Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Audi A4
Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο Audi A4
Κάτω από το μεγάλο καπό του αυτοκινήτου υπάρχουν τρεις κινητήρες βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου. Η είδηση αναμφίβολα είναι ο 1.400άρης TFSi, με 150 PS τον οποίο και δοκιμάσαμε στους Ιταλικούς δρόμους.
Βρεθήκαμε στην Ιταλία για να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμής στο νέο Audi A4. Όμως πόσο νέο είναι το μεσαίο οικογενειακό των Γερμανών; Η αλήθεια είναι πως με την πρώτη ματιά, δε βλέπεις και πολλά… νέα δεδομένα, στο νέο Α4. Σχεδιαστικά δεν έχουν γίνει ιδιαίτερες αλλαγές, πάρα μόνο στη μάσκα που είναι πλέον πιο Α3 αλλά και στο πίσω μέρος που είναι πιο… Α3 sedan.
Όπως και να το κάνουμε, αυτή είναι η στρατηγική του συγκεκριμένου ομίλου, χρόνια τώρα, η οποία -για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους- έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι αριθμοί, με τις 12 γενεές στη συγκεκριμένη κατηγορία –από το Audi 80 του 1972- να έχουν πωληθεί 12 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Παρόλο που με την πρώτη ματιά, δε βλέπεις πολλές σχεδιαστικές αλλαγές, οι Γερμανοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Ακόμα και οι καθρέφτες έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, ενώ και η πίσω θύρα είναι σμιλεμένη για τον ίδιο σκοπό. Το αποτέλεσμα είναι ο αεροδυναμικός του συντελεστής να ορίζεται στο 0.23 Cd που είναι και ο καλύτερος στην ιστορία της μάρκας!
Το νέο Α4, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MLB Evo. Είναι ουσιαστικά η εξέλιξη της διάσημης MLB του γκρουπ, με τη διαφορά ότι είναι πιο ελαφριά. Παράλληλα με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο 110 στο sedan και 120 στο Avant. Έτσι το βάρος του είναι ενός αυτοκινήτου μικρότερης κατηγορίας, αφού ξεκινάει από τα 1.320 κιλά στην βασική έκδοση με τον 1.4 TFSI.
Κάτω από το μεγάλο καπό του αυτοκινήτου υπάρχουν τρείς κινητήρες βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου. Η είδηση αναμφίβολα είναι ο 1.400άρης TFSi, με 150 PS τον οποίο και δοκιμάσαμε στους Ιταλικούς δρόμους. Η 4κύλινδρη μονάδα με τα 25.5 kgm, με επιτάχυνση 0-100 σε 8.9sec και τελική ταχύτητα στα 210 km/h κινεί αξιοπρεπέστατα το μεγάλο αμάξωμα του Α4. Πέρα του κινητήρα, η ποιότητα κύλισης του νέο Α4 είναι εξαιρετική και σαφώς κατά πολύ ανώτερη του αυτοκινήτου που αντικαθιστά. Αθόρυβο, με αίσθηση πολυτέλειας ακόμα και στους κακοτράχαλους δρόμους που συναντήσαμε στην Βενετία.
Όπως και να το κάνουμε, αυτή είναι η στρατηγική του συγκεκριμένου ομίλου, χρόνια τώρα, η οποία -για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους- έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν οι αριθμοί, με τις 12 γενεές στη συγκεκριμένη κατηγορία –από το Audi 80 του 1972- να έχουν πωληθεί 12 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Παρόλο που με την πρώτη ματιά, δε βλέπεις πολλές σχεδιαστικές αλλαγές, οι Γερμανοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Ακόμα και οι καθρέφτες έχουν σχεδιαστεί για μέγιστη αεροδυναμική απόδοση, ενώ και η πίσω θύρα είναι σμιλεμένη για τον ίδιο σκοπό. Το αποτέλεσμα είναι ο αεροδυναμικός του συντελεστής να ορίζεται στο 0.23 Cd που είναι και ο καλύτερος στην ιστορία της μάρκας!
Το νέο Α4, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MLB Evo. Είναι ουσιαστικά η εξέλιξη της διάσημης MLB του γκρουπ, με τη διαφορά ότι είναι πιο ελαφριά. Παράλληλα με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο 110 στο sedan και 120 στο Avant. Έτσι το βάρος του είναι ενός αυτοκινήτου μικρότερης κατηγορίας, αφού ξεκινάει από τα 1.320 κιλά στην βασική έκδοση με τον 1.4 TFSI.
Κάτω από το μεγάλο καπό του αυτοκινήτου υπάρχουν τρείς κινητήρες βενζίνης και τέσσερις πετρελαίου. Η είδηση αναμφίβολα είναι ο 1.400άρης TFSi, με 150 PS τον οποίο και δοκιμάσαμε στους Ιταλικούς δρόμους. Η 4κύλινδρη μονάδα με τα 25.5 kgm, με επιτάχυνση 0-100 σε 8.9sec και τελική ταχύτητα στα 210 km/h κινεί αξιοπρεπέστατα το μεγάλο αμάξωμα του Α4. Πέρα του κινητήρα, η ποιότητα κύλισης του νέο Α4 είναι εξαιρετική και σαφώς κατά πολύ ανώτερη του αυτοκινήτου που αντικαθιστά. Αθόρυβο, με αίσθηση πολυτέλειας ακόμα και στους κακοτράχαλους δρόμους που συναντήσαμε στην Βενετία.
Στα χέρια μας είχαμε και τον -πέρα κάθε κριτικής- νέο δίλιτρο diesel TDi ο οποίος θα διατίθεται με 150 και 190 άλογα, με την ροπή στα 32.6 και 40.8 kgm αντίστοιχα. Η κατανάλωση έχει την εκπληκτική τιμή των 3.8 lt και εκπομπές ρύπων στα 99 g/km. Στη δεύτερη έκδοση, τα νούμερα διαμορφώνονται αντίστοιχα σε 7.7sec, 237 km/h, 4.1 lt και 107 g/km. Όλες οι εκδόσεις του A4 εφοδιάζονται προαιρετικά με το εξαιρετικό, νέο 7άρι S-Tronic κιβώτιο, που αντικαθιστά το Multi-Tronic που φορούσε η προηγούμενη γενιά. Μόνο η κορυφαία diesel των 3.0lt (218 και 272PS) που διαθέτει το νέο Trip-Tronic κιβώτιο των 8 σχέσεων. Το νέο Audi A4 βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.395 cc
Ισχύς: 150 PS /5000-6000 rpm
Ροπή: 25.5 kgm /1500-3500 rpm
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8.7sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.2l/100km
Εκπομπές CO2: 130 gr/km
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο/σειριακό 7 σχ.
Βάρος: 1320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4726/1842/1427 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 156 €
Τιμή: από 31.540 € (με όφελος απόσυρσης)
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.395 cc
Ισχύς: 150 PS /5000-6000 rpm
Ροπή: 25.5 kgm /1500-3500 rpm
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8.7sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.2l/100km
Εκπομπές CO2: 130 gr/km
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο/σειριακό 7 σχ.
Βάρος: 1320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4726/1842/1427 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 156 €
Τιμή: από 31.540 € (με όφελος απόσυρσης)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα