Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Ιδού η νέα Ferrari 458 Italia!
- Ο διάδοχος της F430 οριστικά θα ονομάζεται F458 Italia και θα κάνει το ντεμπούτο του στην Φρανκφούρτη
- Η ονομασία της νέας Ferrari βασίζεται στον 4,5 lt V8 κινητήρα που είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός που υπάρχει καθώς αποδίδει 562 PS!
- Μετά την πρεμιέρα της στη γερμανική έκθεση η F458 Italia θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά από το τέλος του έτους
- Δείτε το πρώτο teaser video
Τελικά, όλες οι φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα ανατρέπονται
- Ο διάδοχος της F430 οριστικά θα ονομάζεται F458 Italia και θα κάνει το ντεμπούτο του στην Φρανκφούρτη
- Η ονομασία της νέας Ferrari βασίζεται στον 4,5 lt V8 κινητήρα που είναι ο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός που υπάρχει καθώς αποδίδει 562 PS!
- Μετά την πρεμιέρα της στη γερμανική έκθεση η F458 Italia θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά από το τέλος του έτους
- Δείτε το πρώτο teaser video
Τελικά, όλες οι φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα ανατρέπονται μιας και το νέο μοντέλο της Ferrari δεν θα ονομάζεται F450 αλλά F458 Italia και θα κάνει το ντεμπούτο του στο κοινό τον επόμενο μήνα στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ο διάδοχος της F430 έχει σχεδιαστεί από τον οίκο Pininfarina και αν μη τι άλλο δείχνει εντυπωσιακός υιοθετώντας στοιχεία από την Enzo αλλά και από το πρωτότυπο Mille Chili.
Όσον αφορά το εσωτερικό υπάρχουν ελάχιστες φωτογραφίες που δείχνουν όμως ξεκάθαρα το αγωνιστικό προφίλ της F458 με τις όποιες ομοιότητες υπάρχουν με την California. Πέρα από τον πίνακα οργάνων, που κυριαρχεί το στροφόμετρο με την ψηφιακή ένδειξη για το κιβώτιο και δεξιά υπάρχει όργανο που δείχνει το set up του αυτοκινήτου, την προσοχή στο τιμόνι τραβά το γνωστό manettino ενώ στην… αγωνιστική εργονομία του εσωτερικού συμμετείχε ο ίδιος ο Michael Schumacher.
Η ονομασία της νέας Ferrari βασίζεται στον 4,5 lt V8 κινητήρα και οι Ιταλοί έχουν να υπερηφανεύονται πως έχουν κατασκευάσει τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό που υπάρχει μιας και αποδίδει 562 PS στις 9.000 rpm! Το μοτέρ είναι τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού και αποδίδει 540 Nm ροπής στις 6.000 rpm αν και το 80% της ροπής εμφανίζεται από τις 3.250 rpm. Αυτό σημαίνει πως η F458 πιάνει τα 0-100 km/h σε 3,4 sec με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 325 km/h. Όλα αυτά συνδυάζοντας, για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, λογική κατανάλωση καυσίμου (13,7 lt/100km) και εκπομπές ρύπων (320 g/km).
Στις κορυφαίες επιδόσεις του ιταλικού supercar συμβάλλει η εκτενής χρήση αλουμινίου που συγκρατεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου στα 1.380 kg ενώ αξίζει να σημειωθεί πως στις υψηλές ταχύτητες το πίσω μέρος παράγει 140 kg κάθετου αεροδυναμικού φορτίου. Η μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς περνά μέσω κιβωτίου επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και είναι το ίδιο με το οποίο εξοπλίζεται η California. Μετά την πρεμιέρα της στη γερμανική έκθεση η F458 Italia θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά από το τέλος του έτους ενώ αναμένονται περισσότερες λεπτομέρειες το νέο εντυπωσιακό κομψοτέχνημα της Ferrari.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr