Η νέα BMW X1 δοκιμάζεται!

Η νέα BMW X1 δοκιμάζεται!

  • Κατασκοπευτικές φωτογραφίες
  • Από δοκιμές στο Nürburgring
  • Ιδιαίτερα δυναμική εξωτερική εικόνα

Σας αποκαλύπτoυμε τις τελευταίες και πιο αποκαλυπτικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες, της πολύ-αναμενόμενης BMW X1. Το νέο τετρακίνητο γερμανικό αυτοκίνητο δοκιμάζεται αυτήυ την περίοδο στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο Νίρμπουργκρινγκ.
Η Χ1 δανείζεται πολλά μηχανικά μέρη από την 3άρα, όπως το πλαίσιο, το οποίο, σημειώστε, θα χρησιμοποιήσει και το επερχόμενο Mini

Η νέα BMW X1 δοκιμάζεται!
  • Κατασκοπευτικές φωτογραφίες
  • Από δοκιμές στο Nürburgring
  • Ιδιαίτερα δυναμική εξωτερική εικόνα

Σας αποκαλύπτoυμε τις τελευταίες και πιο αποκαλυπτικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες, της πολύ-αναμενόμενης BMW X1. Το νέο τετρακίνητο γερμανικό αυτοκίνητο δοκιμάζεται αυτήυ την περίοδο στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο Νίρμπουργκρινγκ.

Η Χ1 δανείζεται πολλά μηχανικά μέρη από την 3άρα, όπως το πλαίσιο, το οποίο, σημειώστε, θα χρησιμοποιήσει και το επερχόμενο Mini 4x4. Αν και στην γκάμα τοποθετείται κάτω από την X3, το μήκος της Χ1 είναι 4.457 mm, δηλαδή μόλις κατά 108 mm πιο μικρή, και το μεταξόνιο 2.760 mm (35 mm κοντύτερο). Το ύψος της είναι μεγαλύτερο κατά περίπου 60 mm, όντας λίγο κοντύτερη από την Χ3.

Κάτω από το καπό η X1 αρχικά θα εξοπλίζεται με έναν βενζινοκινητήρα και με έναν πετρελαιοκινητήρα σε δύο εκδόσεις. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, θα πρωτοπαρουσιαστεί με τον 3λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα της BMW των 270 ίππων και με δύο εκδόσεις του 2λιτρου πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 175 και 201 (με διπλό turbo). Αν και διαψεύδεται από την BMW, πιθανόν να υπάρξει αργότερα και ένας 2λιτρος υπετροφοδοτούμενος που αναπτύσσεται αυτή την περίοδο σε συνεργασία με τους Γάλλους της PSA (Peugeot-Citroen).



Ολοι οι κινητήρες θα συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και αργότερα με το πολυαναμενόμενο αυτόματο οκτώ σχέσεων, που ετοιμάζει η εταιρεία.
Το σύστημα τετρακίνησης θα είναι το γνώριμο μας iDrive, το οποίο σε νορμάλ συνθήκες θα στέλνει έως και το 100% της ροπής στον πίσω άξονα, μεταβάλλοντάς την όπου χρειαστεί και ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε κυρίως για εντός δρόμου διαδρομές, αλλά δεν θα πει όχι και σε ήπιους χωματόδρομους. 
Για περισσότερα μείνετε συντονισμένοι…

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Best of Network

Δείτε Επίσης