F1 - Bridgestone: O τεχνικός διευθυντής Τ. Κομπαγιάσι αναλύει…

F1 - Bridgestone: O τεχνικός διευθυντής Τ. Κομπαγιάσι αναλύει…

  • Οι τέσσερις φετινές γόμες είναι: σκληρή, μέση, μαλακή και πολύ μαλακή
  • Δυο νέοι τύποι βρόχινων ελαστικών για βροχή και ακραίες καιρικές συνθήκες
  • Ειδική γόμα για τα βρόχινα ελαστικά στο Μονακό

Οι δοκιμές εξέλιξης ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος της F1 στις 29/3 κορυφώνονται την ερχόμενη βδομάδα στη Βαρκελώνη με τη συμμετοχή και των 10 ομάδων που θα αγωνίζονται φέτος.
Η προηγούμενη βδομάδα βρήκε τις οχτώ απ’ αυτές (σ.σ: έλειπαν Force India, Braw

F1 - Bridgestone: O τεχνικός διευθυντής Τ. Κομπαγιάσι αναλύει…
  • Οι τέσσερις φετινές γόμες είναι: σκληρή, μέση, μαλακή και πολύ μαλακή
  • Δυο νέοι τύποι βρόχινων ελαστικών για βροχή και ακραίες καιρικές συνθήκες
  • Ειδική γόμα για τα βρόχινα ελαστικά στο Μονακό

Οι δοκιμές εξέλιξης ενόψει της πρεμιέρας του πρωταθλήματος της F1 στις 29/3 κορυφώνονται την ερχόμενη βδομάδα στη Βαρκελώνη με τη συμμετοχή και των 10 ομάδων που θα αγωνίζονται φέτος.
Η προηγούμενη βδομάδα βρήκε τις οχτώ απ’ αυτές (σ.σ: έλειπαν Force India, Brawn GP) στη Χερέθ όπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν και τις τέσσερις γόμες που θα είναι διαθέσιμες φέτος. Στο περιθώριο των δοκιμών ο τεχνικός διευθυντής της Bridgestone, Τεστούρο Κομπαγιάσι απάντησε σε μερικές ερωτήσεις:

Ποια τα συμπεράσματα απ’ αυτό το τεστ;
Ακόμη μια φορά ο καιρός δημιούργησε προβλήματα με έντονες διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και δυνατούς ανέμους. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο σοβαρό τεχνικό θέμα παρά την πληθώρα γομών. Οι ομάδες έχουν αποδεχτεί ότι με τόσο μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς θα περάσει καιρός προτού καταφέρουν να μεγιστοποιήσουν ξανά την απόδοση των ελαστικών. Όμως είναι προφανές ότι βρίσκονται σε καλό δρόμο.

Γιατί φέρατε όλες τις γόμες στη Χερέθ;
Γιατί δεν θα γίνονται δοκιμές εξέλιξης κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οπότε πρέπει να αξιολογηθούν όλες από τώρα.
Γιατί τόσο μεγάλες διαφορές φέτος στη χρήση των βρόχινων ελαστικών;
Οι φετινές αλλαγές των κανονισμών στοχεύουν και στη σημαντική μείωση της αεροδυναμικής απόδοσης. Στο στεγνό οδόστρωμα η απώλεια αυτή εξισορροπείται εν μέρει από την επιπλέον πρόσφυση που παρέχουν τα σλικ ελαστικά. Στο βρεγμένο η αεροδυναμική πίεση παραμένει μειωμένη αλλά τα βρόχινα ελαστικά είναι ίδια με τα περσινά. Οπότε συνολικά η πρόσφυση είναι λιγότερη και οι οδηγοί πρέπει να προσαρμοστούν ανάλογα.

              


Στο Μονακό εάν βρέξει το πρόβλημα θα είναι μεγάλο…
Παραδοσιακά στο Μονακό χρησιμοποιούμε ειδική μαλακή γόμα για τα βρόχινα ελαστικά καθώς χρειάζεται καλύτερη πρόσφυση. Ειδικά για φέτος έχουμε εξελίξει έναν νέο τύπο βρόχινου ελαστικού για το Μονακό. Τώρα αξιολογούμε εάν θα μπορούσε να αντέξει και σε άλλες πίστες.

Πως πήρατε την απόφαση να σημαδέψετε έτσι τα ελαστικά σας;
Η πιο μαλακή από τις δυο διαθέσιμες σε κάθε αγώνα, γόμα, θα φέρει μια πράσινη λωρίδα στο πλάι. Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις, αυτή πρόσφερε την καλύτερη ορατότητα. Χρησιμοποιούμε το πράσινο χρώμα για να δείξουμε την υποστήριξή μας στην προσπάθεια της FIA, «Make Cars Green».

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης