Η νέα
Σειρά 1 θα αποτελέσει την είσοδο στον ηλεκτρικό κόσμο της Neue Klasse,
μιας νέας γενιάς μοντέλων με έμφαση στην τεχνολογία και τη βιωσιμότητα. Ο επικεφαλής προϊόντων της BMW, Bernd Körber, τόνισε ότι η
Σειρά 1 παραμένει στρατηγικά σημαντική για την εταιρεία.
Σε αγορές όπως η Ιταλία και η Γαλλία, το μοντέλο κατέχει μερίδια έως και 40%, καθιστώντας το αναγκαίο για τη διατήρηση της παγκόσμιας απήχησης της μάρκας. Παράλληλα, προσφέρει ένα οικονομικότερο σημείο εισόδου για νεότερους αγοραστές, διατηρώντας το brand «νεανικό».
Η παραμονή της
BMW στην απαιτητική και χαμηλού περιθωρίου κερδών αγορά των μικρών αυτοκινήτων, όπως αναφέρει ο Körber,
ενισχύει την ευελιξία και την αποδοτικότητα της εταιρείας. Αν και δεν αποκαλύφθηκαν ακόμα λεπτομέρειες για το νέο μοντέλο, α
ναμένεται να προσφέρεται τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης όσο και με ηλεκτροκίνηση.