Τα πάντα για το VW Scirocco R

Τα πάντα για το VW Scirocco R

Προτού ακόμη συμπληρώσει το Scirocco έναν χρόνο στην αγορά, η VW παρουσιάζει την ταχύτερη έκδοσή του. Το Scirocco R έκανε την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση όχι σε κάποια διεθνή έκθεση αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει συνήθως, αλλά στις παράλληλες εκδηλώσεις του 24ωρου αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ. Αυτό έγινε βεβαίως για να συνδέσουν οι Γερμανοί το νέο τους «όπλο» με τους αγώνες αυτοκινήτων, όμως το Scirocco R προορίζεται και για καθημερινή χρήση.

Τα πάντα για το VW Scirocco R

Προτού ακόμη συμπληρώσει το Scirocco έναν χρόνο στην αγορά, η VW παρουσιάζει την ταχύτερη έκδοσή του. Το Scirocco R έκανε την πρώτη του παγκόσμια εμφάνιση όχι σε κάποια διεθνή έκθεση αυτοκινήτων, όπως συμβαίνει συνήθως, αλλά στις παράλληλες εκδηλώσεις του 24ωρου αγώνα του Νίρμπουργκρινγκ. Αυτό έγινε βεβαίως για να συνδέσουν οι Γερμανοί το νέο τους «όπλο» με τους αγώνες αυτοκινήτων, όμως το Scirocco R προορίζεται και για καθημερινή χρήση.




Οι σχεδιαστικές του διαφορές από τις μικρότερες εκδόσεις του μικρού coupe της VW είναι έντονες: μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο εμπρός μέρος, εμπρός και μεγαλύτερο πίσω σπόιλερ, φώτα di-xenon, μαύρος αεροδυναμικός διαχύτης, χρωμιωμένες διπλές απολήξεις της εξάτμισης και ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 235/40 R18.
Αρκετές οι διαφορές και στο εσωτερικό, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί σπορ καθίσματα, επενδύσεις από αλουμίνιο και μαύρο γυαλιστερό χρώμα και φυσικά το σήμα «R» σε διάφορα σημεία.



Προκειμένου να παρουσιάσουν ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να είναι αντάξιο των αυξημένων προσδοκιών, οι Γερμανοί ενίσχυσαν το σασί του απλού Scirocco και τοποθέτησαν στον εμπρός άξονα το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS, το οποίο υπάρχει και στο νέο Golf GTi. Παράλληλα, δημιούργησαν ένα σπορ πρόγραμμα για το ESP (που αργεί να επέμβει), έδωσαν περισσότερη σπορ αίσθηση στο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι και τοποθέτησαν το σύστημα δυναμικής προσαρμογής της ανάρτησης DCC, το οποίο έχει τρία προγράμματα λειτουργίας (Normal, Sport και Comfort). Για την καλύτερη πέδηση επέλεξαν αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 345 mm εμπρός και 310 mm πίσω.
Κλείσιμο
Η «καρδιά» του νέου μοντέλου ωστόσο βρίσκεται κάτω από το καπό. Ο γνωστός μας 2,0 lt TFSI υπέστη κάποιες τροποποιήσεις και η απόδοσή του αυξήθηκε στους 265 PS και η ροπή στα 25,7 kgm. Οταν αυτό το σύνολο συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το Scirocco R κάνει τα 0-100 km/h σε 6,5 sec και έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Με το προαιρετικό 6τάχυτο κιβώτιο DSG, ο χρόνος για τα 0-100 km/h μειώνεται σε 6,4 sec. Η κατανάλωση σε μικτές συνθήκες ωστόσο δεν υπερβαίνει τα 8,3 lt / 100 km.



Το Scirocco R δεν δημιουργήθηκε απλώς για να μείνει ως πρωτότυπο. Οι Γερμανοί έχουν ήδη ανακοινώσει ότι η παραγωγή του θα ξεκινήσει εντός του 2009, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζουν ακριβώς πότε.


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ:
4.264/1.810/1.394 mm
Χώρος αποσκευών: 292 lt
Βάρος: 1.333 kg
Κινητήρας: 1.984 cc
Ισχύς (PS/rpm): 265/6.000
Ροπή (kgm/rpm): 35,7/2.500
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων ή αυτόματο DSG 6 σχέσεων

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,5 sec
Μικτή κατανάλωση: 8,3 lt / 100 km
Εκπομπές CO2: 194 g/km

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης