Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Αποκάλυψη: Αυτό είναι το νέο Honda Jazz
Αποκάλυψη: Αυτό είναι το νέο Honda Jazz
Τρεις εβδομάδες μετά τη διαρροή φωτογραφιών της τρίτης γενιάς του Jazz (ή Fit στην Ιαπωνία) ήρθαν και οι επίσημες ανακοινώσεις από τη Honda.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα μία σειρά από φωτογραφίες και ορισμένα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του δημοφιλούς σουπερμίνι. Αναφέρουν ότι πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, όμως οι αλλαγές στην έκδοση παραγωγής θα είναι ελάχιστες.
Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Civic – για το οποίο δεν κατασκευάζουν πλέον υβριδική έκδοση – το Jazz θα κυκλοφορήσει και με υβριδικό σύστημα, μέγιστης ισχύος 135 PS και ροπής 17,3 kgm. Αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5, ηλεκτρικό μοτέρ και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το σύστημα SPORT HYBRID i-DCD επιτυγχάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου από το προηγούμενης γενιάς ΙΜΑ και σύμφωνα με τη Honda εξασφαλίζει για το νέο Jazz μεικτή κατανάλωση 2,7 lt/100 km (με τα ιαπωνικά πρότυπα).
Το αυτοκίνητο πόλης της Honda θα κυκλοφορήσει επίσης με δύο βενζινοκινητήρες, έναν χωρητικότητας 1.300 cc με 100 PS (σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT) και έναν μεγαλύτερο 1,5 lt. με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Για την ευρωπαϊκή αγορά θα υπάρξει βέβαια και diesel έκδοση. Θα εξοπλίζεται πιθανόν με το νέο 1.6 i-DTEC...
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Civic – για το οποίο δεν κατασκευάζουν πλέον υβριδική έκδοση – το Jazz θα κυκλοφορήσει και με υβριδικό σύστημα, μέγιστης ισχύος 135 PS και ροπής 17,3 kgm. Αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5, ηλεκτρικό μοτέρ και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το σύστημα SPORT HYBRID i-DCD επιτυγχάνει μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου από το προηγούμενης γενιάς ΙΜΑ και σύμφωνα με τη Honda εξασφαλίζει για το νέο Jazz μεικτή κατανάλωση 2,7 lt/100 km (με τα ιαπωνικά πρότυπα).
Το αυτοκίνητο πόλης της Honda θα κυκλοφορήσει επίσης με δύο βενζινοκινητήρες, έναν χωρητικότητας 1.300 cc με 100 PS (σε συνδυασμό με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT) και έναν μεγαλύτερο 1,5 lt. με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Για την ευρωπαϊκή αγορά θα υπάρξει βέβαια και diesel έκδοση. Θα εξοπλίζεται πιθανόν με το νέο 1.6 i-DTEC...
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα