Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Η Honda λανσάρει την τρίτη γενιά του Jazz
Η Honda λανσάρει την τρίτη γενιά του Jazz
Στην Ελλάδα το περιμένουμε το φθινόπωρο με το νέο 1.3 i-VTEC βενζίνης που αποδίδει 102 ίππους.
Η αντεπίθεση της Honda στο δεύτερο μισό του 2015 περιλαμβάνει και την 3η γενιά του Jazz. Το ιαπωνικό σουπερμίνι ξεχώριζε πάντα για τους μοναδικούς χώρους στην κατηγορία, όμως πλέον μπορεί να καυχιέται και για άλλα προτερήματά του. Στην Ελλάδα το περιμένουμε το φθινόπωρο με το νέο 1.3 i-VTEC βενζίνης που αποδίδει 102 ίππους.
Η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει στο νέο αμάξωμα του ενός όγκου. Και στο Jazz τονίζεται η νέα εταιρική ταυτότητα της Honda με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να αποτελούν… συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων. Στο πλάι ξεχωρίζουμε το «νεύρο» που αρχίζει από το εμπρός φτερό και φθάνει μέχρι τα πίσω φώτα. Η μεγάλη πέμπτη πόρτα προσφέρει εξαιρετικό άνοιγμα για το χώρο αποσκετών, ο οποίος είναι κορυφαίος για την κατηγορία (354 lt).
Το Jazz έχει μεγαλώσει τόσο σε συνολικό μήκος (στα 3,99 m. πλέον) όσο και σε μεταξόνιο (2,53 m). Τα εμπρός καθίσματα απέχουν περισσότερο μεταξύ τους, ώστε οδηγός και συνοδηγός να έχουν περισσότερο χώρο. Πιο άνετα κάθονται και οι πίσω επιβάτες, με +6,5 cm «αέρα» για τα γόνατά τους. Για το βάρους 1.066 kg σουπερμίνι έχει ρυθμιστεί ειδικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι αναρτήσεις, ενώ έχει δοθεί έμφαση και στην ποιότητα κύλισης.
Μοναδικός κινητήρας κατά το λανσάρισμα του νέου Jazz είναι ο 1.3 i-VTEC, ο οποίος αποδίδει μεν 102 PS, όμως δεν εντυπωσιάζει με τη μέγιστη ροπή του (12,5 kgm). Η Honda προσφέρει δύο κιβώτια, ένα 6τάχυτο μηχανικό και – προαιρετικά – το αυτόματο CVT. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km (116 g/km) και στη δεύτερη 4,6 lt/100 km (106 g/km). Όσο για τις επιδόσεις, η Honda ανακοινώνει 0-100 σε 11,2 και 12 sec αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 190 και 183 km/h.
Η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει στο νέο αμάξωμα του ενός όγκου. Και στο Jazz τονίζεται η νέα εταιρική ταυτότητα της Honda με τα εμπρός φωτιστικά σώματα να αποτελούν… συνέχεια των φωτιστικών σωμάτων. Στο πλάι ξεχωρίζουμε το «νεύρο» που αρχίζει από το εμπρός φτερό και φθάνει μέχρι τα πίσω φώτα. Η μεγάλη πέμπτη πόρτα προσφέρει εξαιρετικό άνοιγμα για το χώρο αποσκετών, ο οποίος είναι κορυφαίος για την κατηγορία (354 lt).
Το Jazz έχει μεγαλώσει τόσο σε συνολικό μήκος (στα 3,99 m. πλέον) όσο και σε μεταξόνιο (2,53 m). Τα εμπρός καθίσματα απέχουν περισσότερο μεταξύ τους, ώστε οδηγός και συνοδηγός να έχουν περισσότερο χώρο. Πιο άνετα κάθονται και οι πίσω επιβάτες, με +6,5 cm «αέρα» για τα γόνατά τους. Για το βάρους 1.066 kg σουπερμίνι έχει ρυθμιστεί ειδικά για τα ευρωπαϊκά δεδομένα οι αναρτήσεις, ενώ έχει δοθεί έμφαση και στην ποιότητα κύλισης.
Μοναδικός κινητήρας κατά το λανσάρισμα του νέου Jazz είναι ο 1.3 i-VTEC, ο οποίος αποδίδει μεν 102 PS, όμως δεν εντυπωσιάζει με τη μέγιστη ροπή του (12,5 kgm). Η Honda προσφέρει δύο κιβώτια, ένα 6τάχυτο μηχανικό και – προαιρετικά – το αυτόματο CVT. Στην πρώτη περίπτωση η μέση κατανάλωση είναι 5 lt/100 km (116 g/km) και στη δεύτερη 4,6 lt/100 km (106 g/km). Όσο για τις επιδόσεις, η Honda ανακοινώνει 0-100 σε 11,2 και 12 sec αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται σε 190 και 183 km/h.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα