Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το Kia pro_cee'd GT με τα 204 PS
Δοκιμάζουμε το Kia pro_cee'd GT με τα 204 PS
Οι υψηλές πωλήσεις και τα μεγάλα κέρδη είναι μία ξεκάθαρη ένδειξη για τους πετυχημένους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ευτυχώς όχι η μόνη.
Η αποδοχή από το κοινό, τα όμορφα σχέδια αυτοκινήτων, το κύρος της μάρκας παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο. Και υπό την καθοδήγηση του Γερμανού Peter Schreyer, η Kia βρίσκεται στο σωστό δρόμο τα τελευταία χρόνια. Πάρτε για παράδειγμα το pro_cee’d GT, την πρώτη απόπειρα της κορεάτικης μάρκας για ένα sport μικρομεσαίο hatch.
Σε μία κατηγορία όπου υπάρχει κατεστημένο, η Kia τόλμησε να καταθέσει τη δική της πρόταση. Η πρώτη της «νίκη» έρχεται χάρη στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το κορυφαίο cee’d γοητεύει από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις. Η κόκκινη λωρίδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα φώτα ημέρας LED που θυμίζουν… παγάκια, η διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης, οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου είναι μερικά από τα σημεία όπου στέκεται το μάτι του λάτρη της ταχύτητας.
Η εικόνα της καμπίνας των επιβατών αξίζει τον κάθε θετικό χαρακτηρισμό που κερδίζει. Έχουν τοποθετηθεί καθίσματα της Recaro με κόκκινες ραφές και λογότυπο «GT», όπως επίσης αλουμινένια πεντάλ. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλάζει όταν ο οδηγός πατήσει το κουμπί GT στο τιμόνι και εμφανίζει ενδείξεις με τη ροπή του κινητήρα και την πίεση υπερπλήρωσης του turbo. Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό συμπληρώνουν την συνολικά προσεγμένη εικόνα.
Απέναντι σε 2λιτρα σύνολα της κατηγορίας, η Kia εξοπλίζει το pro_cee’d GT με υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 1.600 cc, προσφέροντας ένα φορολογικό ατού. Ο 4κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 204 PS και συνδυάζεται με το σαφές 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τη ροπή να περνά στους εμπρός τροχούς. Ο 1.6 έχει ομαλή λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα ισχύος, δείχνοντας να παίρνει ζωή μετά τις 2.500 rpm.
Το τρίθυρο Kia ξεδιπλώνει το sport χαρακτήρα του σε διαδρομές με στροφές. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις του αμαξώματος, όμως η πληροφόρηση από το τιμόνι υπολείπεται άλλων μικρομεσαίων GT. Η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της σε ορισμένα σημεία, όμως ελέγχεται εύκολα χάρη και στα ηλεκτρονικά. Επιπλέον τα φρένα είναι καλά σε αίσθηση και αποδεικνύονται αποτελεσματικά στην πράξη.
Σε μία κατηγορία όπου υπάρχει κατεστημένο, η Kia τόλμησε να καταθέσει τη δική της πρόταση. Η πρώτη της «νίκη» έρχεται χάρη στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Το κορυφαίο cee’d γοητεύει από όποια γωνία και αν το κοιτάξεις. Η κόκκινη λωρίδα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα φώτα ημέρας LED που θυμίζουν… παγάκια, η διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης, οι δίχρωμες ζάντες αλουμινίου είναι μερικά από τα σημεία όπου στέκεται το μάτι του λάτρη της ταχύτητας.
Η εικόνα της καμπίνας των επιβατών αξίζει τον κάθε θετικό χαρακτηρισμό που κερδίζει. Έχουν τοποθετηθεί καθίσματα της Recaro με κόκκινες ραφές και λογότυπο «GT», όπως επίσης αλουμινένια πεντάλ. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλάζει όταν ο οδηγός πατήσει το κουμπί GT στο τιμόνι και εμφανίζει ενδείξεις με τη ροπή του κινητήρα και την πίεση υπερπλήρωσης του turbo. Τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό συμπληρώνουν την συνολικά προσεγμένη εικόνα.
Απέναντι σε 2λιτρα σύνολα της κατηγορίας, η Kia εξοπλίζει το pro_cee’d GT με υπερτροφοδοτούμενο σύνολο χωρητικότητας 1.600 cc, προσφέροντας ένα φορολογικό ατού. Ο 4κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 204 PS και συνδυάζεται με το σαφές 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τη ροπή να περνά στους εμπρός τροχούς. Ο 1.6 έχει ομαλή λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα ισχύος, δείχνοντας να παίρνει ζωή μετά τις 2.500 rpm.
Το τρίθυρο Kia ξεδιπλώνει το sport χαρακτήρα του σε διαδρομές με στροφές. Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει στο ελάχιστο τις κλίσεις του αμαξώματος, όμως η πληροφόρηση από το τιμόνι υπολείπεται άλλων μικρομεσαίων GT. Η υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της σε ορισμένα σημεία, όμως ελέγχεται εύκολα χάρη και στα ηλεκτρονικά. Επιπλέον τα φρένα είναι καλά σε αίσθηση και αποδεικνύονται αποτελεσματικά στην πράξη.
Το ευχάριστο είναι ότι το pro_cee’d GT δεν είναι κουραστικό σε καθημερινή χρήση, καθώς δεν κοπανάει περνώντας πάνω από τις λακκούβες στους δρόμους των πόλεων. Επίσης, ο θόρυβος από τον κινητήρα δεν γίνεται αισθητός στην καμπίνα των επιβατών, χάρη στην καλή ηχομόνωση. Αν δεν ζορίσεις τον κινητήρα, η μέση κατανάλωση διατηρείται στα επίπεδα των 8 lt/100 km, όμως αν πιεστεί ο 1.6 turbo θα ζητήσει περισσότερα από 10 lt. καυσίμου.
Συνολικά, το pro_cee’d GT αποτελεί μία εναλλακτική στα καθιερωμένα sport μικρομεσαία, με ζωηρό κινητήρα, σωστό στήσιμο, καλούς χώρους και εμφάνιση που το κάνει να ξεχωρίζει από τις απλές εκδόσεις. Ίσως όμως όλα τα παραπάνω να μην ήταν αρκετά απέναντι στο σκληρό ανταγωνισμό, αν δεν υπήρχε η προσιτή τιμή του (22.720 ευρώ με απόσυρση) και η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της Kia.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.591 cc
Ισχύς: 204 PS στις 6.000 rpm
Ροπή: 27,0 kgm στις 1.750-4.500 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 230 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,7 sec
Μεικτή κατανάλωση: 7,4 lt/100 km (εργ.).
Εκπομπές CO2: 171 g/km
Βάρος: 1.359 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.310/1.780/1.430 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt.
Τέλη κυκλοφορίας: 384,75 ευρώ
Τιμή: Από 22.720 ευρώ (με απόσυρση)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα