Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Η Bugatti Tourbillon έγινε ήδη το νέο «Άγιο Δισκοπότηρο» στον μικρόκοσμο των hypercars με highlight τον κινητήρα της.

Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Η αντικατάσταση της Chiron προφανώς δεν ήταν μια απλή διαδικασία και δεν έγινε με ελαφρά την καρδία. Οι άνθρωποι της Bugatti είχαν την πείρα, τους πόρους και την τεχνολογία για να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό και καλύτερο.

Αυτό δεν ήταν άλλο από την Tourbillon, το καινούργιο hypercar μοντέλο της εταιρείας το οποίο δεν διακρίνεται μόνο για τη σχεδίασή του ή τις επιδόσεις του. Ξεχωρίζει και για τον κινητήρα του.
Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

250212105858_bugatti-tourbillon

Κλείσιμο
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας καινούργιος V16 ο οποίος αντικατέστησε τον εκπληκτικό W16 που υπήρχε για 20 χρόνια, στη Veyron και στη Chiron. Ο νέος κινητήρας έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα της εποχής μας και είναι εξηλεκτρισμένος, ώστε να πληροί όσο το δυνατόν τη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος.

Το στοιχείο που εντυπωσιάζει περισσότερο στην υβριδική διάταξη του V16 είναι το γεγονός πως τα μηχανικά μέρη αυτού -κινητήρας, ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο- έχουν συνολικά μικρότερο βάρος από τον τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W16
Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Παρότι τα στελέχη της εταιρείας απέρριψαν εξαρχής την ιδέα να εξελιχθεί η Tourbillon ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, δεν δίστασαν να ενσωματώσουν την ηλεκτροκίνηση με τρόπο που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις.

Μάλιστα, επιδίωξαν να μην παραμείνουν μόνο σε αυτές αλλά να κάνουν το νέο μοντέλο παράγει έντονα συναισθήματα στον οδηγό, όπως πρέπει σε ένα hypercar με θερμικό κινητήρα.
Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Ο V16 είναι ατμοσφαιρικός και έχει την άμεση απόκριση στην παραμικρή μετακίνηση του δεξιού πεντάλ από τον οδηγό. Εντούτοις, οι ηλεκτροκινητήρες φροντίζουν να δίνουν την επιπλέον απόδοση που αρμόζει στο μοντέλο.

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 1.800 ίππους, όταν η Chiron απέδιδε 1.500 ίππους ή 1.600 ίππους, αναλόγως της έκδοσής της.

Η Tourbillon μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη για έως και 60 χιλιόμετρα (κατά WLTP), αν και σπάνια ο οδηγός θα επιλέξει να το πράξει.
Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Διαθέτει τρεις ηλεκτροκινητήρες -δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω-  και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων το οποίο είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα.

Τέλος, παρά το γεγονός ότι η Tourbillon έχει υβριδικής διάταξης σύστημα -δηλαδή τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, την μπαταρία 24,8 kWh και τη σχετική καλωδίωση-, το βάρος της είναι 1.995 κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές. Αυτό σημαίνει ότι είναι ως και κατά 430 κιλά ελαφρύτερη από τη Chiron, χάρη στην ευρύτερη χρήση ανθρακονημάτων και νέων κραμάτων.
Θαύμα της μηχανολογίας ο κινητήρας της Bugatti Tourbillon

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης