τα παραμυθάκια περί Mercedes), επίσης σε performance αυτοκίνητα πιο ειδικά για κοίτα προς Audi μεριά να δεις το φως σου (σε κάτι LeMans/Endurance καλό γλέντι έχει φάει η Merc), 2. Tα περισσότερα τεμάχια της Merc στην αγορά auto είναι Α/Β/CLA series (=Renault μοτέρ) - (also fyi @Kατακαημενος Gt04/09/201719:02), 2. Ε, εντάξει μωρέ δε θέλουμε να πολυασχοληθούμε με μικρά diesel πάρε Γάλλο, εντάξει μωρέ δε θέλουμε να πολυασχοληθούμε με αγροτικά πάρε Ιάπωνα, σε λίγο θα αγοράσουν και από VW group ή Toyota γιατί δε θα θέλουν να πολυασχοληθούν με υβριδικά και από BMW γιατί δε θα θέλουν να πολυασχοληθούν με ηλεκτρικά... πλάκα έχει η επιχειρηματολογία σου. Πρέπει να έχεις πληροφορίες απευθείας από το Board of Management. Πολύ υπεράνω ρε παιδί μου. Εντάξει ας φτιάχνουν μόνο SL & limos 3. Για το θέμα του hypercar/exotic θα συμφωνήσω. Πρέπει να κάνουν λίγο περισσότερο homework. Εννοείται ότι δεν ενδιαφέρει τους πελάτες της Ferrari η αξιοπιστία σε τόσο μεγάλο βαθμό (δεν είναι ούτε... ταξιτζήδες, ούτε φορτηγατζήδες). άσε που αρκετοί δεν έχουν μόνο 1 Ferrari - ούτε 1 hypercar/exotic γενικά. Δεν αγοράζουν Ferrari για να κάνουν εκατ. χλμ, αλλά όταν κυκλοφορούν ανασταίνουν και νεκρούς. Αυτή την αύρα δεν μπορούν να την βγάλουν οι Merc (ίσως όταν αγοράσουν τη Ferrari :P ). Για τον εξυπνόπουλο (@Κατακαημένος Gt04/09/201718:57) διάβασε λίγο: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Formula_One_records. Έχουν πολύ δρόμο για να καταξιωθούν όμως στην ιστορία της F1 ισάξια με τη Ferrari και να αποκτήσουν την αγωνιστική αίγλη που έχει το άλογο. Κατά τα άλλα όσα δε φτάνει η αλεπού... Ελπίζω όσοι γνωρίζουν κάτι από F1 πριν το 2000 να καταλαβαίνουν. Για τους υπόλοιπους...και πολύ ασχολήθηκα.

@Gt

Ντριν ντρι ντρινννννν!ΕΝΑ,ΟΝΕ,ΑΣΣΟ,1 ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ;ΜΌΝΟ ΤΟΝ 1,5 DIESEL χρησιμοποιούν!Τι δεν καταλαβαίνεις;OΛΕΣ ΟΙ Α,Β,C ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΥΤΌΝ;xaxaxaxaxaxxaxaxaaxxa!!!!!Εχει 30 μοτέρια,αυτό είναι το βασικό diesel!ΞΥΠΝΑ!!!Kαι ναι,ποτέ δεν είχε μικρό ντίζελ και δεν θα έβγαζε τώρα με τις φήμες που κυκλοφορούν!Α ρε ανέκδοτο!!!Oσο για τη Scania έχει επιβατηκά αυτοκίνητα και δεν το ξέρω;Για τη φερραρι,πάρτ'αλλιώς...Την porsche τη βγάζεις στο δρόμο και τη χέρεσαι,το ίδιο και την lambo κ τη mercedes...Αν κάνεις κάνα τέτοιο λάθος με τη φερραρι,θα καείς μαζί της.Μόνο για βιτρίνα είναι.Να τη βλέπεις απ το σαλόνι σου,αντε να πάς και σε κάνα καζίνο για φιγούρα.Οσο κρατάει ο μύθος του σπάνιου,handmade,συλλεκτικού,σου μιλάει,σου γελάει,σε φτιάχνει...καλά είναι...Αν καταρρεύσει και αυτός καληνυχτα!

Μ.Γ

ΕΧΕΙ ΤΟΝ 1,5 DIESEL ΤΙΣ RENAULT. ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η MERC ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΜΙΚΡΑ" ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ DIESEL ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΜΗΝ ΕΞΑΠΤΕΣΑΙ

@M.Γ.

Το ξέρω,αλλιώς δεν θα την επέλεγε!Το θέμα είναι πως κάποιοι Ελληνάρες κομπλεξικοί προσπαθούν να "μειώσουν" μια πανίσχυρη εταιρεία,η οποία έχει ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ μοτέρ ντίζελ και μια από τις μεγαλύτερες ποικιλίες σε μοτέρ γενικότερα,λέγοντας οτι ολόκληρη merc χρησιμοποιεί κινητήρες από αλλού!Μα είναι δυνατόν;Είναι δυνατόν;Και εμείς πρεπει να τα καταπίνουμε αμάσητα επειδή αυτοί είναι άσχετοι-λασπολόγοι-κομπλεξάρες;Δλδ ελεος!Και στην τελική ας ψάξουν να βρούν το στράβωμα των Ιταλών στην F1-και όχι μόνο γιατί ας μην κρυβόμαστε...οι 17 νέες alfa ακόμα έρχονται....-αλλού.Το να βρίζουν και να λασπολογούν δεξιά κ αριστερά είναι ανώριμο και γελοίο.Ας δουν τα χάλια τους τα μαύρα και ας κρυφτούν...Αυτό είναι το σωστό!

Μ.Γ

@Kατακαημενος Gt .ΕΧΕΙ ΤΟΝ 1,5 DIESEL ΤΙΣ RENAULT. ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η MERC ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ "ΜΙΚΡΑ" ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΟΤΕΡ DIESEL ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ. ΜΗΝ ΕΞΑΠΤΕΣΑΙ

Μ.Γ

@M.Γ.05/09/201714:23. ΕΛΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΤΣΙΤΩΣΩ ΛΙΓΟ. ΑΝ ΕΙΧΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΜΙΑ 70αρα euro ΝΑ "ΣΠΑΤΑΛΗΣΩ" ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΕ INFINITI FX37 GT.

@Μ.Γ.

Τώρα αν σου πώ πως αν εγώ είχα 100 χιλιάρικα θα πήγαινα με κλειστά ματια στο κομψοτέχνημα LC 500 θα με πιστέψεις;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

bor

Στο στόχαστρο των Κινητών Ομάδων Ελέγχου των Τελωνείων έχουν εισέλθει οι ιδιοκτήτες super cars αυτοκινήτων με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας και μάλιστα πραγματοποιούν μπαράζ ελέγχων έξω από νυχτερινά κέντρα διασκέδασης αλλά και πολυσύχναστες περιοχές όπως είναι η παραλιακή, το Κολωνάκι και η Κηφισιά.

α1

Όπως κάθε μήνα έτσι και τώρα, στα χέρια των συντακτών του CAR και του NewsAuto περνάνε αυτοκίνητα που με το δίκιο τους “κοιτάνε φοβισμένα”, εφόσον περνάνε από σκληρές δοκιμασίες και πολλά χιλιόμετρα καθημερινά για μήνες.

lpg1

Χιλιάδες είναι πλέον οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν επιλέξει να εγκαταστήσουν υγραέριο στο αυτοκίνητό τους. Για τους ήδη κατόχους και για αυτούς που βρίσκονται σε φάση αναζήτησης, δίνουμε απαντήσεις σε κάθε πιθανή απορία.

seat-tarraco

H SEAT πούλησε 415.600 αυτοκίνητα τους πρώτους εννέα μήνες τους έτους, υπερβαίνοντας τον όγκο πωλήσεων που είχε επιτευχθεί το 2000.

skoda

Η επίθεση της Skoda θα συνεχιστεί με αυτό που θα μπορούσε να γίνει το bestseller της μάρκας. Η εταιρία πρόκειται να παρουσιάσει ένα νέο μικρό SUV μέσα στους επόμενους 12 μήνες, το οποίο θα τοποθετηθεί κάτω από τα υπάρχοντα SUV Kodiaq και Karoq.

carbattery

Τους τελευταίους μήνες έχουν αυξηθεί οι καταγγελίες για κλοπές μπαταριών, σε σταθμευμένα οχήματα. Είναι η νέα μόδα των διαρρηκτών, αφού η ζήτηση για οικονομική-μεταχειρισμένη μπαταρία έχει αυξηθεί πολύ.