Τι αλλάζει η BYD στην Ευρώπη;

Τι αλλάζει η BYD στην Ευρώπη;

Η εταιρία αναπτύχθηκε αρκετά στη Γηραιά Ήπειρο τα τελευταία τρία χρόνια χάρη στην εμπορική στρατηγική της. Όμως, αυτή μετεξελίσσεται.

Τι αλλάζει η BYD στην Ευρώπη;
BYD Auto βασίστηκε στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της για να εισέλθει στην ευρωπαϊκή αγορά και να αναπτύξει το δίκτυό της και τις πωλήσεις της σε αυτή. Ωστόσο, οι πολιτικές εξελίξεις μεταξύ Ευρώπης και Κίνας (αλλά και αυτές από τις ΗΠΑ) αλλάζουν τα δεδομένα.

Εκπρόσωπός της ανακοίνωσε ότι τόσο στο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία όσο και σε αυτό στην Τουρκία θα κατασκευάζουν και αυτοκίνητά της με σύστημα Plug-in Hybrid στον κινητήρα τους, εκτός από αμιγώς ηλεκτροκίνητα.

Τα στελέχη της αποφάσισαν να αλλάξουν το αρχικό στρατηγικό σχέδιό τους το οποίο προέβλεπε την επένδυση αποκλειστικά στα ηλεκτρικά. Αιτία γι’ αυτό είναι η -γενικότερη- μείωση των πωλήσεων αυτών στην Ευρώπη τον προηγούμενο χρόνο και η παρατηρούμενη αύξηση των PHEV. Στο πρώτο τρίμηνο του έτους οι ταξινομήσεις τους αυξήθηκαν κατά 5,3%.



Τον Μάρτιο του 2025  η BYD Auto είδε το Seal U DM-i να είναι το τέταρτο πιο δημοφιλές μοντέλο με σύστημα Plug-in Hybrid στην αγορά της ηπείρου μας. Η 
Στέλλα Λι, Εκτελεστική Αντιπρόεδρος της εταιρείας, ανακοίνωσε την προσθήκη και PHEV μοντέλων της στην παραγωγική διαδικασία επί ευρωπαϊκού εδάφους και στην Τουρκία, προσφέροντας μεγαλύτερη ποικιλία συστημάτων κίνησης στους υποψήφιους αγοραστές και τη δυνατότητα αύξησης των πωλήσεών της.


Τον περασμένο Φεβρουάριο στελέχη της συναντήθηκαν στην Ιταλία με περίπου 400 προμηθευτές με σκοπό να συζητήσουν το ενδεχόμενο το νέο εργοστάσιό της στην Ουγγαρία να κατασκευάζει αποκλειστικά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της και αυτό της Τουρκίας τα Plug-in Hybrid.

Η μονάδα στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί τον προσεχή Οκτώβριο και θα έχει αρχική ετήσια παραγωγική δυναμικότητα 150.000 οχημάτων. 

Η συνολική επένδυση σε αυτή θα φτάσει τα τέσσερα δισεκατομμύρια ευρώ και τα πρώτα μοντέλα που θα κατασκευαστούν σε αυτή θα είναι τα Dolphin και Atto 3, ενώ πιθανώς θα ακολουθήσουν τα Atto 2 και Dolphin Surf.

Στην Τουρκία, το εργοστάσιο θα αρχίσει να λειτουργεί από τον Μάρτιο του 2026. Θα έχει παρόμοια ετήσια παραγωγική ικανότητα και η επένδυση σε αυτό θα φτάσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ.

Έως τα μέσα του 2026 κάθε αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της που θα διατίθεται στην Ευρώπη θα αποκτήσει και υβριδική έκδοση, είτε ήπια είτε Plug-in Hybrid.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης