Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Το Prius plug-in με μεικτή κατανάλωση 1,4 lt/100 km!
Το Prius plug-in με μεικτή κατανάλωση 1,4 lt/100 km!
Το υβριδικό της Toyota θα εμφανιστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, λίγους μήνες πριν αρχίσει η διάθεσή του στη Γηραιά Ήπειρο.
Μετά την παγκόσμια πρεμιέρα του τον περασμένο Μάρτιο στη Νέα Υόρκη, ήρθε η ώρα και για το ευρωπαϊκό κοινό να δει από κοντά το Prius Plug-In. Το υβριδικό της Toyota θα εμφανιστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού, λίγους μήνες πριν αρχίσει η διάθεσή του στη Γηραιά Ήπειρο.
Πρόκειται για την έκδοση που επιτρέπει τη φόρτιση των μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8.8 kWh σε συμβατική πρίζα. Η διαδικασία διαρκεί 5,5 ώρες, ενώ μέσω παροχής 230V ο χρόνος μειώνεται σε κάτι περισσότερο από 2 ώρες. Το υβριδικό σύστημα του Prius Plug-In αποτελείται από το γνωστό 1.8 βενζίνης, κύκλου Άτκινσον, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων παίζει το ρόλο γεννήτριας. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση είναι 1,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 μόλις 32 g/km.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να περιεργαστούν το εσωτερικό του compact SUV με τη ριζοσπαστική σχεδίαση, του C-HR. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα GA-C με το Prius, όπως επίσης το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 βενζινοκινητήρα. Διαθέσιμος θα είναι επίσης ο 1.2 turbo του Auris με 116 ίππους (5,7 lt/100 km – 128 g/km), με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο CVT. Τα C-HR με το CVT θα μπορούν να συνδυαστούν και με τετρακίνηση. Η έναρξη πωλήσεων του C-HR στην Ελλάδα έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο.
Πρόκειται για την έκδοση που επιτρέπει τη φόρτιση των μπαταριών ιόντων λιθίου χωρητικότητας 8.8 kWh σε συμβατική πρίζα. Η διαδικασία διαρκεί 5,5 ώρες, ενώ μέσω παροχής 230V ο χρόνος μειώνεται σε κάτι περισσότερο από 2 ώρες. Το υβριδικό σύστημα του Prius Plug-In αποτελείται από το γνωστό 1.8 βενζίνης, κύκλου Άτκινσον, αλλά και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας εκ των οποίων παίζει το ρόλο γεννήτριας. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση είναι 1,4 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 μόλις 32 g/km.
Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να περιεργαστούν το εσωτερικό του compact SUV με τη ριζοσπαστική σχεδίαση, του C-HR. Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα GA-C με το Prius, όπως επίσης το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 βενζινοκινητήρα. Διαθέσιμος θα είναι επίσης ο 1.2 turbo του Auris με 116 ίππους (5,7 lt/100 km – 128 g/km), με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αυτόματο CVT. Τα C-HR με το CVT θα μπορούν να συνδυαστούν και με τετρακίνηση. Η έναρξη πωλήσεων του C-HR στην Ελλάδα έχει προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα