GP Ιταλίας: Περίπατος στο πάρκο για τον Φέτελ!
Ένα ακόμα ήρεμο απόγευμα πέρασε ο Φέτελ (Red Bull), ο οποίος έκανε έναν υγιεινό περίπατο και στην Μόντσα, στο Ιταλικό GP.
Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Αλόνσο (Ferrari) και στην τρίτη ο Γουέμπερ (Red Bull)…
Η εξέλιξη του Ιταλικού GP δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική με το Σεμπάστιαν Φέτελ να κάνει έναν υγιεινό περίπατο στο πάρκο της Μόντσα. Ο Γερμανός poleman διατήρησε την πρώτη θέση από το σβήσιμο των κόκκινων φώτων και μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Η εκκίνηση δεν εξελίχθηκε όπως θα την ήθελαν στη Red Bull. Ο Γουέμπερ ως συνήθως υστέρησε και έχασε τη 2η θέση από το Μάσα ενώ ο Φέτελ έκανε λάθος στα φρένα μπλόκαρε τους τροχούς του και αυτό του προκάλεσε κραδασμό στο τιμόνι στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου stint και μέχρι να μπει για τη μοναδική αλλαγή ελαστικών στον 22ο γύρο. Εκεί ο Γερμανός έβαλε τη σκληρή γόμα και έκανε άλλους 31 γύρους απροβλημάτιστα μέχρι το φινάλε.
Ο Γουέμπερ μετά το μέσο του αγώνα προσπάθησε ανεπιτυχώς ν' ανακτήσει τη 2η θέση καθώς ο Αλόνσο δε λάθεψε πουθενά. Ήταν σαφές από την εξέλιξη του αγώνα πως ο Φέτελ ήλεγχε το ρυθμό και δεν απειλούνταν. Ο Γουέμπερ δεν προβληματίστηκε ιδιαίτερα από την προσπάθεια του Μάσα να τον πλησιάσει και ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο στη Μόντσα στον τελευταίο του αγώνα εκεί. Όπως ίσως γνωρίζετε ο Αυστραλός έχει ανακοινώσει την αποχώρησή του από τη F1, στο τέλος της χρονιάς, από το 2014 θα αγωνίζεται στα σπορ πρωτότυπα για λογαριασμό της Porsche.
Αξιοσημείωτη η προσπάθεια του Νίκο Χούλκενμπεργκ που διατήρησε τη Sauber στην 5η θέση μπροστά από τη Mercedes του Ρόσμπεργκ. Εντυπωσιακές οι προσπάθειες των Χάμιλτον και Ράικονεν που ακολούθησαν στρατηγική 2 πιτ στοπ (σ.σ: ενός παραπάνω από τους υπόλοιπους) χωρίς όμως ουσία καθότι ο μεν Φινλανδός έμεινε εκτός βαθμών ο δε Χάμιλτον κατάφερε μετά από πολλά προσπεράσματα να τερματίσει 9ος.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα, όσον αφορά στην μάχη του τίτλου ο Αλόνσο τόνισε: "Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, απομένουν λίγοι αγώνες και πιθανόν δεν έχουμε την ταχύτητα για να κερδίσουμε συνεχόμενους αγώνες. Χρειαζόμαστε τύχη και μερικές εγκαταλείψεις από το Φέτελ ή κάτι άλλο για να πάρουμε τον τίτλο. Με επτά αγώνες να απομένουν και 53 βαθμούς διαφορά είναι δύσκολο. Στο ίδιο σημείο βρισκόμασταν και πέρυσι, ήταν δύσκολο γι' αυτόν να καλύψει τη διαφορά αλλά δεν κάναμε καλή δουλειά είχαμε και μια εγκατάλειψη στην Σουζούκα και χάσαμε τον τίτλο. Θα προσπαθήσουμε μέχρι τον τελευταίο αγώνα να είμαστε όσο καλύτεροι μπορούμε. Είμαι ικανοποιημένος από το σημερινό αγώνα, 4η χρονιά που οδηγώ με Ferrari στη Μόντσα και 4η φορά στο βάθρο".
Ο νικητής του αγώνα, Σεμπάστιαν Φέτελ αντιμετώπισε με χαμόγελο και συγκατάβαση τις αποδοκιμασίες των τιφόζι: " Είναι εύληπτη η διαφορά όταν κερδίζεις εδώ χωρίς να φοράς κόκκινη φόρμα. Τελικά είναι τιμητικό γιατί σημαίνει ότι έκανες καλή δουλειά και κέρδισες τους κόκκινους. Είμαι περήφανος γι' αυτό. Έχω κερδίσει εδώ με Ιταλική ομάδα το 2008 και ξέρω πως είναι. Το 2011 με εξέπληξαν οι αποδοκιμασίες αλλά φέτος ήταν αναμενόμενες. Δεν τους κατηγορώ, λατρεύουν τη Ferrari, είναι κάτι ιδιαίτερο γι' αυτούς".
O Γουέμπερ που έμελλε να βρεθεί για πρώτη φορά στο βάθρο της Μόντσα στον τελευταίο αγώνα του με F1, εκεί, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είναι ένα μοναδικό μέρος εδώ και πολύ ιδιαίτερο να βρεθεί κανείς στο βάθρο. Δεν είχα εδώ τα καλύτερα αποτελέσματα στο παρελθόν οπότε ήταν ότι καλύτερο αυτό που πέτυχα σε δοκιμές και αγώνα. Η μέση γόμα ήταν για μένα καλύτερη σήμερα. Είχα μια ωραία και δίκαιη μάχη με τον Αλόνσο. Πίεσα και κατάφερα να περάσω το Φελίπε στην αλλαγή ελαστικών, αυτό ήταν σπουδαίο. Στο τέλος έπρεπε να προφυλάξω λίγο το κιβώτιο, αλλά συνολικά το αποτέλεσμα ήταν καλό. Ο Σεμπάστιαν ήταν πολύ δυνατός και πήραμε ένα καλό αποτέλεσμα».
Επόμενος αγώνας το GP Σιγκαπούρης στις 22/9.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Τελική κατάταξη: |
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1'18m33.352 |
2. Alonso Ferrari + 5.4 |
3. Webber Red Bull-Renault + 6.3 |
4. Massa Ferrari + 9.3 |
5. Hulkenberg Sauber-Ferrari + 10.3 |
6. Rosberg Mercedes + 10.9 |
7. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 32.3 |
8. Grosjean Lotus-Renault + 33.1 |
9. Hamilton Mercedes + 33.5 |
10. Button McLaren-Mercedes + 38.3 |
11. Raikkonen Lotus-Renault + 38.6 |
12. Perez McLaren-Mercedes + 39.7 |
13. Gutierrez Sauber-Ferrari + 40.8 |
14. Maldonado Williams-Renault + 49.0 |
15. Bottas Williams-Renault + 56.8 |
16. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρος |
17. Pic Caterham-Renault + 1 γύρος |
18. van der Garde Caterham-Renault + 1 γύρος |
19. Bianchi Marussia-Cosworth + 1 γύρος |
20. Chilton Marussia-Cosworth + 1 γύρος |
|
Ταχύτερος γύρος: Hamilton, 1:25.849 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Πιλότος Ομάδα Γύρος |
Vergne Toro Rosso-Ferrari 35 |
Di Resta Force India-Mercedes 1 |
|
|
Βαθμολογία, 12ος γύρος: |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 222 1. Red Bull-Renault 352 |
2. Alonso 169 2. Ferrari 248 |
3. Hamilton 141 3. Mercedes 245 |
4. Raikkonen 134 4. Lotus-Renault 191 |
5. Webber 130 5. McLaren-Mercedes 66 |
6. Rosberg 104 6. Force India-Mercedes 61 |
7. Massa 79 7. Toro Rosso-Ferrari 31 |
8. Grosjean 57 8. Sauber-Ferrari 17 |
9. Button 48 9. Williams-Renault 1 |
10. Di Resta 36 |
11. Sutil 25 |
12. Perez 18 |
13. Ricciardo 18 |
14. Hulkenberg 17 |
15. Vergne 13 |
16. Maldonado 1 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr