LIVE

Κορωνοϊός

LIVE από Πορτογαλία: Οδηγούμε το νέο Megane

LIVE από Πορτογαλία: Οδηγούμε το νέο Megane

Μπορεί το νέο Renault Megane να κάνει την εμφάνισή του στις αρχές του 2016 στην Ευρώπη, εμείς όμως το οδηγήσαμε στην όμορφη Λισαβόνα!

Με μεγαλύτερο μήκος κατά 64mm (4.359mm) από το προηγούμενο μοντέλο του, με χαμηλότερο ύψος κατά 25mm (1.447mm) και με τα μεγαλύτερα στην κατηγορία του μετατρόχια εμπρός και πίσω, το νέο Renault Megane έρχεται πιο ανανεωμένο από ποτέ.

Με μια πρώτη ματιά, καταλαβαίνει κανείς τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά τις διαφορές. Πιο δυναμικό, μυώδες, με ωραίες καμπύλες και εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα ξεχωρίζει από το Megane που είχαμε συνηθίσει. Εσωτερικά, έχει τοποθετηθεί κάθετα ως multimedia κέντρο ελέγχου του αυτοκινήτου μια οθόνη 8,7 ιντσών. Είναι σαν να βλέπει κανείς, ένα ολόκληρο tablet στην κεντρική κονσόλα, όπου μπορεί να χειριστεί από εκεί τα πάντα! Navigation, ρυθμίσεις, ήχο κτλ.

Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Multi-Sense ο οδηγός μπορεί να προσωποποιήσει, σύμφωνα με τις επιθυμίες του, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ένα έγχρωμο Head Up Display έχει κάνει την εμφάνισή του πίσω από το τιμόνι και παρέχει τις σημαντικότερες πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός.

Ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί και 434 λίτρα είναι διαθέσιμα για να μεταφέρουν τις αποσκευές σας, ενώ εάν “ρίξετε” τα καθίσματα 1.247 λίτρα θα χωρέσουν περισσότερα από όσα φαντάζεστε.

Θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης από 100 έως 205 ίππους και πετρελαίου από 90 έως 165 ίππους. Οδηγικά, εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της 1.6 diesel έκδοσης του Megane και της GT-Line.

 
Με τον 4κύλινδρο 1600άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που αποδίδει 205 ίππους, η έκδοση GT, συνδυάζεται με την εξελιγμένη από τη Renault Sport ανάρτηση, ώστε να προσφέρει άψογη οδική συμπεριφορά με δυναμικό κράτημα και ακρίβεια στις αντιδράσεις. Με ροπή που φτάνει τα 28,5 κιλά και το 7άρι διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι, η οδήγηση γίνεται διασκεδαστική. Άριστη πληροφόρηση από το τιμόνι, σφιχτές αναρτήσεις και ωραία κρατήματα. Για το 0-100 χρειάζεται 7,1 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 230 χλμ/ ώρα. Τα Recaro bucket καθίσματα ξεχωρίζουν και συμπληρώνουν το σπορ χαρακτήρα του αυτοκίνητου.

Από την άλλη, ο diesel 4κύλινδρος 1600άρης των 130 ίππων που επίσης οδηγήσαμε, ανταποκρίνεται περισσότερο στα ελληνικά δεδομένα. Το τιμόνι του, είναι πιο μαλακό και με καλή πληροφόρηση. Οι αναρτήσεις είναι ίσως πιο σφιχτές από όσο θα έπρεπε (κυρίως για τους ελληνικούς δρόμους), περνώντας στο εσωτερικό κάποιους κραδασμούς, όμως τα κρατήματα του είναι καλύτερα. Κινείται με ιδιαίτερη άνεση στο δρόμο και η οδήγηση γίνεται ευχάριστα. Βέβαια, με ταχύτητες άνω των 100 χιλιομέτρων ο θόρυβος στην καμπίνα είναι λίγο αυξημένος.
Συνολικά, είναι πολύ πιο εξελιγμένο από το προηγούμενό του μοντέλο και θα απασχολήσει σίγουρα τα αντίπαλα μοντέλα της κατηγορίας του.

Όσο για τις τιμές του, αυτό είναι κάτι που θα το γνωρίζουμε κοντά στον Απρίλιο του 2016, τότε που το νέο Renault Megane θα κάνει την εμφάνισή του στην Ελλάδα!


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης