Στα βουνά με το νέο Mini Countryman!

Στα βουνά με το νέο Mini Countryman!

O Δεκαπενταύγουστος παραδοσιακά μας βρίσκει μακριά από τη θάλασσα σε μέρη ιδιαίτερου φυσικού κάλλους, όπως τα υψίπεδα του Μαινάλου.

Από το απόγευμα της παραμονής της γιορτής της Μεγαλόχαρης μέχρι ανήμερα το απόγευμα το ίδιο πρόγραμμα, χρόνια τώρα. Προσκύνημα στο ιερό ναό επισκοπής της Τεγέας που είναι χτισμένος πάνω σε υπολείμματα μεσαιωνικού κάστρου. Παραδοσιακά πλαισιώνεται από το μεγαλύτερο πανηγύρι στην Πελοπόννησο. Ανήμερα το πρωί του Δεκαπενταύγουστου πεζοπορία στο μονοπάτι Ε4 από το χιονοδρομικό του Μαινάλου μέχρι το ιστορικό Λεβίδι. Μια απόσταση 10km μέσα στο απίστευτης φυσικής ομορφιάς δάσος από έλατα που διέρχεται από σημεία μοναδικά όπως το οροπέδιο της Κάπελης.

Όχημά μας αυτές τις μέρες το ολοκαίνουργιο Mini Countryman, το οποίο μεγάλωσε και πλέον διαθέτει τους χώρους για να καλύψει τις ανάγκες μιας πολυμελούς οικογένειας. To νέο Mini Countryman έχει μήκος 4.3m. Το μεταξόνιό του με 2.67m είναι πάρα πολύ κοντά στο ιδανικό (σ.σ: 2650mm μεταξονίου είναι η χρυσή τομή για ουδέτερη ισορροπημένη συμπεριφορά). Με χώρο αποσκευών από 450 - 1390lt προσφέρει πολλές δυνατότητες μεταφοράς. Στην πράξη αποδεικνύεται πολύ εξυπηρετικό ότι μετακινούνται μπρος - πίσω, τα πίσω καθίσματα (σ.σ: επίσης πέφτουν 40/40/20). Έτσι μπορείς να έχει χώρο για 3 επιβάτες τραβώντας τα τέρμα πίσω, ή χώρο για περισσότερες αποσκευές τραβώντας τα μπροστά. Εξαιρετικά βολική είναι και η εταζιέρα που διαχωρίζει το χώρο αποσκευών σε κυρίως χώρο και κάτω χώρο όπου μπορείς να αποθηκεύσεις αρκετά ακόμη πράγματα.
 


Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχεί ο συναισθηματικός σχεδιασμός της Mini. Ρετρό στοιχεία, εργονομία, πρακτικότητα και κορυφαία τεχνολογία. Στο αυτοκίνητο δοκιμής μας εντυπωσιάζει το head up display, το λογότυπο Mini που προβάλλεται στο έδαφος από ειδική λυχνία η οποία βρίσκεται στο κάτω μέρος του αριστερού καθρέπτη και άλλα πολλά. Καθίσματα επενδυμένα με δέρμα σε καφέ ανοικτό χρώμα και καρό γαζιά. Εύχρηστο σύστημα πλοήγησης που μας βοήθησε να βρούμε το δρόμο για το λιμάνι της Πούντα απέναντι από την Ελαφόνησο σε μια διαδρομή παρατημένη στο έλεος του Θεού: Χωρίς πινακίδες, σήμανση, συντήρηση οδοστρώματος και άλλα πολλά προβλήματα.



Το Mini Countryman που δοκιμάζουμε είναι η έκδοση SD.
Φορά το νέο δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα της BMW απόδοσης 190PS και το κυριότερο με ροπή 41 kgm σχεδόν από το ρελαντί. Πρόκειται για ένα απίστευτα γραμμικό μοτέρ χωρίς κενά δύναμης και χωρίς ξεσπάσματα. Επίσης εντυπωσιάζει η ραφιναρισμένη λειτουργία του, μόνο από το δυνατό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές υποψιάζεσαι ότι πρόκειται για πετρελαιοκινητήρα. Να σημειωθεί εδώ ότι κατά τους ανεφοδιασμούς επιλέγουμε πετρέλαιο καλής ποιότητας με αριθμό κετανίου 55. Παραλάβαμε το Mini Countryman αρχές Αυγούστου και κινηθήκαμε μ' αυτό στην Πελοπόννησο. Μέχρι τώρα έχουμε συμπληρώσει 1500km από Αθήνα για Λεβίδι, Ελαφόνησο, Λεβίδι, Τεγέα, Ναύπλιο, Καλαμάτα.

Ο δίλιτρος πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται στην περίπτωσή μας με το 8αρι αυτόματο κιβώτιο της ZF που παραμένει κορυφαίο σε απόδοση λειτουργία. Κινηθήκαμε σε κάθε είδους δρόμο: Αυτοκινητόδρομο, εθνική οδό, επαρχιακούς δρόμους, δασικούς και βατό χωματόδρομο. Το Countryman ξεχωρίζει για την ισορροπημένη ασφαλή συμπεριφορά του. Ενδοτική άνετη ανάρτηση, ήπιες υποστροφικές αντιδράσεις στο όριο, υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού και αγχολυτική άνεση. Τα φώτα led αλλάζουν τα δεδομένα στο νυχτερινό ταξίδι καθότι φωτίζουν στα 300m και πλέον κινείσαι βλέποντας όσα και τη μέρα.



Υπάρχουν 3 χαρτογραφήσεις:
Sport, Mid, Green. Κινηθήκαμε κυρίως με Mid επιλέγοντας Sport για γρήγορα προσπεράσματα. Εδώ βρίσκεται και το δυνατό σημείο του συγκεκριμένου μοντέλου στο ταξίδι. Η ροπή του δίλιτρου πετρελαιοκινητήρα σου επιτρέπει να ολοκληρώνεις ένα προσπέρασμα πολύ γρήγορα, απολαμβάνεις το μέγιστο της ενεργητικής ασφάλειας σ' αυτό τον νευραλγικό τομέα. Στον αυτοκινητόδρομο το Countryman είναι...BMW δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από μια Χ1 ή μια 3αρα. Ταξιδεύει αθόρυβα άνετα, χωρίς να επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, ενώ η προηγμένη λειτουργία του Adaptive Cruise Control μειώνει το φόρτο εργασίας του οδηγού, στοιχείο κρίσιμο στα πολύωρα νυχτερινά ταξίδια.



Συνολικά πρόκειται για ένα ισορροπημένο οικογενειακό αυτοκίνητο
που θα καλύψει όλες τις ανάγκες και τα άγχη, με έμφαση στις συναισθηματικές. Ξεχωρίζει αισθητικά, δεν υστερεί πουθενά και για όσους δεν θέλουν να φτάσουν στα 2.0lt υπάρχουν και τρικύλινδρες έκδοσεις: 1.5lt βενζίνης 136PS, ενώ πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η αντίστοιχη πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5lt. Το Countryman SD είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που κινείται με χαρακτηριστική άνεση στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο, στο χωματόδρομο. Αν θέλετε κάτι παραπάνω υπάρχει και 4κινητη έκδοση. Προσωπικά μας άρεσε και σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να το δείτε προσεκτικά αν ψάχνετε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αν λειτουργείται δε συναισθηματικά, πιθανόν να το ερωτευτείτε, πράγμα επικίνδυνο καλοκαιριάτικα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.995 cc
Ισχύς: 190 PS/4000 rpm
Ροπή: 40.8 kgm/1.750 - 2.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 220 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,7 sec
Μικτή κατανάλωση: 7,3 lt/100 km (δοκιμής, συνεχή χρήση κλιματισμού, φορτωμένο)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 130
Βάρος: 1.540 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.299/1.822/1.557 mm
Χώρος αποσκευών: 450 -1390lt (διθέσια διαμόρφωση)
Τέλη κυκλοφορίας: 143 ευρώ
Τιμή: 41.660 ευρώ



ΣΧΟΛΙΑ (29)

Αναλαμπή!

Εκτός από τη tesla,ο George εκθίαζε και τους κινέζους για την ηλεκρική τεχνολογία τους...Και πόσο προχω είναι και πόσο πολύ μπροστά κτλ κτλ...Τελικά ΝΑΙ ΡΕ,Ο ALDEBARAN ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ!!!Α τον λούστηηηη...γι'αυτό τους εκθίαζες ε;Τώρα έκανα το κλίκ(Aldebaran-Alfa-Κίνα-Εξαγορά)Τι λές τώρα???!!!Γι'αυτό δεν πιάνεις στο στόμα σου τους Ιταλούς...Κάτι ήξερες εσύ...Γατόνι!!!τσσσσσ...

Geοrge

Προς λουστράκι(α) σαν τον από κάτω που γράφει(ουν) με το nick μου και επαναλαμβάνουν διαρκώς τα ίδια. Από 15 Αυγούστου έχω αλλάξει από George σε Geοrge το nick μου. Ποιά η διαφορά? Τώρα το γράφω με "ο" ελληνικό. Όποιος κάνει μια εύρεση κάνοντας copy το nick μου μπορεί εύκολα να ξεχωρίσει ποια έχω γράψει εγώ τις τελευταίες 3 μέρες και ποια τα λουστράκια που χρησιμοποιούν το ίδιο nick. Επειδή θα το κοπιάρουν από δω και στο εξής θα λάβω άλλα μέτρα για να τα ξεμπροστιάσω πάλι. Κι έχω χιλιάδες τρόπους.

Ελα Geοrge με το σωστό ο

Εγώ σε πιστεύω.Δεν μου απάντησες όμως...merc Β class και citroen Cactus τα 2 αμαξάκια σου,ε;Σωστά θυμάμαι;

Geοrge

Καμία σχέση με τα αυτοκίνητα που λες.

Το'χει δηλώσει πολλές φορές

Ο George κυκλοφορεί Αlfa Romeο 33 1,4 μοντέλο 1991 καταλυτικό.

George o original

Εγώ είμαι ο κανονικός ο George και είμαι έξω με πενθήμερη άδεια. Να ξέρετε μετά το 2023 δεν θα υπάρχει ούτε για δείγμα βενζινάδικο, θα κυκλοφορούν μόνο ηλεκτρικά και κυρίως Tesla. Ααα, όλοι οι άλλοι που γράφουν με το όνομα μου είναι μαϊμού George!

Είμαι μαζί σου

Εγώ εσένα πιστεύω αγόρι μου, ο άλλος είναι ο bananas!

Α ρε Πουρναράκη

Γιατί δεν ρίχνεις μια σκηνή, στο Μαίναλο, να μείνεις μόνιμα; χαχα Χρόνια Πολλά, για την ονομαστική εορτή σου...

@George

Eλα τώρα ρε 'σύ που δεν ξέρεις τίποτα για alfa romeo!Θα σε μαλώσω!Ατακτο αγόρι!Ξέχασες που έγραφες σαν Aldebaran;E;Ατιμούτσικο!Ηρθε το "προς το τέλος του '17" και επειδή δεν κυκλοφόρησαν τα 7 νέα μοντέλα που μας είχες υποσχεθεί(εσύ, όχι η alfa),άλλαξες τροπάριο,εταιρία και καύσιμα!!!Εγώ σε καταλαβαίνω...Δεν είναι κ εύκολο πράγμα να εξηγήσεις τώρα στα κοράκια εδώ μέσα,τα κινέζικα!(με πιανεις έτσι;)

Geοrge

Σου έχουν τελειώσει τα επιχειρήματα βλέπω και προσπαθείς να "την κάνεις με ελαφρά" γράφοντας πράγματα που εγώ αγνοώ και δεν με αφορούν.

Εεεεετσι...

Εκεί ήθελα να καταλήξω.Ετσι ακριβώς θα αγνοήσεις και την tesla το 2023 ή 2025!Φυσικά αν γίνει το deal και ρίξουν χρήμα οι κινέζοι στην Α.R.,να είσαι σίγουρος οτι τα όνειρά σου εν μέρη θα πραγματοποιηθούν!Ντάξ,δεν θα τα κλείσουν οι Γερμανοί(ξεκίνα να το χωνεύεις αυτό ούτως ή άλλως),αλλά θα αποκτήσουν άλλον ένα σοβαρό αντίπαλο,όπως έγινε με τη volvo.Και την ινδική jaguar.Οπόταν ασε το όνομα Aldebaran να ξεκουράζεται και όταν φτάσουμε στο 2023-24 και καταλάβεις επιτέλους οτι πάλι μας πούλαγες φούμαρα,βάλε στο stand by το "George/tesla" και πιάσε ξανά το Aldebaran/Alfa"!Αντε βρέ,Αρχηγός!

george

Αχ καλε εγω ο george(οχι γιωργος γιατι εμεις οι γκει μα αρεσουν τα αγγλικα) θα παρω τεσλα καλε ηλεκτρικο..να κανω βολτες τον μεγαλοσωμο...αρσενικο σκυλο μου...Μετα θα πηγαινω στα μπιτς μπαρ και θα πληρωνω μονο με καρτα..ειμαι ο μονος που το κανει αυτο,αισθανομαι καπως ηλιθιος απροσαρμοστος ως ασχημος μπουλης αλλα δεν πειραζει εγω ξερω οι αλλοι οχι καλε.Αχ πεδιλοκαλτσα ευρωπαικη και πικ νικ στα παρκα ονειρο.

@παπάκια Ορέστη

Τα Τεσλα δεν είναι μόνο για τους γκεί. Η μήπως οι γκει δεν αγοράζουν μερσεντές. Προσπαθείς να κάνεις αστείο προσβάλοντας αρκετό κόσμο. Και στο κάτω κάτω δεν μας νοιάζει τι είναι και τι δεν είναι ο Τζώρτζ, και ουτε και ξέρω. Το θέμα είναι οτι το Τέσλα αυτή τη στιγμή έχει ισχυρότερο status και image από τη Mercedes και μόνο ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων τα έχουν (Τζώρτζ λυπάμαι που το λέω αλλά μάλλον δεν έχεις Τέσλα, σου ευχομαι βέβαια να το αποκτήσεις)

george

Αχ καλε μην με υπερασπιζεσαι;γιατι;εμενα μαρεσει να ειμαι ετσι κοινωνικα απροσαρμοστος εξαλλου ανωμαλος ειμαι..λογικο να μου αρεσουν τα ηλεκτρικα...αλλα και τα μεγαλοσωμα...Αχ καλε

Geοrge

@14:02 Το ότι είσαι μεγάλο λουστράκι και το παίζεις άντρας το έχουμε καταλάβει όλοι.

Geοrge

Φίλε μου, εννοείται πως δεν έχω Tesla, εξάλλου δεν έχω ισχυριστεί ποτέ κάτι τέτοιο. Φυσικά και θα ήθελα να αποκτήσω αλλά μπορώ να βολευτώ και με κάποιο άλλο ηλεκτρικό όταν θα αποσύρω το ένα από τα 2 βενζινοκίνητα που έχω (3 μαζί με μια μοτοσικλέτα), όταν θα κρίνω ότι με συμφέρει καλύτερα. Πράγμα που θα συμβεί στα επόμενα 3-5 χρόνια για μένα όπως το βλέπω. Τότε θα υπάρχουν αρκετές επιλογές και με πολύ καλύτερες τιμές και αυτονομία. Ακόμη και το Nissan Leaf πρώτης γενιάς θα μου έκανε σαν δεύτερο αυτοκίνητο. Αυτονομία γύρω στα 170 χλμ. και στην Καλιφόρνια η τιμή έχει πέσει στις 20.000 δολάρια λόγω έλευσης του νέου μοντέλου σε ένα μήνα. Εκεί βέβαια, με τις φοροαπαλλαγές αλλά και τις επιδοτήσεις της πολιτείας φτάνει στον αγοραστή με μόλις 10.000. Σε 2-3 χρόνια τα μεταχειρισμένα Leaf που αγοράστηκαν τόσο φθηνά δεν θα ξεπερνάνε τις 5.000 δολάρια και θα έχουν ακόμη 5 χρόνια εγγύηση. Το καινούργιο βέβαια με τα 250 χλμ. αυτονομίας θα κοστίζει όσο κόστιζε πριν λίγο καιρό το παλιό μοντέλο. Δηλαδή 30.000 πριν τις επιδοτήσεις. Σε μερικούς μήνες θα κυκλοφορήσει και το μοντέλο με τη μεγαλύτερη μπαταρία με 350 χλμ. αυτονομίας. Αναφέρομαι περισσότερο στην Τεσλα στα σχόλιά μου γιατί τυχαίνει να είναι ο πρωτοπόρος αυτή τη στιγμή που έχει αναγκάσει όλους τους άλλους να τρέχουν πιάνοντας όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές στον ύπνο και κάνοντάς τους να τον χάσουν. Έχει γίνει σημείο αναφοράς. Η Νισάν δεν είχε μέχρι τώρα σύστημα διαχείρισης θερμότητας των μπαταριών με αποτέλεσμα να έχουν μικρότερη διάρκεια ζωής από αυτές της Τεσλα. Επίσης δεν υποστήριζε supercharging (προφανώς λόγω υπερθέρμανσης) και γι αυτό και δεν έχει και δίκτυο με ταχυφορτιστές. Πιστεύω ότι θα τα αλλάξει αυτά στο νέο μοντέλο, αλλιώς θα το αγοράζουν μόνο σαν δεύτερο αυτοκίνητο για μετακινήσεις στην πόλη ή και κοντά σε αυτήν. Όπως καταλαβαίνεις, εκτός από το ίδιο το αυτοκίνητο είναι και η υποστήριξή του που κάνει τη διαφορά.

@George

Το ένα σου αμάξι είναι ...B class και το άλλο ...Citroen Cactus!Παλιά είχες μεταξύ άλλων και fiat coupe,αλλά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων πήρες αυτά ε;Το βρήκα;

Φουστα

Μίνι οπως λεμε νταλίκα. VW οπως λεμε αυτοκίνητο του λαού. Πολυ κουραστικό και πολύ ακριβό. Οπως λεει το άρθρο καλυπτει συναισθηματικές ανάγκες (κενά).

Ερώτηση @George

Εγώ θα έπαιρνα Tesla αλλά δεν ξέρω αν στα 1850 m υψόμετρο έχει μπρίζα για να το φορτίσω.

Ηλεκτρόνια

Είσαι μεγάλη περίπτωση. Μεγάλη σπατάλη ηλεκτρονίων. Προφανως και εχει μπριζα (χωρις να ειμαι ο Τζωρτζ). Το κινητο σου πως το φορτίζεις εκει πανω; Η μηπως είναι βενζινο-κινητο;

@ ηλεκτρονια

Ειναι ειδικες οι πριζες, 'βαρεου' τυπου. Στην Αθηνα υπαρχει συνολικα μονο μια "χουφτα" σημεια οπουθα μπορουσες να να φορτησεις ενα Tesla και στην επαρχια πουθενα. Εαν αγορασεις Tesla πρεπει να εχεις γκαραζ στο σπιτι σου που να εχει μια τετοια ηλεκτρικη εγκατασταση. Οποτε: προς το παρον μπορεις να το ξεχασεις. Δεν υπαρχει και αντιπροσωπος στην Ελλαδα, και η Tesla δεν δινει αντιπροσωπειες. Οταν ειναι ετοιμη μια αγορα για Tesla, ανοιγουν δικη τους εταιρεια εκει. Η Ελλας θα αργησει.

@

Ετοιμάζει το έδαφος ο George.Το ετοίμαζε και για την alfa romeo!Το 2016,βαριά το '17, σύμφωνα με τα λεγόμενά του σαν Αldebaran, όποιος ήθελε αμάξι πολυτελείας ΜΟΝΟ ΑLFA!Οι Γερμανοί λουκέτο!Εφαγε-όπως ήταν αναμενώμενο-τα μούτρα του με τους ιταλούς και τώρα βρήκε παρηγοριά στη tesla!Πήρε σβάρνα όλα τα site μπάς και πείσει τον κόσμο ότι σε 2 χρόνια Μ.Ε.Κ τέλος.Δεν έπιασε και το έκανε 5ετία.Πάλι δεν έπιασε και το έκανε 7ετία.Στο μεταξύ οι αυτοκ/νίες συνεχίζουν να βγάζουν ακάθεκτες καινούρια σύγχρονα αυτοκίνητα.Φυσικά για τον George είναι κοροιδία γιατί σε 7 χρόνια δεν θα βρίσκεις βενζινάδικο(!),μας κοροιδεύουν λοιπόν-οι Γερμανοί κυρίως,αλλά,έστω με φειδώ και οι Γάλλοι και-με ακόμα μεγαλύτερη φειδώ οι ιάπωνες(με βαριά καρδιά)...Για τους Ιταλούς άκρα του τάφου σιωπή!Ελληνιστί μούγκα!Και επειδή τίποτα από αυτά που φαντάζεται δεν θα συμβεί πρίν το 2030-35 τουλάχιστον(κοινή λογική) τρώει τρελό τρολάρισμα!Τον χορεύουν στο ταψί όλοι!

Geοrge

@09:42 Εγώ πέρσι έγραφα ότι σε 6-7 χρόνια οι πωλήσεις των ηλεκτρικών ΙΧ (καινούργιων) θα ξεπεράσουν αυτές των συμβατικών και φέτος γράφω για το 2023 (σε 6 χρόνια), σταθερός δηλαδή. Εσύ όμως, πέρσι μας έλεγες σε 30 χρόνια και βλέπουμε... Χαχαχα. Τώρα κατέβηκαν σε 13-18 χρόνια οι εκτιμήσεις σου? Σε ένα χρόνο έκοψες στο 50% τις προβλέψεις σου. Καλά το πας, συνέχισέ το. Όσο για τα διάφορα τρολάκια (μάλλον ένα) που γράφουν με το nicname μου και απαντάνε πάλι οι ίδιοι, με άλλα ονόματα ή ανώνυμα, στα δικά τους σχόλια που υποτίθεται ότι γράφω εγώ, τους τη φυλάω. ΥΓ Δεν γνωρίζω τίποτα για αλφα ρομεο ούτε ασχολήθηκα ποτέ. ΥΓ2. Η Νισάν λέει ότι μέχρι το 2020, στη Μεγάλη Βρετανία, οι σταθμοί φόρτισης θα είναι περισσότεροι από τα βενζινάδικα. Γούγκλαρε: Electric Car Chargers to Outnumber Gas Stations in Great Britain Within 3 Years, Nissan Says. Είπες κάτι παπάκια? Δεν σ' ακούωωωω. Χαχαχα. Αλλά ποιός ασχολείται με τη Νισάν? Ο μέγας παπάκιας, ιδιοκτήτης βενζινάδικου σε κατσικοχώρι, τα ξέρει καλύτερα.

@@

Δεν καταλαβα, τμας το λες ξανα;

Μεινει

Ειχα νοικιασει προσφατα στην Μυκονο ενα καινουργιο Mini Countryman (μαλλον της προηγουμενης γενεα απο αυτο εδω). Ο κινητηρας ηχουσε σας να ειναι απο χορτοκοπτικο μηχανημα. Οι επιδοσεις ηταν τραγικες, παρνουσα μονο σε αδεια ευθεια και με δυσκολια τις γουρουνες και τα μηχανοακια μπροστα μου. Δεν γνωριζω τι προδιαγραφες εχουν τα Mini Countryman τα οποια πωλουνται στις εταιρειες ενοικιασης αυτοκινητων στην Ελλαδα, αυτο παντως που οδηγησα ηταν ενα εντελως γελοιο μηχανημα, και το εσωτερικο του ηταν μια πλαστικουρα χωρις καμια φινετσα. Μπορει να ειναι της εταιρειας BMW τα Mini, αλλα δεν εχουν καμμια σχεση.

@

Ιδια ακριβως επαθα και εγω με fiat!Οι εταιριες ενοικιασης παιρνουν οτι πιο φθηνο κυκλοφορει.Βασικες εκδοσεις.Παιζει να το πληρωνες και 50ευρω τη μερα;

@@

120 την ημερα το Mini Countryman στην Μυκονο, "φιλικη τιμη" απο την Avance για ενοικιαση δυο εβδομαδων.

@@@

Τι λές τώρα?

@@@@

Στην Μυκονο 60 την ημερα χρεωνουν για Nissan Micra η Smart Fortwo, "φιλικη τιμη". Το Mini Clubman με κινητηρα χορτοκοπτικης μηχανης το'χουν για αμαξι πολυτελειας εκει.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Citroen-C5

Η άφιξη του Citroen C5 Aircross στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται στα τέλη του έτους, ενώ το 2019, στην γκάμα του μοντέλου θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Yaris

Οι πωλήσεις λιανικής, των ιδιωτών δηλαδή αγοραστών αυτοκινήτου, σημειώνουν φέτος σημαντική άνοδο σε σχέση με την περσινή χρονιά. Δείτε ποια είναι τα πρώτα σε πωλήσεις μοντέλα ανά κατηγορία.

car_legend

Σε παγκόσμια πρώτη, το Θέμα και το CAR παρουσιάζουν: CAR LEGENDS - Γίνετε οι πρώτοι στον κόσμο που θα την αποκτήσετε, με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ- Μια συλλεκτική σειρά πολυτελών Λευκωμάτων με την ιστορία των πιο επιδραστικών εταιρειών αυτοκινήτου στον κόσμο.

2
Nissan_NAVARA_AT32__7_

Με την ειδική έκδοση Navara OFF-ROADER AT32, το δημοφιλές pickup της Nissan αποκτά ακόμα περισσότερες δυνατότητες σε εκτός δρόμου κομμάτια.