Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το Aygo σε έκδοση x-cite
Το Aygo σε έκδοση x-cite
Tο μοντέρνο αυτοκίνητο πόλης της Toyota, με το χαρακτηριστικό «Χ» στο εμπρός μέρος, διατίθεται στην Ευρώπη σε νέα έκδοση εξοπλισμού από τον προσεχή Ιούνιο.
Πρόκειται για το Aygo x-cite, σε γαλάζιο χρώμα και με αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφάλειας. Μέσα σε ένα χρόνο από το λανσάρισμά του στην Ευρώπη, το νέο Aygo μετρά περισσότερες από 70.000 πωλήσεις.
Το γαλάζιο χρώμα του αμαξώματος συνδυάζεται με στοιχεία βαμμένα σε μαύρο, όπως το «Χ» στη μάσκα που.. διαχέεται στις εμπρός κολώνες, τους εξωτερικούς καθρέπτες και την οροφή. Μαύρο είναι και το εσωτερικό μέρος του πίσω προφυλακτήρα. Γαλάζιες λεπτομέρειες εντοπίζονται και στην καμπίνα των επιβατών (στο εσωτερικό των θυρών, τα καθίσματα, τους αεραγωγούς και τα πατάκια), ενώ οι ζαντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 15 ιντσών.
Το προαιρετικό πακέτο «Toyota Safety Sense» περιλαμβάνει το σύστημα Pre-Collision, το οποίο λειτουργεί σε ταχύτητες 10-80 km/h και προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανότητα σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, τότε ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα (η ταχύτητα περιορίζεται έως 30 km/h). Παράλληλα, ο οδηγός ειδοποιείται οπτικά και ηχητικά σε περίπτωσης ακούσιας αλλαγής λωρίδας.
Ο 3κύλινδρος 1.0 VVT-i με τους 69 ίππους πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 (μέση κατανάλωση 3,8 l/100 km και εκπομπές ρύπων 88 g/km). Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες – ανάμεσά τους και η Ελλάδα – είναι η μοναδική επιλογή κινητήρα, αν και η Toyota έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τον 1.2 των Peugeot/Citroen, απόδοσης 82 ίππων (εφοδιάζει εξάλλου τα «αδελφά» 108 και C1). Πάντως στην Ελβετία, το Aygo είναι διαθέσιμο και με το συγκεκριμένο κινητήρα.
Το γαλάζιο χρώμα του αμαξώματος συνδυάζεται με στοιχεία βαμμένα σε μαύρο, όπως το «Χ» στη μάσκα που.. διαχέεται στις εμπρός κολώνες, τους εξωτερικούς καθρέπτες και την οροφή. Μαύρο είναι και το εσωτερικό μέρος του πίσω προφυλακτήρα. Γαλάζιες λεπτομέρειες εντοπίζονται και στην καμπίνα των επιβατών (στο εσωτερικό των θυρών, τα καθίσματα, τους αεραγωγούς και τα πατάκια), ενώ οι ζαντες αλουμινίου έχουν διάμετρο 15 ιντσών.
Το προαιρετικό πακέτο «Toyota Safety Sense» περιλαμβάνει το σύστημα Pre-Collision, το οποίο λειτουργεί σε ταχύτητες 10-80 km/h και προειδοποιεί τον οδηγό για πιθανότητα σύγκρουσης με προπορευόμενο όχημα. Αν ο οδηγός δεν αντιδράσει, τότε ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα (η ταχύτητα περιορίζεται έως 30 km/h). Παράλληλα, ο οδηγός ειδοποιείται οπτικά και ηχητικά σε περίπτωσης ακούσιας αλλαγής λωρίδας.
Ο 3κύλινδρος 1.0 VVT-i με τους 69 ίππους πληροί πλέον τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 (μέση κατανάλωση 3,8 l/100 km και εκπομπές ρύπων 88 g/km). Στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες – ανάμεσά τους και η Ελλάδα – είναι η μοναδική επιλογή κινητήρα, αν και η Toyota έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τον 1.2 των Peugeot/Citroen, απόδοσης 82 ίππων (εφοδιάζει εξάλλου τα «αδελφά» 108 και C1). Πάντως στην Ελβετία, το Aygo είναι διαθέσιμο και με το συγκεκριμένο κινητήρα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα