LIVE

Κορωνοϊός

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus

Το δημοφιλές οικογενειακό βελτιώνεται πραγματικά σε κάθε τομέα, προσφέροντας ευχάριστες και ασφαλείς μετακινήσεις σε κάθε περιβάλλον.

Τι χρειάζεται ένας οικογενειάρχης όταν η ανάγκη τον τραβά έξω από ένα coupe ή ένα cabrio και τον ρίχνει στο εμπρός αριστερό κάθισμα ενός κλασικού 5θυρου hatchback; Κάτι που θα του επιτρέπει να συνδυάζει την πρακτικότητα με την απόλαυση της οδήγησης. Δεν είναι εύκολο, όμως. Εδώ έρχεται όμως η Ford, που υπόσχεται πως το ανανεωμένο Focus είναι η χρυσή τομή σε αυτό τον συμβιβασμό. Ταξιδέψαμε στην Ισπανία για να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο με το νέο 1.5 EcoBoost των 182 PS.

Οι αλλαγές στο Focus είναι τόσο πολλές και σημαντικές που έχουμε μπροστά μας ουσιαστικά ένα νέο μοντέλο. Διαθέτει φρέσκια εμφάνιση με κυρίαρχο στοιχείο την τραπεζοειδή μάσκα, γνώρισμα κάθε νέου Ford, ενώ και το εσωτερικό του ανανεώθηκε, με την κονσόλα να αποσυμφορείται από τα πολλά κουμπιά. Στη δεύτερη γενιά του, το σύστημα συνδεσιμότητας SYNC περιλαμβάνει οθόνη αφής 8 ιντσών και παρέχει τη δυνατότητα ελέγχου όλων των λειτουργιών μέσω φωνητικών εντολών. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο παρκάρισμα σε κάθετες θέσεις, Active City Stop για αποφυγή συγκρούσεων με προπορευόμενα οχήματα ή πεζούς σε ταχύτητες έως 50 km/h, Cross Traffic Alert για ανίχνευση διερχόμενου οχήματος όταν το Focus βγαίνει με όπισθεν από θέση στάθμευσης κ.ά.



Η Ford χαρτογράφησε την όλο στροφές διαδρομή μέσα από τα βουνά που συνδέει τη Μάλαγα με τη Γρανάδα. Ο στόχος ξεκάθαρος: να δείξει ότι το νέο Focus είναι όχι μόνο ασφαλές, αλλά και διασκεδαστικό. Το εμπρός μέρος είναι πιο άκαμπτο, η ανάρτηση έχει νέα γεωμετρία, έχουν τοποθετηθεί πιο σφιχτά σάιλεντ μπλοκ και νέα αμορτισέρ για καλύτερη απόσβεση των ταλαντώσεων. Αποτέλεσμα; Το Focus είναι εξαιρετικά σταθερό σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης και αντιδρά ουδέτερα όσο κι αν το «φορτίσει» ο οδηγός. Οι μηχανικοί της Ford επενέβησαν και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης για περιορισμό των κραδασμών. Το τιμόνι, πάντως, δείχνει να ελαφραίνει κάποιες στιγμές, χάνοντας την απόλυτη αίσθηση του προηγούμενου Focus.

Με τη ροπή των 24,5 kgm να είναι διαθέσιμη από χαμηλά, ο 1.5 EcoBoost δένει ιδανικά με το νέο Focus, καθιστώντας το ένα από τα πιο γρήγορα και σπορ μοντέλα της mainstream μικρομεσαίας κατηγορίας. Επίσης, θα διατίθενται έκδοση με 150 PS, νέος 1.5 diesel με 95 και 120 PS (με μέση κατανάλωση 3,8 lt/100 km και χωρίς τέλη κυκλοφορίας), ο γνωστός 1.0 EcoBoost με τα 125 PS και ο 1.6 diesel. Μέσα στο 2015 θα προστεθούν ο 1.0 EcoBoost 100 PS χωρίς τέλη κυκλοφορίας και η έκδοση με τα 125 PS σε συνδυασμό με 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Tα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας στα τέλη Νοεμβρίου, με τις τιμές να ανακοινώνονται μέσα στον Οκτώβριο. 

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 
Κινητήρας: 1.499 cc (1.5 EcoBoost 182 PS)
Ισχύς: 182 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 24,5 kgm στις 1.600-5.000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρόσθιους τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 224 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 8,6 sec
Μεικτή κατανάλωση: 5,5 (εργ.)
Εκπομπές CO2: 127 gr/km
Βάρος: 1.325 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.358/1.823/1.484 mm
Χώρος αποσκευών: 363 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 139,7 ευρώ
Τιμή: - 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης