Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Το C+S στο Μονακό: Απόλυτη κυριαρχία Brawn
- Υγιεινός περίπατος για το Μπάτον
- Το θρίαμβο της ομάδας ολοκλήρωσε ο Μπαρικέλο με τη 2η θέση
- Πρώτο βάθρο με σημάδια ανάκαμψης για τη Ferrari
- Απογοήτευσαν BMW, Toyota, Φέτελ
Το 67ο GP του Μονακό θα περάσει γρήγορα στη λήθη της ιστορίας καθότι εξελίχθηκε προβλέψιμα. Ο pole man Τζένσον Μπάτον μετέτρεψε την 1η θέση της εκκίνησης, σε νίκη εύκολα ή τουλάχιστον έτσι φαίνονταν απ’ έξω. Γιατί δεν μπορεί ποτέ να είναι εύκολο να γυρνάς στο Μονακ
- Υγιεινός περίπατος για το Μπάτον
- Το θρίαμβο της ομάδας ολοκλήρωσε ο Μπαρικέλο με τη 2η θέση
- Πρώτο βάθρο με σημάδια ανάκαμψης για τη Ferrari
- Απογοήτευσαν BMW, Toyota, Φέτελ
Το 67ο GP του Μονακό θα περάσει γρήγορα στη λήθη της ιστορίας καθότι εξελίχθηκε προβλέψιμα. Ο pole man Τζένσον Μπάτον μετέτρεψε την 1η θέση της εκκίνησης, σε νίκη εύκολα ή τουλάχιστον έτσι φαίνονταν απ’ έξω. Γιατί δεν μπορεί ποτέ να είναι εύκολο να γυρνάς στο Μονακό με 1:15 για 78 γύρους ή 260km φλερτάροντας με τις μπαριέρες. Ο Βρετανός για έναν ακόμη αγώνα έδειξε στοιχεία μεγάλου αθλητή, τολμούμε να πούμε πρωταθλητή.
O Μποεμί έπεσε πάνω στον Πικέ στα φρένα για την Saint Devote
Μετά τη νίκη του τόνισε: « Πριν από τον αγώνα έλεγα ότι η νίκη εδώ δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο σε σχέση με οιαδήποτε άλλη πίστα. Όμως η αλήθεια είναι άλλη, το να κερδίσεις εδώ είναι φανταστικό δε συγκρίνεται με τίποτα άλλο. Είναι η πιο σημαντική νίκη έως τώρα».
Μιλώντας για το τι αντιμετώπισε στον αγώνα ο Μπάτον μας ξάφνιασε: «Το μεγαλύτερο μου πρόβλημα ήταν να διατηρήσω την αυτοσυγκέντρωσή μου. Όσο κι αν προσπαθούσα να μείνω συγκεντρωμένος στην οδήγηση ένα μέρος του μυαλού μου σκεφτόταν άλλα πράγματα».
Στην εκκίνηση ο Μπαρικέλο που βρίσκονταν πίσω από το Μπάτον πέρασε το Ράικονεν και κράτησε τη 2η θέση σ’ όλο τον αγώνα. Οι Brawn σε αντίθεση με την πλειονότητα των ομάδων επέλεξε τα πολύ μαλακά ελαστικά στην αρχή πράγμα που οριοθέτησε το ρυθμό τους στο πρώτο κομμάτι. Ειδικά ο Μπαρικέλο είχε κολλημένη πίσω του τη Ferrari του Ράικονεν. Σ’ αυτή τη φάση και οι δυο οδηγοί της Brawn ιδιαίτερα ο Μπαρικέλο πάλευαν με την υπερστροφή.
Πιο πίσω ο Μάσα δυσκολεύτηκε να περάσει το Φέτελ όταν όμως ο Γερμανός μπήκε για τον πρώτο του ανεφοδιασμό ο Βραζιλιάνος βρήκε κενό δρόμο μπροστά του και έγραψε μερικούς από τους ταχύτερους γύρους στον αγώνα. Επίδοση που δεν καταρρίφθηκε ως το τέλος.
Ο Φέτελ με ελαφρύ φορτίο καυσίμου προσπάθησε χτες στις δοκιμές να κάνει το πυροτέχνημα. Στον αγώνα δεν κατάφερε να διατηρήσει την ψυχραιμία του και τον έλεγχο του μονοθεσίου έτσι κατέληξε άδοξα στα προστατευτικά ελαστικά στη Saint Devote.
Ο Φέτελ έχασε τον έλεγχο και κατέστρεψε τη Red Bull στα προστατευτικά λάστιχα
Οι Ferrari επέδειξαν καλό ρυθμό αφήνοντας υποσχέσεις για τη συνέχεια. Στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα κόντραραν στα ίσα της Brawn ίσως με άλλη επιλογή στρατηγικής ο Ράικονεν να είχε ανακτήσει τη 2η θέση από το Μπαρικέλο. Τα χαμόγελα επανήλθαν μετά από καιρό στο motorhome της Ιταλικής ομάδας.
Επόμενος αγώνας το Τουρκικό GP (6-7/6) το Σαββατοκύριακο των Ευρωεκλογών.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία έχουν ως εξής:
Τελική κατάταξη:
Driver | Team | Laps | Time/Retired | Grid | Pts | |
1 | 78 | 1:40:44.282 | 1 | 10 | ||
2 | 78 | +7.6 secs | 3 | 8 | ||
3 | 78 | +13.4 secs | 2 | 6 | ||
4 | 78 | +15.1 secs | 5 | 5 | ||
5 | 78 | +15.7 secs | 8 | 4 | ||
6 | 78 | +33.5 secs | 6 | 3 | ||
7 | 78 | +37.8 secs | 9 | 2 | ||
8 | 78 | +63.1 secs | 14 | 1 | ||
9 | 78 | +65.0 secs | 13 | |||
10 | 77 | +1 Lap | 19 | |||
11 | 77 | +1 Lap | 16 | |||
12 | 77 | +1 Lap | 20 | |||
13 | 77 | +1 Lap | 18 | |||
14 | 77 | +1 Lap | 15 | |||
15 | 76 | +2 Laps | 10 | |||
Ret | 51 | Accident | 7 | |||
Ret | 28 | Brakes | 17 | |||
Ret | 15 | Accident | 4 | |||
Ret | 10 | Accident damage | 12 | |||
Ret | 10 | Accident | 11 |
ΟΔΗΓΩΝ:
01 | Jenson Button | 51 |
02 | Rubens Barrichello | 35 |
03 | Sebastian Vettel | 23 |
04 | Mark Webber | 19.5 |
05 | Jarno Trulli | 14.5 |
06 | Timo Glock | 12 |
07 | Fernando Alonso | 11 |
08 | Kimi Räikkönen | 9 |
09 | Lewis Hamilton | 9 |
10 | Felipe Massa | 8 |
ΟΜΑΔΩΝ:
01 | Brawn-Mercedes | 86 |
02 | RBR-Renault | 42.5 |
03 | Toyota | 26.5 |
04 | Ferrari | 17 |
05 | McLaren-Mercedes | 13 |
06 | Renault | 11 |
07 | Williams-Toyota | 7.5 |
08 | BMW Sauber | 6 |
09 | STR-Ferrari | 5 |
LIVE ΑΠΟ ΜΟΝΑΚΟ:
Αρχισε να ζεσταίνεται η ατμόσφαιρα
Ο Μπάτον στην pole
Λάμπει η κρίση!
Ταχύτεροι οι Μπαρικέλο - Ρόσμπεργκ την Πέμπτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr