Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Toyota που αλλάζει το παιχνίδι στα compact SUV
Το Toyota που αλλάζει το παιχνίδι στα compact SUV
Η ιαπωνική μάρκα ταράζει τα νερά της κατηγορίας των SUV με το νέο C-HR, που στην έκδοση παραγωγής, δεν έχει χάσει σχεδόν τίποτα από την εντυπωσιακή εμφάνιση του πρωτότυπου.
Οι Ιάπωνες αφήνουν στην άκρη τον συντηρητισμό, έχοντας δοκιμάσει τις… ανοχές τους μέσω της Lexus. Αφού τα SUV πλέον αφορούν όλο και μεγαλύτερο κοινό κι όλο και μικρότερες ηλικίες, η τολμηρή εμφάνιση για το μοντέλο που πατάει στη πλατφόρμα GA-C (όπως και το Prius) και βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική TNGA της Toyota, ήταν μονόδρομος.
Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Εμπρός η μάσκα είναι ενοποιημένη με τα φωτιστικά σώματα, ενώ οι έντονες ακμές στον προφυλακτήρα κλέβουν την παράσταση. Οι θόλοι των τροχών είναι φουσκωμένοι, οι χειρολαβές των πίσω θυρών «κρυμμένες» ενώ στο πίσω μέρος, αίσθηση προκαλούν η αεροτομή, τα φωτιστικά σώματα που εξέχουν αλλά και ο εξίσου δυναμικός με τον εμπρός προφυλακτήρα.
Όπως και το μεγαλύτερο RAV4, το CH-R θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη ως υβριδικό αλλά και με κινητήρες βενζίνης. Η πρώτη εκδοχή αφορά εκπομπές ρύπων μόλις στα 90 gr/km και είναι φυσικά το ίδιο σύστημα που συναντάμε και στο νέο Prius. Αφορά δηλαδή κινητήρα 1.8lt και ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να ορίζεται στα 122 άλογα.
Ο κινητήρας βενζίνης θα είναι ο 1200άρης Turbo που συναντάμε στο Auris και αποδίδει 115 άλογα. Θα προσφέρεται τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με CVT κιβώτιο, με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς αλλά και τετρακίνηση.
Το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Εμπρός η μάσκα είναι ενοποιημένη με τα φωτιστικά σώματα, ενώ οι έντονες ακμές στον προφυλακτήρα κλέβουν την παράσταση. Οι θόλοι των τροχών είναι φουσκωμένοι, οι χειρολαβές των πίσω θυρών «κρυμμένες» ενώ στο πίσω μέρος, αίσθηση προκαλούν η αεροτομή, τα φωτιστικά σώματα που εξέχουν αλλά και ο εξίσου δυναμικός με τον εμπρός προφυλακτήρα.
Όπως και το μεγαλύτερο RAV4, το CH-R θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη ως υβριδικό αλλά και με κινητήρες βενζίνης. Η πρώτη εκδοχή αφορά εκπομπές ρύπων μόλις στα 90 gr/km και είναι φυσικά το ίδιο σύστημα που συναντάμε και στο νέο Prius. Αφορά δηλαδή κινητήρα 1.8lt και ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να ορίζεται στα 122 άλογα.
Ο κινητήρας βενζίνης θα είναι ο 1200άρης Turbo που συναντάμε στο Auris και αποδίδει 115 άλογα. Θα προσφέρεται τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με CVT κιβώτιο, με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς αλλά και τετρακίνηση.
Σε κάποιες αγορές θα κυκλοφορήσει και με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης (φυσικά δεν αφορά στη δική μας) όμως προς το παρόν η Toyota δεν αναφέρει τίποτα για diesel έκδοση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα