Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς αλλά και σε όλες τις κατηγορίες των επαγγελματιών που θέλουν να λάβουν μέρος σε αξιολογήσεις μέσω ΑΣΕΠ
Το νέο Ka έφθασε στην Ευρώπη!
Το νέο Ka έφθασε στην Ευρώπη!
Έστω και με σημαντική καθυστέρηση, η Ford αποφάσισε να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά τη νέα γενιά του αυτοκινήτου πόλης.
Το προηγούμενο Ka κατασκευαζόταν από τη Fiat στην Πολωνία και δε γνώρισε την εμπορική επιτυχία που ανέμενε η μάρκα με το μπλε οβάλ σήμα. Το νέο μοντέλο ονομάζεται Ka+, πατάει στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα μικρών αυτοκινήτων της Ford και έχει μήκος σχεδόν όσο αυτό του Fiesta (3,93 m).
Το Ka+ θα αποτελεί μία επιλογή για όσους θέλουν ένα ευρύχωρο μεν, προσιτό δε αυτοκίνητο πόλης. Αποτελεί αντίπαλο του Opel Karl και με αντίστοιχη τιμή: στη Γερμανία θα κοστίζει από 9.990 ευρώ. Στα θετικά του είναι οι χώροι για πέντε επιβάτες και το πορτμπαγκάζ με όγκο 270 lt. Η εικόνα του εσωτερικού πάντως παραπέμπει στο προηγούμενο Fiesta, κάτι που έγινε προφανώς για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος.
Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά μέρη, καθώς η Ford δεν τοποθέτησε κάτω από το καπό του Ka+ τον 1.000άρη EcoBoost αλλά ένα νέο 1.2 Duratec βενζίνης. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 70 και 85 PS, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 114 g. CO2 ανά km. Θα κυκλοφορήσει και έκδοση Eco (με διαφορετική κλιμάκωση του κιβωτίου), με ελαφρώς βελτιωμένη κατανάλωση και ρύπους (4,8 lt/100 km και 110 g/km, αντίστοιχα).
Το Ka+ θα αποτελεί μία επιλογή για όσους θέλουν ένα ευρύχωρο μεν, προσιτό δε αυτοκίνητο πόλης. Αποτελεί αντίπαλο του Opel Karl και με αντίστοιχη τιμή: στη Γερμανία θα κοστίζει από 9.990 ευρώ. Στα θετικά του είναι οι χώροι για πέντε επιβάτες και το πορτμπαγκάζ με όγκο 270 lt. Η εικόνα του εσωτερικού πάντως παραπέμπει στο προηγούμενο Fiesta, κάτι που έγινε προφανώς για να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος.
Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανικά μέρη, καθώς η Ford δεν τοποθέτησε κάτω από το καπό του Ka+ τον 1.000άρη EcoBoost αλλά ένα νέο 1.2 Duratec βενζίνης. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 70 και 85 PS, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων 114 g. CO2 ανά km. Θα κυκλοφορήσει και έκδοση Eco (με διαφορετική κλιμάκωση του κιβωτίου), με ελαφρώς βελτιωμένη κατανάλωση και ρύπους (4,8 lt/100 km και 110 g/km, αντίστοιχα).
Οι επιδόσεις του Ford Ka+ δε διεκδικούν… βραβείο, καθώς τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 15,3 sec (13,3 για το αυτοκίνητο με τους 85 ίππους) και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 159 km/h (169 km/h).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα