Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Οδηγούμε το νέο Honda Civic Tourer
Οδηγούμε το νέο Honda Civic Tourer
Είναι πάντα ευχάριστο να διαπιστώνεις ότι μία αυτοκινητοβιομηχανία έκανε περισσότερα από τα προφανή.
Γνωρίζαμε ότι το νέο Civic Tourer προσφέρει κορυφαίους χώρους στην κατηγορία των μικρομεσαίων station wagon. Στην πρώτη επαφή μαζί του μας εξέπληξε ευχάριστα και με την οδική του συμπεριφορά. Η ελληνική εισαγωγική εταιρεία το παρουσίασε στη Βουλιαγμένη και στην παραλιακή διαδρομή μέχρι το Λαύριο είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε τα πρώτα χιλιόμετρα μαζί του.
Το Civic Tourer φθάνει σε μήκος τα 4,53 m, είναι δηλαδή κατά σχεδόν 24 cm πιο μακρύ από το 5θυρο hatchback. Και όμως η διαφορά βάρους ανάμεσά τους (με τον 1.6 diesel) είναι μόλις 17 kg. Οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι κοινές, με το πλάτος στο 1,77 m και το ύψος στο 1,44 m. Το σημαντικότερο όφελος προκύπτει στο χώρο των αποσκευών, με το όγκο του να φθάνει τα 624 lt (έναντι 477 του 5θυρου Civic), ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ανεβαίνει στα 1.668 lt. Παράλληλα, το κατώφλι είναι χαμηλότερο κατά 13,7 cm, διευκολύνοντας τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους.
Οδηγήσαμε το Civic Tourer στην έκδοση με τον 1.6 i-DTEC, το diesel με τα 120 PS και τα 30,6 kgm ροπής που άλλαξε τη μοίρα και το Civic hatch. Χάρη στη μεγάλη του ροπή και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου είναι ιδανική επιλογή για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που και θα φορτωθεί αλλά και θα κάνει μεγάλα ταξίδια. Συνδυάζεται με 6τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο και η Honda ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 3,8 lt/100 km. Εκπέμπει στο περιβάλλον 99 g. CO2 ανά km και απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του station της Honda από τα τέλη κυκλοφορίας).
Οδηγώντας γρήγορα στην παραλιακή λεωφόρο, είδαμε με έκπληξη ότι η μέση κατανάλωση κινήθηκε κοντά στα 6 lt/100 km, νούμερο κάτι περισσότερο από ικανοποιητικό. Το επίπεδο εξοπλισμού Sport περιλαμβάνει στάνταρ το Adaptive Damper System. Είναι ένα σύστημα που ρυθμίζει τα αμορτισέρ στους πίσω τροχούς, κάτι που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Έχει τρεις θέσεις λειτουργίας, D (Dynamic), N (Normal) και C (Comfort) προκειμένου να εξασφαλίζει σταθερότητα και άνεση, ανάλογα με το φορτίο αλλά και τις συνθήκες στο δρόμο.
Το Civic Tourer φθάνει σε μήκος τα 4,53 m, είναι δηλαδή κατά σχεδόν 24 cm πιο μακρύ από το 5θυρο hatchback. Και όμως η διαφορά βάρους ανάμεσά τους (με τον 1.6 diesel) είναι μόλις 17 kg. Οι υπόλοιπες διαστάσεις είναι κοινές, με το πλάτος στο 1,77 m και το ύψος στο 1,44 m. Το σημαντικότερο όφελος προκύπτει στο χώρο των αποσκευών, με το όγκο του να φθάνει τα 624 lt (έναντι 477 του 5θυρου Civic), ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα ανεβαίνει στα 1.668 lt. Παράλληλα, το κατώφλι είναι χαμηλότερο κατά 13,7 cm, διευκολύνοντας τη φόρτωση αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους.
Οδηγήσαμε το Civic Tourer στην έκδοση με τον 1.6 i-DTEC, το diesel με τα 120 PS και τα 30,6 kgm ροπής που άλλαξε τη μοίρα και το Civic hatch. Χάρη στη μεγάλη του ροπή και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου είναι ιδανική επιλογή για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που και θα φορτωθεί αλλά και θα κάνει μεγάλα ταξίδια. Συνδυάζεται με 6τάχτυτο μηχανικό κιβώτιο και η Honda ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση μόλις 3,8 lt/100 km. Εκπέμπει στο περιβάλλον 99 g. CO2 ανά km και απαλλάσσει τον ιδιοκτήτη του station της Honda από τα τέλη κυκλοφορίας).
Οδηγώντας γρήγορα στην παραλιακή λεωφόρο, είδαμε με έκπληξη ότι η μέση κατανάλωση κινήθηκε κοντά στα 6 lt/100 km, νούμερο κάτι περισσότερο από ικανοποιητικό. Το επίπεδο εξοπλισμού Sport περιλαμβάνει στάνταρ το Adaptive Damper System. Είναι ένα σύστημα που ρυθμίζει τα αμορτισέρ στους πίσω τροχούς, κάτι που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Έχει τρεις θέσεις λειτουργίας, D (Dynamic), N (Normal) και C (Comfort) προκειμένου να εξασφαλίζει σταθερότητα και άνεση, ανάλογα με το φορτίο αλλά και τις συνθήκες στο δρόμο.
Στις στροφές της παραλιακής δοκιμάσαμε τις διαφορετικές ρυθμίσεις της ανάρτησης, χωρίς να γίνει πάντως αντιληπτή σε σημαντικό βαθμό η διαφορά ανάμεσα στις θέσεις Normal και Dynamic, ίσως γιατί το αυτοκίνητο δεν ήταν πλήρως φορτωμένο. Σε κάθε περίπτωση, το Civic Tourer εντυπωσιάζει με την ευστάθειά του και την άμεση ανταπόκριση στις εντολές του οδηγού. Νιώθεις ότι βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι ενός κλασσικού μικρομεσαίου hatch και όχι ενός station wagon.
Στους ρυθμούς που θα κινηθούν οι περισσότεροι οικογενειάρχες – στους οποίους απευθύνεται – το Honda ελέγχεται χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια και εγγυάται σβέλτες και ευχάριστες μετακινήσεις. Και με όλο το... νοικοκυριό στο πορτμπαγκάζ. Οι τιμές αρχίζουν από τα 24.200 ευρώ για την έκδοση Comfort και τα 26.950 ευρώ για τη Sport. Οι αντίστοιχες τιμές με το όφελος της απόσυρσης είναι 22.770 και 25.520 ευρώ.
Αναλυτικά τα επίπεδα εξοπλισμού
Comfort: 8 αερόσακοι, ESP, Hill Start Assist, start/stop, σύστημα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών, αυτόματος κλιματισμός, Cruise Control, ηχοσύστημα με MP3, θύρες USB/Aux και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Sport (επιπλέον της Comfort): Σύστημα ρυθμιζόμενων αμορτισέρ Adaptive Damper System, City-Brake Active System, προειδοποίηση μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, πληροφορίες Τυφλών Σημείων με έλεγχο διασταυρώσεων, συνεγερμός, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, διζωνικός αυτόματος κλιματισμός, αισθητήρες βροχής και φωτός, θερμαινόμενα καθίσματα (εμπρός), σύνδεση Bluetooth, πίσω κάμερα οπισθοπορείας, εμπρός φώτα ομίχλης, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα