ΣΕΑΑ: Αδικα τα φορολογικά μέτρα

ΣΕΑΑ: Αδικα τα φορολογικά μέτρα

Έντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων στις φορολογικές εξαγγελίες του Υπουργού Οικονομίας, κου Παπαθανασίου, σε ότι αφορά τη φορολόγηση των αυτοκινήτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Μάλιστα κύκλοι του ΣΕΑΑ εκφράζουν την ιδιαίτερη ενόχλησή τους, αφού ο Υπουργός δεν ήρθε σε διάλογο μαζί τους, επιβάλλοντας ξαφνικά ένα φορολογικό χαράτσι, που αναμένεται να επιβαρύνει τον ήδη «λαβωμένο» κλάδο των περίπου 100.000 εργαζόμενων.

Η ανακοίνωση του ΣΕΑΑ έ

ΣΕΑΑ: Αδικα τα φορολογικά μέτρα

Έντονη ήταν η αντίδραση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων στις φορολογικές εξαγγελίες του Υπουργού Οικονομίας, κου Παπαθανασίου, σε ότι αφορά τη φορολόγηση των αυτοκινήτων μεσαίου και μεγάλου κυβισμού. Μάλιστα κύκλοι του ΣΕΑΑ εκφράζουν την ιδιαίτερη ενόχλησή τους, αφού ο Υπουργός δεν ήρθε σε διάλογο μαζί τους, επιβάλλοντας ξαφνικά ένα φορολογικό χαράτσι, που αναμένεται να επιβαρύνει τον ήδη «λαβωμένο» κλάδο των περίπου 100.000 εργαζόμενων.

Η ανακοίνωση του ΣΕΑΑ έχει ως εξής:

«Όπως είναι γνωστό, ο Υπουργός Οικονομίας ανακοίνωσε χθες την επιβολή έκτακτης φορολογίας στα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού (1929 κυβικών εκατοστών και πλέον), ύψους από € 150 ως € 650. Σχετικά με αυτήν την ενέργεια ο ΣΕΑΑ επιθυμεί να επισημάνει τα εξής:

  • Τα αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού φορολογούνται ήδη σημαντικά στη χώρα μας (ακόμη και με το μειωμένο Τέλος Ταξινόμησης). Η επιβολή επιπλέον ετήσιας φορολογίας είναι άδικη.
  •  Η χρήση του κυβισμού του κινητήρα κάθε αυτοκινήτου για τον προσδιορισμό της φορολογίας είναι ακατάλληλη, αφού δε συνδυάζεται με την αξία του εκάστοτε αυτοκινήτου και κυρίως δε λαμβάνει υπόψη τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του. Στα περισσότερα κράτη της υπόλοιπης ΕΕ οι υφιστάμενες φορολογίες βασίζονται ήδη σε περιβαλλοντικά κριτήρια (εκπομπές CO2).
  • Η φορολογία του αυτοκινήτου πρέπει να χαρακτηρίζεται από μεσοπρόθεσμο σχεδιασμό και συνέχεια. Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων έχουν δικαίωμα να γνωρίζουν εκ των προτέρων τη φορολογική επιβάρυνση που θα αντιμετωπίσουν, ώστε να σχεδιάζουν και να προνοούν κατάλληλα για τις αγορές τους.
    • Η μετακύληση της φορολογίας του αυτοκινήτου από την αγορά στη χρήση είναι πλέον επιτακτική.
  • Όπως συχνά έχει επιβεβαιωθεί στο παρελθόν, η υπερφορολόγηση των συγκεκριμένων κατηγοριών αυτοκινήτων οδηγεί σε μειωμένα δημοσιονομικά έσοδα, για το λόγο ότι μειώνει τις πωλήσεις των αντίστοιχων καινούργιων αυτοκινήτων, τα οποία ετησίως εισφέρουν πολύ περισσότερα έσοδα από Τέλος Ταξινόμησης και ΦΠΑ.»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης