Η αντικατάσταση της Chiron προφανώς δεν ήταν μια απλή διαδικασία και δεν έγινε με ελαφρά την καρδία. Οι άνθρωποι της Bugatti είχαν την πείρα, τους πόρους και την τεχνολογία για να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό και καλύτερο.
Αυτό δεν ήταν άλλο από την Tourbillon, το καινούργιο hypercar μοντέλο της εταιρείας το οποίο δεν διακρίνεται μόνο για τη σχεδίασή του ή τις επιδόσεις του. Ξεχωρίζει και για τον κινητήρα του.
Κλείσιμο
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας καινούργιος V16 ο οποίος αντικατέστησε τον εκπληκτικό W16 που υπήρχε για 20χρόνια, στη Veyron και στη Chiron. Ο νέος κινητήρας έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα της εποχής μας και είναι εξηλεκτρισμένος, ώστε να πληροί όσο το δυνατόν τη νόρμα προστασίας του περιβάλλοντος.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει περισσότερο στην υβριδική διάταξη του V16 είναι το γεγονός πως τα μηχανικά μέρη αυτού -κινητήρας, ηλεκτροκινητήρες και κιβώτιο- έχουν συνολικά μικρότερο βάρος από τον τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W16
Παρότι τα στελέχη της εταιρείας απέρριψαν εξαρχής την ιδέα να εξελιχθεί η Tourbillon ως αμιγώςηλεκτροκίνητο μοντέλο, δεν δίστασαν να ενσωματώσουν την ηλεκτροκίνηση με τρόπο που προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις.
Μάλιστα, επιδίωξαν να μην παραμείνουν μόνο σε αυτές αλλά να κάνουν το νέο μοντέλο παράγει έντονα συναισθήματα στον οδηγό, όπως πρέπει σε ένα hypercar με θερμικό κινητήρα.
Ο V16 είναι ατμοσφαιρικός και έχει την άμεση απόκριση στην παραμικρή μετακίνηση του δεξιού πεντάλ από τον οδηγό. Εντούτοις, οι ηλεκτροκινητήρες φροντίζουν να δίνουν την επιπλέον απόδοση που αρμόζει στο μοντέλο.
Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 1.800ίππους, όταν η Chiron απέδιδε 1.500ίππους ή 1.600 ίππους, αναλόγως της έκδοσής της.
Η Tourbillon μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη για έως και 60χιλιόμετρα (κατά WLTP), αν και σπάνια ο οδηγός θα επιλέξει να το πράξει.
Διαθέτει τρειςηλεκτροκινητήρες -δύο στον εμπρός άξονα και έναν στον πίσω-και αυτόματοκιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων το οποίο είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα.
Τέλος, παρά το γεγονός ότι η Tourbillon έχει υβριδικής διάταξης σύστημα -δηλαδή τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, την μπαταρία 24,8 kWh και τη σχετική καλωδίωση-, το βάρος της είναι 1.995κιλά, χωρίς οδηγό και αποσκευές. Αυτό σημαίνει ότι είναι ως και κατά 430 κιλά ελαφρύτερη από τη Chiron, χάρη στην ευρύτερη χρήση ανθρακονημάτων και νέων κραμάτων.
Η εταιρεία παρουσίασε σημαντική αύξηση στην παραγωγή και την κερδοφορία της κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, με τη μεγαλύτερη συμβολή να προέρχεται από τους κλάδους περιουσίας και εγγυήσεων