LIVE

Κορωνοϊός

LIVE από Βυτίνα: Οδηγούμε τις νέες Χ1 και Σειρά 3

LIVE από Βυτίνα: Οδηγούμε τις νέες Χ1 και Σειρά 3

Δύο νέα μοντέλα καλωσόρισε η BMW στη γκάμα της και η ελληνική αντιπροσωπεία μας έδωσε την ευκαιρία να έχουμε μαζί τους την πρώτη γνωριμία.

Ταξιδέψαμε από την Αθήνα στην ορεινή Αρκαδία, με προορισμό την πανέμορφη Βυτίνα, οδηγώντας τόσο τη νέα γενιά της Χ1 όσο και την ανανεωμένη Σειρά 3. Οι σημαντικότερες αλλαγές αφορούν το compact off road μοντέλο της BMW, καθώς βασίζεται σε νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα, όπως το πολυμορφικό 2 Series Active Tourer. Η αλλαγή αυτή έχει ευεργετική επίδραση στους χώρους, καθώς παρά το ελαφρώς μικρότερο μήκος (στα 4,44 m πλέον) οι επιβάτες κάθονται πιο άνετα και μπορούν να πάρουν περισσότερες αποσκευές μαζί τους (505 lt. ο όγκος του πορτμπαγκάζ).



Πιο ψηλή (κατά 5,3 cm) και πιο φαρδιά, η νέα Χ1 δείχνει – αλλά και είναι πλέον – πιο SUV από τον προκάτοχό της. Ο οδηγός κάθεται πιο ψηλά και έχει καλύτερη ορατότητα προς τα εμπρός και το πλάι. Η off road αίσθηση τονίζεται και από τις σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα. Σημαντικά αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός της X1, στους τομείς τόσο της ασφάλειας όσο και της συνδεσιμότητας. Το Head-Up Display επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει χρήσιμες πληροφορίες στο παρμπρίζ, ενώ συστήματα όπως το ρυθμιζόμενο cruise control, το Collision Warning και το Pedestrian Warning αποτρέπουν συγκρούσεις ή περιορίζουν τις συνέπειές τους.

Στη διάθεσή μας δεν ήταν οι προσθιοκίνητες εκδόσεις αλλά η xDrive20d, με το 2λιτρο diesel που αποδίδει 190 ίππους και το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Παρά το αυξημένο ύψος, η X1 συμπεριφέρεται ως… τυπική BMW στην άσφαλτο, άριστα «ζυγισμένη» και χωρίς απότομες αντιδράσεις. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες και το τιμόνι παρέχει συνεχή και επαρκή πληροφόρηση για τη θέση των τροχών.



Αφού βρεθήκαμε στη θέση του οδηγού της τετρακίνητης Χ1 ήταν δύσκολο να μην μπούμε στον πειρασμό να πατήσουμε και χωμάτινες επιφάνειες στο όρος Μαίναλο. Η απόσταση των 18,3 cm από το έδαφος, η τετρακίνηση xDrive και η πλούσια ροπή των 40,8 kgm επιτρέπουν στο compact SUV της BMW να περνάει από νεροφαγώματα και άλλα δύσβατα σημεία χωρίς ο οδηγός της να αγχώνεται.



Λιγότερο ορατές είναι οι αλλαγές στο αμάξωμα της 3άρας, καθώς το πολυτελές μεσαίο οικογενειακό δέχτηκε ένα περιορισμένης έκτασης αισθητικό facelift. Οι σημαντικές επεμβάσεις έχουν να κάνουν με τον πλουσιότερο εξοπλισμό στη βασική έκδοση (ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, αισθητήρες φώτων και βροχής, σύνδεση bluetooth κ.α.) και τους νέους κινητήρες.

Ένας από αυτούς είναι ο τρικύλινδρος 1.5 turbo βενζίνης, απόδοσης 136 ίππων για τη βασική 318i. Μπορεί ο κυβισμός του να δείχνει μικρός για ένα αυτοκίνητο του όγκου και τους βάρους της Σειράς 3, όμως ταξιδέψαμε σβέλτα και προσπεράσαμε με ασφάλεια στον αυτοκινητόδρομο και το επαρχιακό δίκτυο. Σε αυτό συνέβαλε βέβαια και το αυτόματο κιβώτιο της BMW. Αν ζοριστεί βέβαια ο κινητήρας δύσκολα η κατανάλωση θα υποχωρήσει κάτω από τα 8 lt/100 km.



Η 3άρα ξεδιπλώνει όμως τις αρετές της, αυτές που την έκαναν σημείο αναφοράς στα premium οικογενειακά, με το 2λιτρο diesel των 190 PS. Το 4κύλινδρο σύνολο χαρίζει ταξιδιάρικο χαρακτήρα στο βαυαρικό sedan (με χαμηλότερη κατανάλωση) και όσοι μπορούν να αντέξουν την φορολογία που συνοδεύει τα 2.000 cc και επιλέξουν την 320d δεν θα το μετανιώσουν. Ο μοναδικός «αστερίσκος» από τη σύντομη κοινή πορεία με τη Σειρά 3 αφορά τον έντονο αεροδυναμικό θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες. Περισσότερα όμως θα μπορούμε να πούμε όταν μας δοθεί η ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε για μεγαλύτερο διάστημα.

Το Νοέμβριο θα προστεθεί στις επιλογές και η plug-in υβριδική 330e, με συνδυαστική ισχύ 252 ίππους και κατανάλωση σε μεικτό κύκλο μόλις 2,1 lt/100 km (49 g. CO2 ανά km).



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης