Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
F1: Συνέντευξη Εκι Κοβαλάινεν
- Ο Φινλανδός της McLaren δεν απογοητεύεται από την απόδοση του μονοθεσίου
- Πιστεύει ότι η ομάδα βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να ανακάμψει το 2010
Είναι μια δύσκολη χρονιά, πως διατηρείς την προσήλωσή σου;
Για μένα δεν υπάρχει διαφορά πάντα διατηρώ το ίδιο επίπεδο αυτοσυγκέντρωσης και προσήλωσης στο στόχο. Εάν είχα τέτοια θέματα θα είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι για την παρουσία μου στη F1. Ακόμη προσπαθώ να πετύχω το καλύτερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να
- Ο Φινλανδός της McLaren δεν απογοητεύεται από την απόδοση του μονοθεσίου
- Πιστεύει ότι η ομάδα βρίσκεται στο σωστό δρόμο για να ανακάμψει το 2010
Είναι μια δύσκολη χρονιά, πως διατηρείς την προσήλωσή σου;
Για μένα δεν υπάρχει διαφορά πάντα διατηρώ το ίδιο επίπεδο αυτοσυγκέντρωσης και προσήλωσης στο στόχο. Εάν είχα τέτοια θέματα θα είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι για την παρουσία μου στη F1. Ακόμη προσπαθώ να πετύχω το καλύτερο δυνατό. Δεν χρειάζεται να πιεστώ γι’ αυτό προσπαθώ το ίδιο σκληρά είτε πρόκειται για την 1η είτε για την 14η θέση.
Αλλιώς είναι να διεκδικείς την pole position και αλλιώς θέση στην 15αδα…
Σίγουρα είναι πιο ευχάριστο να πάρεις την pole. Όμως πάντα υπάρχει ανάλογη ευχαρίστηση, για μας είναι επιτυχία να μπούμε στη δεκάδα. Το συναίσθημα είναι το ίδιο όταν κάνεις τέλειο γύρο εξαντλώντας τα όρια του μονοθεσίου. Απλά ο στόχος αλλάζει. Η δυσκολία είναι ίδια να διατηρήσεις το ρυθμό να μην κάνεις λάθος και να πετύχεις το απόλυτο.
Σε μια τέτοια κατάσταση είναι πιο σημαντική η επικράτηση έναντι του teammate σου;
Κατά τη γνώμη δεν αλλάζει τίποτα. Πάντοτε πρέπει να συγκρίνεις τον εαυτό σου με τον teammate σου, είναι η πιο δίκαιη σύγκριση που μπορείς να κάνεις. Πάντα προσπαθώ να συγκριθώ με το Λιούις. Πάντα προσπαθώ να πάω πιο γρήγορα απ’ αυτόν και αυτός το ίδιο. Είναι φυσιολογικό. Είτε είμαστε στις θέσεις 14 και 15 είτε είμαστε στις θέσεις 1 και 2.
Φέτος που το μονοθέσιο υστερεί είναι πιο δύσκολο να το στήσεις σωστά;
Ναι κατά κάποιο τρόπο. Πολλές φορές χρειάζεται να ακολουθήσουμε εναλλακτικές κατευθύνσεις αλλά συνήθως καταλήγουμε στα ίδια. Οπότε προφανώς δεν κάνουμε εμείς κάτι λάθος, αλλού βρίσκεται το πρόβλημα. Ακόμη δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρο πως θα βγούμε απ’ αυτή την κατάσταση αλλά έχουμε αρχίσει να κατανοούμε σε βάθος τα προβλήματα.
Υστερούμε σε κάθετη δύναμη, προσπαθώντας να την αυξήσουμε μεταβάλλεται το αεροδυναμικό ζύγισμα και είναι πολύ σύνθετο. Χρειάζεται διαφορετικής σχεδίασης μονοθέσιο για να λυθεί το πρόβλημα και γι’ αυτό δεν πρόκειται να γίνουν φέτος θεαματικά βήματα προόδου.
Είδες την ομάδα να παλεύει για το πρωτάθλημα πέρυσι. Φέτος παλεύει να βγει από το αδιέξοδο. Τι έχει αλλάξει;
Τίποτα. Πέρυσι παρότι είχαμε αγγίξει το τέλειο οι μηχανικοί οι σχεδιαστές όλη η ομάδα στο εργοστάσιο βρισκόταν σε υπερένταση προσπαθώντας για την υπέρβαση. Το ίδιο συμβαίνει και φέτος. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε το λάθος και να μην το επαναλάβουμε του χρόνου. Ο στόχος αλλάζει η ένταση και η ποσότητα της δουλειάς είναι ίδια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr