Mάσα: Οδήγησα σαν γιαγιά!
Mάσα: Οδήγησα σαν γιαγιά!
Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams προσπαθώντας να υλοποιήσει τη στρατηγική της ομάδας προχτές το βράδυ στη Σιγκαπούρη υποχρεώθηκε να υιοθετήσει ένα ρυθμό πολύ πιο αργό απ’ αυτό που μπορούσε.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ο Μάσα ήταν ο οδηγός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους μ’ ένα σετ μαλακής γόμας της Pirelli. Ειδικότερα ο Βραζιλιάνος εκκινούσε από την 6η θέση και κατάφερε να τερματίσει 5ος επωφελούμενος από την εγκατάλειψη του Ρόσμπεργκ. Η στρατηγική της Williams ήταν για 3 πιτ στοπ ο Μάσα εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, άλλαξε λάστιχα κρατώντας την ίδια γόμα στον 10ο γύρο και στον 22ο γύρο έβαλε τη μαλακή γόμα στο 2ο πιτ στοπ.
Ο επικεφαλής στο pit wall της Williams Ρομπ Σμέντλεϊ εξηγεί: « Όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας θεωρούσαμε πως δεν μπορούμε να τερματίσουμε μ’ αυτά τα ελαστικά. Είχαμε σχεδιάσει να βάλουμε άλλο ένα σετ μαλακής γόμας και σκεφτόμαστε να μοιράσουμε όση απόσταση θα έμενε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας σε δυο μέρη. Έμεινε όμως περισσότερο απ’ ότι περιμέναμε το αυτοκίνητο ασφαλείας -7 γύροι - αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μη φθείρουμε τα ελαστικά μας όλους αυτούς τους γύρους. Επιπλέον μειώθηκε κατά 1 γύρο η απόσταση του αγώνα γιατί τερματίσαμε στις 2 ώρες λόγω της καθυστέρησης και όχι στους 61 γύρους. Έτσι είχαμε να διανύσουμε από τον 22ο γύρο μέχρι το τέλος όχι 39 γύρους αλλά 31. Εμείς στα σχέδιά μας θέλαμε να κάνουμε 21 γύρους μ’ αυτή τη γόμα οπότε να προσπαθήσουμε να κάνουμε άλλους 10 γύρους, ήτοι 50km δεν ήταν τόσο μεγάλη υπερβολή. Ζητήσαμε από τους οδηγούς να πάνε πιο αργά καθώς ξέραμε πως αν είχαμε λίγη πρόσφυση για επιτάχυνση στην έξοδο των στροφών στο φινάλε κανείς δε θα μπορούσε να μας περάσει δεδομένης της υπεροχής μας σε τελική ταχύτητα».
Από την πλευρά του ο Μάσα συμπλήρωσε: «Δεν ήμουν καθόλου σίγουρος ότι θα άντεχαν τα ελαστικά μου ως το τέλος, μου φαίνονταν απίθανο. Άλλαξα τελείως το οδηγικό μου στυλ. Οδηγούσα σα γιαγιά, τελείως όμως σα γιαγιά. Όταν μου είπαν πως θέλουν να πάμε μέχρι το τέλος μ’ αυτά τα ελαστικά μου φάνηκε αστείο, έπρεπε να κάνω ακόμη 25 γύρους, ήταν πολλοί. Τους είπα ότι δεν το θεωρώ πιθανό αλλά προσπάθησα αλλάζοντας τελείως στυλ οδήγησης. Σίγουρα ήμουν πιο αργός απ’ ότι έπρεπε αλλά και πάλι πιο γρήγορος απ’ όλους όσοι ακολουθούσαν οπότε τελικά το πετύχαμε».
Στη Williams επιχείρησαν το ίδιο και με το Μπότας που είχε βάλει τη μαλακή γόμα στον 23ο γύρο. Ο Φινλανδός μπήκε στον τελευταίο γύρο, όντας 7ος όμως μια δραματική πτώση στην απόδοση των ελαστικών του, τον έφερε τελικά στην 11η θέση στον τερματισμό. Ο Φινλανδός απέδωσε το όλο θέμα στο πρόβλημα υποβοήθησης με το τιμόνι που αντιμετώπιζε και δεν μπορούσε να προστατέψει τα ελαστικά του όπως θα ήθελε.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα