Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008
Αν και δε διαθέτει τετρακίνηση, το νέο γαλλικό crossover καλύπτει σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες ενός SUV, MPV και ενός hatchback, προσφέροντας χώρους, οδική συμπεριφορά επιβατικού, αλλά και ικανότητες για ήπια εκτός δρόμου χρήση.
Αρχικά προβληματίζεσαι, αφού το αίνιγμα σε ποια κατηγορία να εντάξεις το νέο Peugeot 3008 σε κάνει να αναρωτιέσαι για το τι στο καλό είχαν στο μυαλό τους οι Γάλλοι. Η απάντηση δίδεται μετά από λίγα χιλιόμετρα στο τιμόνι του 3008.
Αν και δε διαθέτει τετρακίνηση, το νέο γαλλικό crossover καλύπτει σε ικανοποιητικό βαθμό τις ανάγκες ενός SUV, MPV και ενός hatchback, προσφέροντας χώρους, οδική συμπεριφορά επιβατικού, αλλά και ικανότητες για ήπια εκτός δρόμου χρήση.
Αρχικά προβληματίζεσαι, αφού το αίνιγμα σε ποια κατηγορία να εντάξεις το νέο Peugeot 3008 σε κάνει να αναρωτιέσαι για το τι στο καλό είχαν στο μυαλό τους οι Γάλλοι. Η απάντηση δίδεται μετά από λίγα χιλιόμετρα στο τιμόνι του 3008.
Το νέο μοντέλο της Peugeot είναι ένα μικρομεσαίο οικογενειακό και οικονομικό crossover που θέλει και να κινηθεί σε ήπιες εκτός δρόμου διαδρομές. Είναι αναμφίβολα μία έξυπνη κίνηση των Γάλλων. Το αμάξωμά του μοιάζει με ένα hatchback, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μπορεί να μεταφέρει πέντε επιβάτες στο εσωτερικό, αλλά και να φορτώσει αποσκευές στο ιδιαίτερα ευρύχωρο πορτ-μπαγκάζ, το οποίο διαμορφώνεται σε τρία διαφορετικά επίπεδα.
Όσο αφορά τα μηχανικά μέρη, το 3008 εξοπλίζεται με ένα 1.600άρη κινητήρα, ο οποίος στην ατμοσφαιρική του μορφή αποδίδει 120 PS (κιβώτιο πέντε σχέσεων), ενώ στην υπερτροφοδοτούμενη 150 PS (κιβώτιο έξι σχέσεων). Οδηγώντας το μικρότερο σε ιπποδύναμη μοτέρ, μείναμε αρκετά ικανοποιημένοι. Ταξιδεύοντας μπορούσαμε άνετα να αναπτύξουμε υψηλή ταχύτητα και να τη διατηρήσουμε για αρκετή ώρα. Σε αυτό βοηθούσαν και οι ανύπαρκτοι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Από την άλλη, αντιληφθήκαμε μία… ευπάθεια στους έντονους πλευρικούς ανέμους, δίχως όμως να ξεπερνούν τα όρια του αποδεκτού. Το εσωτερικό είναι κατασκευασμένο από ποιοτικά και μαλακά στην αφή υλικά, ενώ και σχεδιαστικά θα έλεγε κανείς πως είναι αρκετά όμορφο.
Καλή εντύπωση αποκομίσαμε από την εργονομία, αλλά και από τη θέση οδήγησης. Στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου συμπεριλαμβάνονται ακόμη και ο προαιρετικός εξοπλισμός, ο οποίος διαθέτει head-up display (απεικόνιση πληροφοριών στο παρμπρίζ), dynamic rolling control (3ο αμορτισέρ που συνδέει τον πίσω άξονα), και σύστημα ειδοποίησης από το προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, διατίθεται το Grip, το οποίο αποτελείται από ένα διακόπτη που διαχειρίζεται τη λειτουργία του ESP ανάλογα με το οδόστρωμα και τις συνθήκες πρόσφυσης, καθώς και ηλεκτρικό χειρόφρενο. Η τιμή του νέου Peugeot 3008, ξεκινά από τα 18.390 ευρώ (120 PS) και φτάνει μέχρι τα 24.980 ευρώ (150 PS).
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
1.6 (120 PS), 1.6 (150 PS)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.365/1.837/1.639 χιλιοστά
Μεταξόνιο: 2.613 χιλιοστά
Χώρος αποσκευών: 432-1.604 λίτρα
Βάρος (kg): 1.399
Κινητήρας, 1.598 cc
Ισχύς (PS/rpm): 120/6.000, 150/5.800
Ροπή: (kgm/rpm): 16,3/4.250, 24,5/ 1.400
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων, χειροκίνητο 6 σχέσεων
Ανάρτηση
Εμπρός: Γόνατα ΜcPherson
Πίσω: Ημιάκαμπτος Άξονας
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 185 km/h , 201 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 11,8 sec, 8,9 sec
Κατανάλωση (lt/100 km)
Μέση: 7,1, 7,4
Εκπομπές CO2: 164 g/km, 176 g/km
ΤΙΜΗ: απο 18.390 ευρω, από 22.480 ευρω
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr