Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Golf Alltrack
Πολλά σε ένα, αλλά πόσο καλά; Αυτό είναι το ερώτημα για κάθε αυτοκίνητο που προσπαθεί να ενσωματώσει τις δυνατότητες διαφορετικών μοντέλων σε ένα «πακέτο».
Στιβαρότητα και συμπεριφορά ενός Golf, χώροι ενός station wagon, εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης ενός crossover. Μπορεί το Golf Alltrack να τα κάνει όλα καλά και να δικαιώσει τις προσδοκίες της Volkswagen;
Στα χνάρια του Passat Alltrack, η γερμανική μάρκα λανσάρει το Golf με τον ίδιο «μανδύα»: αυξημένη απόσταση από το έδαφος (στην προκειμένη περίπτωση κατά 20 mm), ποδιές μπρος-πίσω, προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος και – το κυριότερο – μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION. Οπτικά το αποτέλεσμα είναι αποδεκτό, καθώς το Golf Alltrack ξεχωρίζει χωρίς να δείχνει εξεζητημένο.
Τέσσερις είναι οι διαθέσιμοι κινητήρες, οι τρεις όμως (1.8 TSI και 2.0 TDI σε δύο εκδόσεις ισχύος) λόγω κυβισμού και τελικής τιμής δεν θα απασχολήσουν σε μεγάλο βαθμό την ελληνική αγορά. Κάπως έτσι κατέληξε στα χέρια μας το Golf Alltrack με τον 1.6 TDI των 110 ίππων και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου, το βάρος του όταν είναι φορτωμένο και τα εμπόδια που θα κληθεί να ξεπεράσει, η ισχύς είναι μικρή. Αντισταθμίζεται πάντως από την εμφάνιση υψηλής ροπής από τις χαμηλές στροφές. Στον αντίποδα όμως, δύσκολα η μέση κατανάλωση θα διατηρηθεί κάτω από τα 7 lt/100 km.
Στην άσφαλτο, το Alltrack συμπεριφέρεται ως ένα Golf Variant. Ομαλές αντιδράσεις από το σωστά ζυγισμένο πλαίσιο και ποιότητα κύλισης άνω του μέσου όρου. Η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης προσφέρει υψηλότερο επίπεδο άνεσης, ενώ οι κλίσεις στις στροφές αντιμετωπίζονται εύκολα από το κοφτερό τιμόνι και την αυτοπεποίθηση που σου προσφέρει η τετρακίνηση 4MOTION. Το Golf Alltrack δεν προορίζεται μεν για σκληρό 4×4, προσφέρει δε απροβλημάτιστη διέλευση από σημεία όπου ένα συμβατικό station wagon δεν θα σκεφτόταν καν να περάσει. Η επιλογή off road στο Driving Profile παραμετροποιεί συγκεκριμένα συστήματα, όπως το Hill Descent Control, την μεταβολή της απόκρισης του γκαζιού κατά την επιτάχυνση και το ABS.
Ο βασικός εξοπλισμός του Golf Alltrack περιλαμβάνει κλιματισμό, cruise control, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 205/55, προβολείς ομίχλης, αλουμινένια πεντάλ, δερμάτινο τιμόνι και δερμάτινες επενδύσεις στο λεβιέ ταχυτήτων, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας COMPOSITION MEDIA 2ης γενιάς με οθόνη αφής 6,5 ιντσών, λειτουργίες συνδεσιμότητας App Connect με MirrorLink.
Η τιμή του αυτοκινήτου πλησιάζει ή και ξεπερνά τα 30.000 ευρώ. Θα αναρωτηθεί λοιπόν κάποιος «γιατί λοιπόν να μην αγοράσω ένα SUV;». Δύο είναι οι λόγοι, που η βαρύτητά τους έχει να κάνει με τις ανάγκες κάθε οδηγού και της οικογένειάς του: οι χώροι και η συμπεριφορά στην άσφαλτο. Αν έχεις 2-3 παιδιά, ταξιδεύεις συχνά και σου αρέσει να «παίζεις» με τις λάσπες, τα χιόνα ή την άμμο, τότε πρέπει να εξετάσεις σοβαρά το νέο Golf Alltrack.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 110 PS/3.250-4.000 rpm
Ροπή: 25,5 kgm/1.500-3.000 rpm
Μετάδοση: Σε όλους τους τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 12,1 sec
Μεικτή κατανάλωση: 7,4 lt/100 km (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 122 g/km
Βάρος: 1.544 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.578/1.799/1.515 mm
Χώρος αποσκευών: 605 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 134,2 ευρώ
Τιμή: Από 26.820 ευρώ (με όφελος απόσυρσης)
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr