BMW 430 cabrio: Μια βόλτα στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου!

BMW 430 cabrio: Μια βόλτα στη δυτική ακτή της Πελοποννήσου!

Απαλλαγμένη από στροβιλισμούς – στρεβλώσεις, η πανέμορφη BMW 430 Cabrio επιτρέπει στους επιβάτες να απολαύσουν την επαφή με τη ελληνική καλοκαιρινή φύση.

Το ανοιχτό αυτοκίνητο ταιριάζει γάντι στους ελληνικούς δρόμους, ειδικά το καλοκαίρι από το σούρουπο ως το χάραμα, σε οποιαδήποτε διαδρομή εντός εκτός πόλης και με τη φύση να οργιάζει. Πολλές οι συζητήσεις γύρω από τα ανοιχτά αυτοκίνητα. Άλλοι στέκονται στις επιδόσεις, άλλοι στην ποιότητα κατασκευής, άλλοι στην πρακτικότητα, άλλοι στην ένταση/θαυμασμό που προκαλούν στο πέρασμά τους. Με την BMW 430 cabrio ταξιδέψαμε από Αθήνα για Ορχομενό, Λιβαδειά, Δεσφίνα, Ιτέα, Γαλαξίδι, Ναύπακτο, Πάτρα, Πύργο, Πύλο.



Όταν η μεταλλική οροφή είναι κλειστή δεν γίνεται αντιληπτή κάποια διαφορά σε σχέση
με την κλειστή 4αρα παρά μόνο λόγω βάρος (+300 kg). Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και οι στρεβλώσεις λάμπουν διά της απουσίας τους. Με το πάτημα ενός κουμπιού η οροφή ανοίγει σε λιγότερα από 20 sec και αποθηκεύεται στον χώρο αποσκευών περιορίζοντας τη χωρητικότητά του κατά 140 lt. Πρέπει να είσαι ακίνητος ή να κινείσαι με πολύ χαμηλή ταχύτητα (σ.σ: έως 10km/h) για να ανοίξει η οροφή. Έχοντας το αυτοκίνητο ανοικτό και τα παράθυρα ανεβασμένα μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με 140 km/h, χωρίς να ενοχλεί ο αέρας. Οι συζητήσεις στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνονται απρόσκοπτα.

Εντυπωσιακή είναι η ακαμψία του πλαισίου που προφανώς φιλοξενεί πιο ισχυρά κινητήρια σύνολα όπως ο τρίλιτρος κινητήρας των 431 PS της M4 cabrio. Με τη χαρτογράφηση στο Comfort περνάς πάνω από λακκούβες και ανομοιομορφίες σαν να μην υπάρχουν. Επιλέγεις Sport και η 430 cabrio, χωρίς να δείχνει το βάρος της, σε ανταμείβει με το ζύγισμά της και την ισορροπημένη της συμπεριφορά. Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σβήνουν μερικώς στο πρόγραμμα Sport+, αν τα σβήσεις τελείως αισθάνεσαι πως κάτι αλλάζει στο σετάρισμα του αυτοκινήτου για να σε προστατέψει από «αλητείες». Ακόμη και σε αυτές, όμως, δεν λέει όχι η 430. Η ουρά γράφει τροχιές εύκολα ελεγχόμενες καθώς οι αρχοντικές αντιδράσεις του μακριού μεταξονίου αγχολύουν τον οδηγό. Το κοντρόλ είναι εύκολο, βρήκαμε τη χρυσή τομή επιλέγοντας Comfort για την ανάρτηση, Off για τα ηλεκτρονικά και Manual στο αυτόματο 8άρι κιβώτιο που παρά τα χρόνια του παραμένει κορυφαίο.



Η ανανεωμένη σειρά 4 φέρει το λογισμικό τελευταίας γενιάς της BMW στο σύστημα infotainment.

Ενδεικτικό της δουλειάς που έχει γίνει μέχρι και στην παραμικρή λεπτομέρεια
είναι το ηχοσύστημα. Την ώρα που ακούς μουσική αποφασίζεις να πραγματοποιήσεις μια κλήση χρησιμοποιώντας το σύστημα ανοιχτής ακρόασης του αυτοκινήτου. Ο ήχος σβήνει με fade, όχι όταν καλείς αλλά μόλις γίνει η σύνδεση, τελειώνοντας το τηλεφώνημα το τραγούδι συνεχίζει από κει που είχε σταματήσει. Σβήνεις τη μηχανή φτάνοντας στον προορισμό σου. Η μουσική, αν αφήσεις την οροφή ανοιχτή, συνεχίζει να παίζει για λίγη ώρα, εφόσον δεν κλειδώσεις το αυτοκίνητο.

Σε δρόμο με στροφές έχεις στα χέρια σου ένα σπορ αυτοκίνητο με κορυφαία αίσθηση στο τιμόνι, άριστη κατευθυντικότητα και καθαρόαιμες αντιδράσεις υπό πίεση. Στον αυτοκινητόδρομο έχεις ένα κουπέ κλειστό αυτοκίνητο χωρίς κανένα συμβιβασμό. Ανοίγοντάς την περνάς σε μια τελείως διαφορετική διάσταση μετακίνησης πολύ πιο έντονα συναισθηματική. Αυτά σκεφτόμασταν επιστρέφοντας αργά το βράδυ από την Πύλο προς την Πάτρα σ' έναν από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της χώρας μας. Η κίνηση ήταν αραιή και οι μυρωδιές της καρπισμένης φύσης ξετρέλαιναν. Προσωπικά, η 430 cabrio μας άφησε μια αίσθηση πληρότητας σε όλους τους τομείς. Αν θες να οδηγήσεις γρήγορα, μπορείς. Αν θες μια χαλαρή βόλτα με την οροφή ανοιχτή, είναι ό,τι καλύτερο, αφού ταξιδεύεις ξεκούραστα και έχει καλαίσθητη αρμονική εμφάνιση είτε κλειστή είτε ανοιχτή. Η κατανάλωση, αν προσέξεις, μένει κάτω από τα 9lt παρά το βάρος του αυτοκινήτου και τον πανίσχυρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα των 252PS. Μέχρι και η τιμή της είναι καλή για όσα προσφέρει. Αν μπορείτε, αξίζει σίγουρα τον κόπο!



ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.998 cc
Ισχύς: 252 PS/5.200 rpm
Ροπή: 35,7 kgm/1.450-4.800 rpm
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: 8άρι αυτόματο
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,4 sec
Μικτή κατανάλωση: 8,7 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 (gr/km): 154
Βάρος: 1.785 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.638/1.825/1.384 mm
Χώρος αποσκευών: 370 lt (230 lt με την οροφή ανοιχτή)
Τέλη κυκλοφορίας: 285 ευρώ
Τιμή: 61.700 ευρώ

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Αldebaran - γνήσιος

Όταν θα βγάλουμε εμείς κάμπριο (ΑR) θα σβήσουν όλα τ'άλλα.

απορώ

πως και δεν πήγες στο Μαίναλο, για τη δοκιμή ; λολ

Αντώνης

Μπράβο ρε Τάκη, με "έφτιαξες" πάλι με τη διαδρομή αλλά και το αυτοκίνητο. Σημειωτέον πως ο δρόμος προς Πάτρα, επειδή τον διένυσα πρόσφατα, είναι επικίνδυνος. Επικίνδυνες στενώσεις από δυο σε μια λωρίδα, με αλλόκοτη και παραπληροφορούσα σηματοδότηση, έλλειψη διαγράμμισης σε ορισμένα σημεία, δεν έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση νέας ασφάλτου, θέλει προσοχή στα δυο πρώτα σημεία που αναφέρω, πήγα να συγκρουστώ σε μια "στένωση". Το μόνο καλό είναι πως τα διόδια είναι μειωμένα λόγω της μη ολοκλήρωσης του έργου, επισημαίνω το ορθολογικό και το σωστό δηλαδή.

Χμμμ...

Πανίσχυρος, 2-λιτρος, υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρα των 252PS... σιγά μη σου κάψει καμιά φλάντζα, Τάκης!!!! Ακόμα και ο κουβάγκεν βγάζει 265 μουλάρια χωρίς να καίει πια 5 λίτρα λάδι/100Km (ή μήπως όχι;)...

Xm

Και της κουβαγκεν τοτε ειναι πανίσχυρος. Το εργαλειο ειναι σιγουρα καλυτερο απο τη μεταχειρισμενη μερσεντες σου.

@Χμμμμ...

Τέρμα πάνω γράφει:ΑΡΜΟΝΙΑ!Αυτό ταιριάζει γάντι σε ένα πολυτελές κάμπριο.Αν θές γκαζιές πάρε hothatch με τα ίδια ακριβώς λεφτά.Αλλά άμα είσαι καγκουρόβλαχος σου φταίνε όλα.Επίσης τα γιαπωνεζάκια που είναι?Οι αλφιστάδες?Που κρύφτηκαν πάλι?Ελάτε βγείτε απ'τις τρύπες σας.Η Ιαπωνία και η Ιταλία σε αυτή την κατηγορία έχουν κατάμαυρα μεσάνυχτα.Μην ντρέπεστε.Το ξέρουν και οι πέτρες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diesel

«Τετ α κε» των Ελλήνων καταναλωτών από το diesel στην βενζίνη ενώ υπερδιπλασιάστηκαν και οι πωλήσεις υβριδικών μοντέλων στο 11μηνο

kodiaq

Για πρώτη φορά, ένα SUV συνεχίζει την παράδοση στα μοντέλα RS, με ισχύ 240 ίππων είναι το πιο ισχυρό ντίζελ παραγωγής στην ιστορία της Skoda και τέλος κατέχει το ρεκόρ για τα επταθέσια SUV στο Nürburgring με χρόνο 9 λεπτών, 29,84 δευτερόλεπτων.

tesla_main01

Τους τελευταίους 10 μήνες που βρίσκεται στη χώρα μας η Tesla Greece, έχουν γίνει σημαντικά βήματα προόδου στις εξελίξεις της τεχνολογίας που έχει να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Η εκμετάλλευση της αιολικής αλλά και της ηλιακής ενέργειας βρίσκονται ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων για την παραγωγή ενέργειας που θα καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες και όχι μόνο.

12
suzuki

Η Suzuki Hayabusa, η 1η μοτοσυκλέτα παραγωγής που ξεπέρασε τα 300 χλμ./ώρα, θα σταματήσει να παράγεται από τους Ιάπωνες λόγω νέων προδιαγραφών. Με τις επιδόσεις και την μοναδική της εμφάνιση η Hayabusa έγινε γνωστή και σε εκείνους που δεν ασχολούνται με το “άθλημα”