Το κόστος για ό,τι προβλέπει αυτό το σέρβις (αλλαγή λαδιών, βαλβολίνες, φίλτρα, υγρά φρένων και συνμτήρηση του συστήματος μετάδοσης κίνησης) ανέρχεται στις 42.000 ευρώ, εκ των οποίων μόνο η εργασία κοστολογείται στις 30.000 ευρώ!
Καθεμιά από τις ζάντες μαγνησίου κοστίζει 21.300 ευρώ, ενώ το κόστος για τον διαχύτη, ανέρχεται στις 53.000 ευρώ. Σημειωτέον, ότι στο σέρβις των 50.000 χιλιομέτρων, απαιτεί πλήρης αναθεώρηση του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης, όπου το κόστος εκτοξεύεται στις 900.000 ευρώ, κάτι λιγότερο από το μισό της τιμής αγοράς του υπεραυτοκινήτου!