Η Toyota φέρεται να κατέθεσε το εμπορικό σήμα του καινούργιου σπορ κουπέ μοντέλου της, προδίδοντας την πλήρη νέα ονομασία του.
Τον Νοέμβριο του 2024, η Toyota επιβεβαίωσε επίσημα διά στόματος του αντιπροέδρου, Yuki Nakajima, πως η Celica κάνει το μεγάλο comeback και θα πωλείται μαζί με την επόμενη γενιά του GR 86.
Η κατάθεση του εμπορικού σήματος GR Celica στο Εθνικό Ινστιτούτο Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας της Βραζιλίας τώρα, ενισχύει την παραπάνω θέση, ενώ προδίδει το όνομα του μοντέλου που όπως όλα δείχνουν να εξελίσσεται από την GazooRacing.
Η συγκεκριμένη κατάθεση φέρεται να έγινε στις 15 Ιανουαρίου και δημοσιοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου. Όμως η διαρροή δεν αποκαλύπτει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το νέο σπορ κουπέ.
Κλείσιμο
Το γεγονός πως η Toyota κατέθεσε το εμπορικό σήμα στη Βραζιλία σημαίνει αρχικά πως στοχεύει στην αγορά της ΝότιαςΑμερικής, αλλά αυτό δεν αποκλείει την Ευρώπη που είναι ένας πολύ πιθανός προορισμός.
Ωστόσο, όλα θα εξαρτηθούν από την εμπορική στρατηγική που θα έχει καταστρώσει η ιαπωνική εταιρεία, η οποία θα πρέπει να λάβει υπόψιν και την εναρμόνιση των κινητήρων της με τα εκάστοτε πρότυπα ρύπων που στην Ευρώπη είναι πολύ αυστηρά.
Σχετικά με τον βενζινοκινητήρα που θα δίνει ώθηση στη νέα Celica, οι πιθανότητες λένε πως θα είναι ένας καινούργιος turbo τετρακύλινδρος 2,0 λίτρων, που έχουν εξελίξει οι Ιάπωνες, με μέγιστη ισχύ 406ίππους.
Μιλώντας για GR μοντέλο, δεν αποκλείεται η μετάδοση να γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος GR-Four της Gazoo Racing, το οποίο και γνωρίζουμε από τα GR Corolla και GRYaris.
Το τελευταίο ερώτημα που τίθεται σχετικά με το καινούργιο σπορ κουπέ της Toyota έχει να κάνει με το αν θα είναι κεντρομήχανο. Σε όλη του την ιστορία, η εταιρεία τοποθετούσε τον κινητήρα μπροστά. Όμως, η πρόσφατη Έκθεση του Τόκιο και το πρωτότυπο κεντρομήχανο GR Yaris ίσως προδίδουν κάποιες προθέσεις της.
Όλα αυτά παραμένουν θεωρίες μέχρι η δημοφιλής μάρκα να μιλήσει επίσημα. Δεν πρέπει, πάντως, να αποτελεί έκπληξη οποιοδήποτε από τα παραπάνω σενάρια, όπως ούτε και εκείνο που λέει ότι η νέα Celica εξελίσσεται παράλληλα με το νέο MR2.
Ο Μίλτος Τεντόγλου και το ΖΑΓΟΡΙ Φυσικό Μεταλλικό Νερό συνεχίζουν τη συνεργασία τους για δεύτερη χρονιά και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις νέες προκλήσεις.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.