Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Astra Sports Tourer
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Astra Sports Tourer
Παρά το βαρύ κλίμα λόγω των τρομοκρατικών επιθέσεων στις Βρυξέλλες, μπήκαμε στο αεροπλάνο με τελικό προορισμό το Πόρτο, απ’ όπου ξεκινήσαμε την περιήγησή μας στην ιβηρική χώρα με το νέο Opel Astra Sports Tourer!
Το οδηγήσαμε σε όμορφες διαδρομές, στην ευρύτερη περιοχή της κοιλάδας του Ντούρο. Όχι μόνο σε εθνικό δίκτυο αλλά και σε φιδίσιους δρόμους, σε όμορφα τοπία, με ένα μέρος της διαδρομής να απλώνεται στον περίφημο N-222, που ψηφίστηκε πέρυσι ως ο καλύτερος δρόμος στον κόσμο.
Βέβαια, έχοντας ταξιδέψει ανά την Ελλάδα, δύσκολα μπορεί να συμμεριστεί κάποιος την άποψη αυτή. Δεν παύει όμως να εντυπωσιάζει αυτή η διαδρομή από το Peso de Regua προς το Pinhao. Με τον ποταμό Ντούρο από τη μία πλευρά και τους διάσημους αμπελώνες της περιοχής από την άλλη. Συνολικά 27 χιλιόμετρα με 93 στροφές, τα οποία καλύψαμε πίσω από το τιμόνι της Sports Tourer εκδοχής του νέου και ήδη πολυβραβευμένου Astra.
H οικογενειακή εκδοχή του μοντέλου της Opel προσφέρεται στη χώρα μας σε τέσσερις εκδόσεις, με εφαλτήριο τα 20.300€ – τιμή που αφορά στον 3κύλινδρο χιλιάρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 105 ίππων, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, στο επίπεδο εξοπλισμού «Excellence».
Τα κόστη απόκτησης αλλά και όλες τις διαθέσιμες στην Ελλάδα εκδόσεις, μπορείτε να τα βρείτε πατώντας εδώ. Όλες τις επιλογές μέχρι την έκδοση που εμείς οδηγήσαμε στην Πορτογαλία και είναι αυτή με τον 1600άρη CDTI BiTurbo των 160 ίππων. Αυτός διατίθεται μόνο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να γίνει δική σας, έναντι 26.700€ στο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic.
Βέβαια, έχοντας ταξιδέψει ανά την Ελλάδα, δύσκολα μπορεί να συμμεριστεί κάποιος την άποψη αυτή. Δεν παύει όμως να εντυπωσιάζει αυτή η διαδρομή από το Peso de Regua προς το Pinhao. Με τον ποταμό Ντούρο από τη μία πλευρά και τους διάσημους αμπελώνες της περιοχής από την άλλη. Συνολικά 27 χιλιόμετρα με 93 στροφές, τα οποία καλύψαμε πίσω από το τιμόνι της Sports Tourer εκδοχής του νέου και ήδη πολυβραβευμένου Astra.
H οικογενειακή εκδοχή του μοντέλου της Opel προσφέρεται στη χώρα μας σε τέσσερις εκδόσεις, με εφαλτήριο τα 20.300€ – τιμή που αφορά στον 3κύλινδρο χιλιάρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 105 ίππων, που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, στο επίπεδο εξοπλισμού «Excellence».
Τα κόστη απόκτησης αλλά και όλες τις διαθέσιμες στην Ελλάδα εκδόσεις, μπορείτε να τα βρείτε πατώντας εδώ. Όλες τις επιλογές μέχρι την έκδοση που εμείς οδηγήσαμε στην Πορτογαλία και είναι αυτή με τον 1600άρη CDTI BiTurbo των 160 ίππων. Αυτός διατίθεται μόνο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και η συγκεκριμένη έκδοση μπορεί να γίνει δική σας, έναντι 26.700€ στο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic.
Εμφανισιακά, όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες, μέχρι τα μισά του κορμού του, το Sports Tourer διατηρεί αναλλοίωτο το σχεδιαστικό DNA της 5θυρης έκδοσης. Το διευρυμένο πίσω μέρος όπου κρύβονται τα 540 lt περιλαμβάνει κουπέ κλίση της οροφής, με μία λωρίδα χρωμίου να διέπει το πλάι του οχήματος μέχρι και την πίσω θύρα. Αυτός ο σχεδιασμός, εκτός από το να κάνει το Sports Tourer μοντέλο πιο εύπεπτο στο μάτι, εξασφαλίζει και τον ίδιο αεροδυναμικό συντελεστή με τη hatchback έκδοση.
Εσωτερικά δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, με μοναδική φυσικά εξαίρεση τους χώρους. Όχι μόνο αυτόν τον αποσκευών αλλά και εκείνους για τα κεφάλια και τα πόδια των επιβατών. Μάλιστα αυτοί θα εκτιμήσουν δεόντως τα καθίσματα, στα οποία η Opel έχει επενδύσει πολλά. Πρόκειται για ανατομικά και θερμαινόμενα καθίσματα AGR, τα οποία αφορούν το 10% του συνολικού κόστους παραγωγής όλου του αυτοκινήτου.
Όπως ενδεχομένως έχετε αντιληφθεί από τις τελευταίες διαφημιστικές καμπάνιες της γερμανικής μάρκας, το οπλοστάσιό της έναντι του σκληρού ανταγωνισμού περιλαμβάνει εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Κι αυτό δεν αλλάζει στη wagon εκδοχή.
Όσο για τον κινητήρα που οδηγήσαμε, τα 160 άλογά του κινούν σβέλτα το μεγάλο αμάξωμα, με αρωγό και τη δίαιτα που έχει υποστεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και ανάλογα την έκδοση, κυμαίνεται στα 110-190 κιλά. Η Bi-Turbo μονάδα προσφέρει ικανοποιητική επιτάχυνση ακόμα και στις υψηλές σχέσεις, με το πάτημα του κουμπιού ‘Sport’ με το οποίο εφοδιάζονται στον στάνταρ εξοπλισμό τους όλες οι εκδόσεις που θα δούμε στη χώρα μας, να εξασφαλίζει πως προτεραιότητα δεν είναι η οικονομία αλλά η ανταπόκριση στις απαιτήσεις του οδηγού όταν αρχίζει να βυθίζει το δεξί πόδι στο γκάζι.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που γενιά με γενιά παρουσιάζεται όλο και πιο βελτιωμένο, με άριστη συμπεριφορά στους πορτογαλικούς δρόμους που αποδεικνύει πως οι αρετές της hatchback έκδοσης δεν έχουν χαθεί σε αυτή που έχει φτιαχτεί για να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες.
Περισσότερα, στο ένθετο Car & Speed στο Πρώτο Θέμα.
Εσωτερικά δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις, με μοναδική φυσικά εξαίρεση τους χώρους. Όχι μόνο αυτόν τον αποσκευών αλλά και εκείνους για τα κεφάλια και τα πόδια των επιβατών. Μάλιστα αυτοί θα εκτιμήσουν δεόντως τα καθίσματα, στα οποία η Opel έχει επενδύσει πολλά. Πρόκειται για ανατομικά και θερμαινόμενα καθίσματα AGR, τα οποία αφορούν το 10% του συνολικού κόστους παραγωγής όλου του αυτοκινήτου.
Όπως ενδεχομένως έχετε αντιληφθεί από τις τελευταίες διαφημιστικές καμπάνιες της γερμανικής μάρκας, το οπλοστάσιό της έναντι του σκληρού ανταγωνισμού περιλαμβάνει εξοπλισμό που συνήθως συναντάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Κι αυτό δεν αλλάζει στη wagon εκδοχή.
Όσο για τον κινητήρα που οδηγήσαμε, τα 160 άλογά του κινούν σβέλτα το μεγάλο αμάξωμα, με αρωγό και τη δίαιτα που έχει υποστεί σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και ανάλογα την έκδοση, κυμαίνεται στα 110-190 κιλά. Η Bi-Turbo μονάδα προσφέρει ικανοποιητική επιτάχυνση ακόμα και στις υψηλές σχέσεις, με το πάτημα του κουμπιού ‘Sport’ με το οποίο εφοδιάζονται στον στάνταρ εξοπλισμό τους όλες οι εκδόσεις που θα δούμε στη χώρα μας, να εξασφαλίζει πως προτεραιότητα δεν είναι η οικονομία αλλά η ανταπόκριση στις απαιτήσεις του οδηγού όταν αρχίζει να βυθίζει το δεξί πόδι στο γκάζι.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που γενιά με γενιά παρουσιάζεται όλο και πιο βελτιωμένο, με άριστη συμπεριφορά στους πορτογαλικούς δρόμους που αποδεικνύει πως οι αρετές της hatchback έκδοσης δεν έχουν χαθεί σε αυτή που έχει φτιαχτεί για να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες.
Περισσότερα, στο ένθετο Car & Speed στο Πρώτο Θέμα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα