Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Φέτελ: Δε μου ταιριάζει η RB10!
Φέτελ: Δε μου ταιριάζει η RB10!
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του χρόνου θα έχει στο μονοθέσιο του, τον αριθμό 5.
Αυτός είναι ο αριθμός που επέλεξε να έχει στην καριέρα του όταν θα απολέσει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί το ΝΟ 1 ως πρωταθλητής. Μετά από ένα σερί 4 συνεχόμενων τίτλων από το 2010 έως και το 2013 ο Φέτελ περιμένει να μάθει αν θα είναι ο Χάμιλτον ή ο Ρόσμπεργκ που θα του πάρει τον άσο.
Ο ίδιος αναλύοντας το τι φταίει στάθηκε στο φετινό μονοθέσιο της Red Bull: «Κάθε φορά που πιέζω ή επιχειρώ κάτι απλά δε γίνεται. Έχω καταλήξει πως αυτό αποτελεί συνδυασμό των χαρακτηριστικών του φετινού μονοθεσίου με την κάθετη δύναμη και τα ελαστικά. Απλά δε μου δίνει αυτό που θέλω σε μια συγκεκριμένη περιοχή της στροφής. Αυτό φυσικά δεν αποτελεί δικαιολογία γιατί δουλειά μου είναι να πετυχαίνω το καλύτερο δυνατό μ’ αυτό που έχω. Έχουμε προοδεύσει πολύ, υπάρχει όμως μεγάλο περιθώριο ακόμη».
Ο Φέτελ έχει 57 βαθμούς λιγότερους από τον teammate του Ντάνιελ Ρικιάρντο , ο Αυστραλός έχει κερδίσει 3 φορές φέτος (τέσσερις νίκες έχει ο Ρόσμπεργκ και επτά ο Χάμιλτον). Το πρόβλημα του Φέτελ επικεντρώνεται στην είσοδο της στροφής και συγκεκριμένα στο σημείο αλλαγής πορείας. Ο Γερμανός τα προηγούμενα χρόνια είχε κατορθώσει προσαρμόζοντας ανάλογα το οδηγικό του στυλ να εκμεταλλευτεί την κινητική ενέργεια των καυσαερίων (blown diffuser, απαγορεύτηκε) καλύτερα απ’ όλους. Η αστάθεια στην αλλαγή πορείας προκαλεί χάσιμο χρόνου και φθορά των ελαστικών.
Ο ίδιος αναλύοντας το τι φταίει στάθηκε στο φετινό μονοθέσιο της Red Bull: «Κάθε φορά που πιέζω ή επιχειρώ κάτι απλά δε γίνεται. Έχω καταλήξει πως αυτό αποτελεί συνδυασμό των χαρακτηριστικών του φετινού μονοθεσίου με την κάθετη δύναμη και τα ελαστικά. Απλά δε μου δίνει αυτό που θέλω σε μια συγκεκριμένη περιοχή της στροφής. Αυτό φυσικά δεν αποτελεί δικαιολογία γιατί δουλειά μου είναι να πετυχαίνω το καλύτερο δυνατό μ’ αυτό που έχω. Έχουμε προοδεύσει πολύ, υπάρχει όμως μεγάλο περιθώριο ακόμη».
Ο Φέτελ έχει 57 βαθμούς λιγότερους από τον teammate του Ντάνιελ Ρικιάρντο , ο Αυστραλός έχει κερδίσει 3 φορές φέτος (τέσσερις νίκες έχει ο Ρόσμπεργκ και επτά ο Χάμιλτον). Το πρόβλημα του Φέτελ επικεντρώνεται στην είσοδο της στροφής και συγκεκριμένα στο σημείο αλλαγής πορείας. Ο Γερμανός τα προηγούμενα χρόνια είχε κατορθώσει προσαρμόζοντας ανάλογα το οδηγικό του στυλ να εκμεταλλευτεί την κινητική ενέργεια των καυσαερίων (blown diffuser, απαγορεύτηκε) καλύτερα απ’ όλους. Η αστάθεια στην αλλαγή πορείας προκαλεί χάσιμο χρόνου και φθορά των ελαστικών.
Ο Φέτελ συγκεκριμένα ανέφερε: «Πολλές φορές οδηγώ πιο αργά απ’ ότι θέλω. Όμως αυτός είναι ο τρόπος για να πάω πιο γρήγορα μ’ αυτό το μονοθέσιο. Το πόσο θα πιέσεις ή θα υπομείνεις εξαρτάται από την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι. Αυτό φέτος δεν είναι σταθερό άλλοτε έτσι, άλλοτε αλλιώς. Φυσικά σαν οδηγός θέλω να πηγαίνω πιο γρήγορα αλλά η κατάσταση είναι διαφορετική φέτος. Αν λύνονταν εύκολα το θέμα θα το είχαμε ήδη λύσει. Πάμε καλύτερα στους τελευταίους αγώνες αλλά όλα είναι στο όριο».
Ο Φέτελ έχει αλλάξει επανειλημμένα σασί φέτος ώστε να σιγουρευτεί πως δεν υπάρχει κάτι λάθος που επηρεάζει την απόδοση της RB10.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα