Στάνταρ το σύστημα ESC από το 2011

Στάνταρ το σύστημα ESC από το 2011

  • Από το Νοέμβριο του 2011 το ESC θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά
  • Τo ESC μπορεί να μειώσει σε ποσοστό μέχρι και 80% των περιπτώσεων ατυχημάτων

Όπως ήταν αναμενόμενο, το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο αποφάσισε στην τοποθέτηση του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ESC ή Electronic Stability Control) στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των νέων επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινή

Στάνταρ το σύστημα ESC από το 2011
  • Από το Νοέμβριο του 2011 το ESC θα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά
  • Τo ESC μπορεί να μειώσει σε ποσοστό μέχρι και 80% των περιπτώσεων ατυχημάτων

Όπως ήταν αναμενόμενο, το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο αποφάσισε στην τοποθέτηση του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (ESC ή Electronic Stability Control) στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των νέων επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων που θα κυκλοφορήσουν στην ευρωπαϊκή αγορά από το Νοέμβριο του 2001. Ο κανονισμός έχει ήδη περάσει από το κοινοβούλιο και το μόνο που απομένει είναι να πέσουν οι υπογραφές και των αρμοδίων του συμβουλίου για να επισφραγιστεί και τυπικά η έγκριση. Η ύπαρξη του ESC στον βασικό εξοπλισμό όλων των νέων αυτοκινήτων είναι κάτι ανάλογο με ότι είχε γίνει με το ABS και στόχος της Κομισιόν είναι η βελτίωση της οδικής ασφάλειας που προκύπτει από την τεχνολογική αναβάθμιση των σύγχρονων αυτοκινήτων.
Εκτός από τα επιβατικά αυτοκίνητα, η λειτουργία του ESC έχει αποδειχτεί ζωτικής σημασίας σε οχήματα μεγαλύτερου όγκου, όπως είναι τα λεωφορεία και τα φορτηγά. «Τo ESC μπορεί να μειώσει σε ποσοστό μέχρι και 80% των περιπτώσεων ατυχημάτων» δήλωσε ο Dr. Werner Struth, υπεύθυνος στον τομέα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας στην Bosch. «Μετά την ζώνη ασφαλείας πρόκειται το μεγαλύτερο μέτρο πρόληψης ενδεχόμενου ατυχήματος» είπε συνεχίζοντας. Υπενθυμίζεται πως το ESC αποτελεί την εξέλιξη του ABS και ελέγχει την κανονική πορεία του αυτοκινήτου μέσω αισθητήρων. Οποιαδήποτε απόκλιση υπάρξει λόγω απώλειας πρόσφυσης των τροχών διορθώνεται από το σύστημα π.χ. φρενάροντας στην διάρκεια στροφής οποιονδήποτε από τους τέσσερις τροχούς χρειαστεί για να αποκατασταθεί η δυναμική ισορροπία του αυτοκινήτου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης